Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Πέμ Απρ 24, 2014 10:12 pm

:???: :???: :???: :???: ως συνήθως καθόλου καλά τα νέα απο περιβαλλοντολογικής απόψεως.....το μόνο παρήγορο οτι αυτά πλέον δεν αποτελούν κίνδυνο για την ναυσιπλοΐα λόγω της παρακολούθησης και καταγραφής των κινήσεων τους.....
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27151
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Πέμ Απρ 24, 2014 10:58 pm

TAKIS L. έγραψε:To κινητό «γιορτάζει»τα 40 του χρόνια!

40 ε; :think: :think: :think: :think: Το δικό μου είναι 12 ακόμα...... :ugeek:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38166
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Παρ Απρ 25, 2014 11:14 am

Αμαξώματα κατά εκατοντάδες κιλά πιο ελαφριά υπόσχεται η τεχνολογική «αποκάλυψη» του δρ Δ. Χατζηκακίδη

Μια ελληνική πρωτοποριακή μέθοδος σχεδιασμού που αλλάζει τον παγκόσμιο χάρτη κατασκευής αυτοκινήτων και υπόσχεται να βγάλει την Ευρώπη από το... τούνελ της οικονομικής κρίσης και της υψηλής ανεργίας, προσφέροντας ανάπτυξη και χιλιάδες θέσεις εργασίας στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, κατακτά τους τελευταίους μήνες την ευρωπαϊκή, αμερικανική και ασιατική αγορά.
Το Στοιχείο Αναρτήσεως και η τεχνολογία του Παραμετρικού Σασί που δημιούργησαν ο μηχανολόγος - μηχανικός δρ Δημήτρης Χατζηκακίδης και οι συνεργάτες του «υποχρεώνουν» τα διευθυντικά στελέχη μεγάλων πολυεθνικών εταιριών να... ξεχάσουν όσα γνώριζαν μέχρι σήμερα για την κατασκευή οχημάτων και να ακολουθήσουν τον δρόμο της καινοτομίας, ποντάροντας στα πλεονεκτήματα ενός προϊόντος υψηλής τεχνολογίας με ελληνική σφραγίδα.

Τα μεγαλύτερα οφέλη για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία προκύπτουν μέσω μιας «πολυπαραμετρικής δομής σχεδιασμού και παραγωγής», που της επιτρέπει να διατηρήσει και να προωθήσει σε άλλες αγορές (ΗΠΑ, Ινδία, Κίνα κ.λπ.) τη νέα τεχνολογική συνταγή, χωρίς να την... ξεπουλήσει, δίνοντας το... φιλί της ζωής σε μεγάλες εταιρίες που κλυδωνίζονται εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και αξιοποιώντας ανθρώπινο δυναμικό που βρίσκεται (ή κινδυνεύει να βρεθεί) αντιμέτωπο με τον... εφιάλτη της ανεργίας.
«Πρόκειται για ένα νέο, βιώσιμο μοντέλο παραγωγής προϊόντων στην Ευρώπη της κρίσης. Το τελευταίο διάστημα, η τεχνολογία του Στοιχείου Αναρτήσεως και του Παραμετρικού Πλαισίου μάς επέτρεψαν να προσπαθήσουμε και τελικά να... πείσουμε τους μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων για τα πλεονεκτήματά της. Η προσπάθειά μας φαίνεται να αποδίδει, καθώς η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία θεωρεί πλέον ότι η τεχνολογική πρότασή μας χρήζει άμεσης υλοποίησης σε τρέχοντα προγράμματα» λέει ο κ. Χατζηκακίδης.
Η νέα μέθοδος, που εστιάζει στον πρωτογενή σχεδιασμό, δίνοντας όμως... ελευθερία στο «styling» ενός αυτοκινήτου, αλλάζει ριζικά τα δεδομένα στην κατασκευή οχημάτων κάθε κατηγορίας, μειώνοντας τον χρόνο και το κόστος σχεδιασμού - εξέλιξης, κατασκευής - συναρμολόγησης νέων μοντέλων, ενώ έχει τη δυνατότητα να συμβαδίζει με όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις, αφήνοντας ανοιχτό... παράθυρο για την εφαρμογή μελλοντικών (εξωτικών όπως λέγονται) τεχνολογιών, φθάνοντας μέχρι τις ηλεκτρομαγνητικές αναρτήσεις.

Κάποια από τα κύρια πλεονεκτήματά της είναι ότι ο κατασκευαστής δεν χρειάζεται να... φορτώσει το αυτοκίνητο με περιττό βάρος για να εξασφαλίσει στρεβλική ακαμψία, ενώ μπορεί να πετύχει υψηλές επιδόσεις και να εξασφαλίσει την αναβάθμιση της τεχνολογίας, έχοντας ταυτόχρονα σημαντικό οικονομικό όφελος.
«Σε εποχές που οι βελτιώσεις στο βάρος είναι της τάξεως του μισού τοις εκατό, έχουμε βρει έναν τεχνολογικό δρόμο όπου η μείωση στο βάρος του νέου (συμπληρωματικά αυτοφερόμενου) αμαξώματος είναι της τάξεως των εκατοντάδων κιλών. Αυτό συνδυάζεται με ευελιξία στον τρόπο σχεδιασμού και κατασκευής άλλων υποσυστημάτων (όπως οι ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης). Επιπλέον, πρόκειται για μια τεχνολογία που μπορεί να αναβαθμιστεί χωρίς (επί της ουσίας) να αλλάξει η δομή σχεδιασμού και παραγωγής» σημειώνει ο ίδιος.


«Πυρηνική βόμβα»

Η τεχνολογία του κ. Χατζηκακίδη έχει μπει στο μικροσκόπιο πολυεθνικών εταιριών, κατασκευαστών οχημάτων, οίκων σχεδιασμού και παροχής εξαρτημάτων, αλλά και φορέων έρευνας και βιομηχανικών εφαρμογών σε όλο τον κόσμο, με σημαίνοντα στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας να τη χαρακτηρίζουν (τον περασμένο Φεβρουάριο) ως «μια πυρηνική βόμβα πάνω από τα παραδοσιακά εργοστάσια», ενώ ο αντίκτυπος της δουλειάς του αποτυπώνεται και στις προσκλήσεις που έχει λάβει προκειμένου να μιλήσει, το επόμενο διάστημα, για θέματα τεχνολογίας σε Ευρώπη, Ασία και ΗΠΑ, αλλά και στην Επιτροπή Ερευνας και Τεχνολογίας του ελληνικού Κοινοβουλίου.

Εκτός όμως από το καθαρά τεχνολογικό πλαίσιο, ο κ. Χατζηκακίδης δίνει και μια πολιτική διάσταση στο θέμα: «Στα χέρια μας έχουμε μια τεχνολογία που από τη φύση της θα μας επέτρεπε όχι μόνο να απλουστεύσουμε και τελικά να “εκδημοκρατικοποιήσουμε”, με “πολυκεντρική ανάπτυξη”, τον σχεδιασμό και τη βιομηχανική εφαρμογή στις χώρες όπου χρησιμοποιείται η τεχνολογία του Στοιχείου Αναρτήσεως και του Παραμετρικού Πλαισίου, αλλά και να δημιουργήσουμε έναν τομέα όπου έχει νόημα να κρατήσουμε ένα τμήμα της κατασκευής στην Ευρώπη. (Το Στοιχείο Αναρτήσεως είναι ένα αντικείμενο μικρού όγκου, μικρών ανοχών και υψηλής ακριβείας. Επομένως, μπορεί να κατασκευάζεται στην Ευρώπη και να αποστέλλεται για τελική συναρμολόγηση σε χώρες χαμηλότερου κόστους. Εκατοντάδες στοιχεία μπορούν να αποσταλούν μέσα σε ένα στάνταρ κοντέινερ, δίνοντας τη δυνατότητα συναρμολόγησης εκατοντάδων αυτοκινήτων με ευέλικτες μεθόδους κατασκευής.)

Αυτό είναι κάτι που οι Ευρωπαίοι πολιτικοί δεν είχαν τρόπο να υλοποιήσουν τα τελευταία 60 χρόνια, που οι παγιωμένες τεχνολογίες καθιστούν την κατασκευή αυτών των εξαρτημάτων σε ασιατικές χώρες μονόδρομο. Στη δική μας τεχνολογία, το πλεονέκτημα κόστους προκύπτει λόγω Σχεδιασμού (by Design). Ο αποδοτικός πρωτογενής σχεδιασμός θέτει το κόστος, την αναβαθμισιμότητα και τα πλεονεκτήματα συναρμολόγησης σε ανταγωνιστικά επίπεδα. Στόχος μας είναι να μεταβούμε από τις τεχνολογίες της διένεξης, στις τεχνολογίες της συνέργειας» αναφέρει χαρακτηριστικά.



•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου.
•Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε.
•Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16531
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: BFGoodrich MT KM3
Διάσταση ελαστικών: 37x12.5/17
Suspension: R52
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό char » Παρ Απρ 25, 2014 3:12 pm

Και επειδή όλο το παραπάνω είναι αρκετά ασαφές, δείτε ένα πολύ κατατοπιστικό βιντεάκι:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=-oB0vz01o1c[/video]
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Σάβ Απρ 26, 2014 1:00 am

Έχει ξαναπαρουσιαστεί η θεωρία αυτή (η κάποια παρόμοια...) στο παρελθόν, αλλά δεν υλοποιήθηκε παραγωγικά...για να δούμε τώρα :think:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6927
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: Φωτογραφία της ημέρας....

Δημοσίευσηαπό Σταύρος 4x4 » Σάβ Απρ 26, 2014 4:18 pm

Χάκερς διέσωσαν φωτογραφίες από αρχείο της NASA
Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014 20:28
Εφτά αυτόκλητοι χάκερς έχουν καταφέρει να αναπαραγάγουν περίπου 2.000 εικόνες της επιφάνειας της Σελήνης, έπειτα από την επεξεργασία 1.500 αναλογικών κασετών που η NASA είχε παραμελήσει.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από πέντε διαδοχικούς δορυφόρους που είχε στείλει η NASA στη Σελήνη το 1966 και το 1967. Με πρωταρχικό σκοπό την αναζήτηση των βέλτιστων περιοχών για την προσεδάφιση επανδρωμένων αποστολών, οι δορυφόροι είχαν φωτογραφίσει από απόσταση 50 περίπου χιλιομέτρων την επιφάνεια του φεγγαριού μεταδίδοντας τις πληροφορίες πίσω στη Γη, όπου και αποθηκεύονταν σε δισκέτες Ampex FR-900.

δεν κρατήθηκα και της έβαλα όλες, είναι φανταστικές :shock: :ugeek: :D

http://www.naftemporiki.gr/story/799429/xakers-diasozoun-fotografies-tis-selinis-apo-to-arxeio-tis-nasa


2-xakers-diasozoun-fotografies-tis-selinis-apo-to-arxeio-tis-nasa.jpg


5-xakers-diasozoun-fotografies-tis-selinis-apo-to-arxeio-tis-nasa.jpg


1-xakers-diasozoun-fotografies-tis-selinis-apo-to-arxeio-tis-nasa.jpg


9-xakers-diasozoun-fotografies-tis-selinis-apo-to-arxeio-tis-nasa.jpg


3-xakers-diasozoun-fotografies-tis-selinis-apo-to-arxeio-tis-nasa.jpg


6-xakers-diasozoun-fotografies-tis-selinis-apo-to-arxeio-tis-nasa.jpg


8-xakers-diasozoun-fotografies-tis-selinis-apo-to-arxeio-tis-nasa.jpg


4-xakers-diasozoun-fotografies-tis-selinis-apo-to-arxeio-tis-nasa (1).jpg
(37.55 KiB) Δεν έχει μεταφορτωθεί ακόμη


7-xakers-diasozoun-fotografies-tis-selinis-apo-to-arxeio-tis-nasa.jpg
GRAND VITARA 2.0 - (2005) (Power Winch PW 12000PS SR)
...Μακριά απο τον χρόνο, μέσα στην φύση...

''Ο κόσμος είναι ένα βιβλίο. Όσοι δεν ταξιδεύουν διαβάζουν μόνο μια σελίδα του''

ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΦΙΛΟΦΡΟΝΕΙ ΠΑΣΙΝ
Άβαταρ μέλους
Σταύρος 4x4
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 6690
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 18, 2012 11:56 pm
Τοποθεσία: Χαϊδάρι - Ασπρονέρι Διδυμότειχου - Ζευγολατιό Μεσσηνίας
Λάστιχα: Malatesta Kobra - GRABBER
Διάσταση ελαστικών: 235/70/16
Suspension: Bilstein - DOBINSONS
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Μεσοέλατος και Μεσοπέλαγος
Name: Σταύρος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό panoshm » Σάβ Απρ 26, 2014 4:24 pm

Φανταστικές!!!
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30502
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Σάβ Απρ 26, 2014 5:41 pm

Φανταστικές!


•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου.
•Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε.
•Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16531
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: BFGoodrich MT KM3
Διάσταση ελαστικών: 37x12.5/17
Suspension: R52
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Κυρ Απρ 27, 2014 10:15 am

Πραγματικά ιστορικά ντοκουμέντα ...........
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27151
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό TAKIS L. » Δευτ Μάιος 05, 2014 10:53 pm

Ζωντανά στο Διαδίκτυο βίντεο της Γης από τον ISS

Tέσσερις κάμερες εγκαταστάθηκαν στο εξωτερικό του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού και βρίσκονται μόνιμα στραμμένες στον πλανήτη μας.

ISS.jpg
ISS.jpg (29.39 KiB) 2672 προβολές


Ζωντανή ροή βίντεο στο Διαδίκτυο προσφέρουν πλέον τέσσερις κάμερες που εγκαταστάθηκαν στο εξωτερικό του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού (ISS) και βρίσκονται μόνιμα στραμμένες στη Γη.

Εικόνα HD
Οι κάμερες υψηλής ευκρίνειας, μοντέλα που κυκλοφορούν στο εμπόριο, δοκιμάζονται στο πλαίσιο του πειράματος HDEV για την επιλογή του εξοπλισμού εικονοληψίας που θα χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικές διαστημικές αποστολές.

Οι τέσσερις κάμερες ενεργοποιούνται εναλλάξ στο βίντεο που προβάλλεται στο κανάλι του πειράματος , ενώ μια της NASA προβάλλει τη θέση στην οποία βρίσκεται ανά πάσα στιγμή ο σταθμός δίπλα στο ζωντανό βίντεο.

Σε περίπτωση απώλειας του σήματος, ή όταν οι κάμερες του HDEV δεν λειτουργούν, το κουτί του ζωντανού streaming δείχνει μόνο μια γκρίζα κάρτα. Οι κάμερες, εγκατεστημένες μέσα σε αεροστεγή κουτιά ελεγχόμενης θερμοκρασίας, μεταδίδουν σήμα απευθείας στη Γη και δεν ελέγχονται από το πλήρωμα του ISS. Το πείραμα προγραμματίζεται να διαρκέσει μέχρι τον Οκτώβριο του 2015.

Από το Βήμα.
peace - unity - love and have some off road fun!!!
Άβαταρ μέλους
TAKIS L.
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7198
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 18, 2010 9:44 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Λάστιχα: Malatesta Cobra
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: Mad-KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...γειά σας σύντροφοι
Name: ΤΑΚΗΣ Λ.

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Δευτ Μάιος 05, 2014 11:26 pm

To έχω βάλει στα αγαπημένα από το πρωί και το χαζεύω :D :!: :!: :!:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Τρί Μάιος 27, 2014 10:38 am

254C4F1A3B83AA296F07C620E529034F.jpg
254C4F1A3B83AA296F07C620E529034F.jpg (20.06 KiB) 2616 προβολές




«Κοσμικό μπιλιάρδο» έστειλε στη Γη το μετέωρο του ΤσελιαμπίνσκTo μετέωρο του Τσελιαμπίνσκ είναι πιθανό να λοξοδρόμησε και να έπεσε στη Γη μετά από μια σύγκρουση αστεροειδών {Φωτογραφία: Associated Press}






Μιγιάγκι, Ιαπωνία

Εξερράγη στην ατμόσφαιρα με την ισχύ 40 πυρηνικών βομβών σαν της Χιροσίμα. Η λάμψη της έκρηξης, δεκάδες φορές πιο έντονη από τη λάμψη του Ήλιου, προκάλεσε εγκαύματα σε ανθρώπους που βρίσκονταν δεκάδες χιλιόμετρα μακριά από το σημείο της πτώσης του. Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει την προέλευση του μετεώρου που έπεσε τον Φεβρουάριο του 2013 στην πόλη Τσελιαμπίνσκ στη Ρωσία. Σύμφωνα με τους ερευνητές το μετέωρο έφτασε στη Γη μετά από τη σύγκρουση δύο αστεροειδών στο Διάστημα.


Η μελέτη

Προηγούμενες μελέτες είχαν δείξει ότι το μετέωρο είχε πιθανότατα αποσπαστεί από ένα μεγάλο αστεροειδή. Ομάδα ερευνητών με επικεφαλής επιστήμονες του Πανεπιστημίου Tohoku στην Ιαπωνία μελέτησαν τα θραύσματα του διαμέτρου 20 μέτρων βράχο που έπεσε πέρυσι στη Ρωσία. Οι ερευνητές επικέντρωσαν την προσοχή τους στην παρουσία του ιαδεΐτη στο μετέωρο. Πρόκειται για ένα ορυκτό της ομάδας των πυροξένων, οικογένεια πυριτικών ορυκτών που συμμετέχουν στη σύσταση πολλών πετρωμάτων, πολλές φορές ως θεμελιώδη ορυκτολογικά συστατικά.

Το συμβάν

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το μετέωρο ήταν πράγματι μέρος ενός αστεροειδή που αποτελούνταν από ένα κυρίως σώμα με διάμετρο περίπου 100 μέτρων και πολλά μικρότερα σώματα που το ακολουθούσαν ένα εκ των οποίων ήταν και αυτό που έπεσε στη Ρωσία.

Σύμφωνα με τους ερευνητές ο αστεροειδής αυτός συγκρούστηκε πριν από εκατοντάδες εκ. έτη με ένα μεγαλύτερο αστεροειδή. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι η σύγκρουση αυτή συνέβη πριν από 290 εκ. έτη και οι δύο αστεροειδείς συγκρούστηκαν με ταχύτητα 4.800 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με τους ερευνητές η σύγκρουση αυτή είχε ως αποτέλεσμα ο επίμαχος βράχος να βγει από την πορεία του, να χάσει την επαφή του με τον μητρικό του αστεροειδή και να περιπλανιέται στο Διάστημα μέχρι τελικά να καταλήξει στη Γη.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι αρχικές εκτιμήσεις των ειδικών ήταν ότι το μετέωρο της Ρωσίας ήταν μέρος ενός γιγάντιου αστεροειδή διαμέτρου δύο χλμ. Η νέα μελέτη δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Scientific Reports».

Βήμα Science
Πηγή in.gr
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27151
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ » Τρί Μάιος 27, 2014 1:30 pm

Το υπολοιπο κοματι που εινει οεο :think:
Ας ελπισουμε οχι στην ιδια τροχια :whistle:
Οποίος φοβάται πέφτει και κοιμάται!!!
Άβαταρ μέλους
ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3127
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2013 3:43 pm
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Λάστιχα: NANKANG 205/80/16 MT
Διάσταση ελαστικών: 225
Suspension: +6cm KYB,αποστατες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: ΚΑΣΤΟΡΑΣ
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Κυρ Ιουν 01, 2014 6:24 pm

να φωνάξουμε τον Νώε???? :think: :think: :think: :think: :ugeek: :ugeek: :ugeek:


Λονδίνο
Όλο και περισσότερες μελέτες έρχονται το τελευταίο διάστημα να επιβεβαιώσουν ότι η Ανταρκτική είναι πολύ πιο ασταθής και «απρόβλεπτη» από ό,τι πίστευαν οι επιστήμονες. Η πιο πρόσφατη έγινε από διεθνή ομάδα παλαιοκλιματολόγων και αποκάλυψε ότι η «παγωμένη ήπειρος» είχε λιώσει στο παρελθόν 5.000 χρόνια νωρίτερα από ό,τι εθεωρείτο ως τώρα, συμβάλλοντας τελικά σε μια δραματική άνοδο της θαλάσσιας στάθμης που είχε γνωρίσει ο πλανήτης μας - συνολικά 16 μ. μέσα σε 300 χρόνια. Τα ευρήματα προσφέρουν τις πρώτες «χειροπιαστές» ενδείξεις σχετικά με το πώς η τήξη των πάγων του νότιου πόλου της Γης έχει επηρεάσει την πορεία της στάθμης των υδάτων της και αναμένεται να βοηθήσουν σημαντικά τους επιστήμονες στις προβλέψεις τους για το μέλλον.

Τι έδειξαν τα ιζήματα

Οι ερευνητές από πανεπιστήμια της Γερμανίας, των Ηνωμένων Πολιτειών, της Φινλανδίας και της Αυστραλίας εξέτασαν πυρήνες ιζημάτων που εξήχθησαν από τον βυθό της Θάλασσας της Σκωτίας, σε μια περιοχή ανάμεσα στα νησιά Φόκλαντ και τη Χερσόνησο της Ανταρκτικής. Οι πυρήνες αυτοί περιέχουν υπολείμματα μεταφερμένα από παγόβουνα – υλικά δηλαδή τα οποία έπεσαν στον βυθό της θάλασσας καθώς τα παγόβουνα που είχαν αποκολληθεί από το παγοκάλυμμα της Ανταρκτικής έλιωναν. Σε ορισμένα στρώματα των ιζημάτων του βυθού τα υπολείμματα αυτά εμφανίζονται περισσότερο αυξημένα, κάτι το οποίο σημαίνει ότι στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο η τήξη των πάγων ήταν περισσότερο εκτεταμένη – η ταχεία αύξησή τους υποδηλώνει μάλιστα ότι και το λιώσιμο των πάγων έγινε με ανάλογη ταχύτητα.

Αναλύοντας τα ιζήματα από τη Θάλασσα της Σκωτίας οι ερευνητές εντόπισαν αύξηση των υπολειμμάτων από παγόβουνα κατά τη διάρκεια οκτώ διαφορετικών επεισοδίων τα οποία ξεκίνησαν πριν από περίπου 20.000 χρόνια και συνεχίστηκαν ως και 9.000 χρόνια πριν από σήμερα. Μέχρι τώρα ωστόσο οι επιστήμονες θεωρούσαν ότι η τήξη των πάγων της Ανταρκτικής δεν είχε ξεκινήσει παρά αρκετά αργότερα, πριν από 14.000 χρόνια, και ότι είχε συνεχιστεί ομαλά τις επόμενες χιλιετίες.

«Η γενικώς αποδεκτή άποψη με βάση τις προηγούμενες έρευνες ήταν ότι το παγοκάλυμμα της Ανταρκτικής ήταν σχετικά σταθερό μετά την τελευταία εποχή των παγετώνων, ότι άρχισε να λιώνει σχετικά αργά σε σχέση με τους υπόλοιπους πάγους της Γης και ότι η παρακμή του ήταν βραδεία και σταθερή έως ότου έφθασε στο στάδιο που γνωρίζουμε σήμερα» δήλωσε σε δελτίο Τύπου ο Μίχαελ Βέμπερ από το Πανεπιστήμιο της Κολωνίας στη Γερμανία, κύριος συγγραφέας της μελέτης. «Οι χρονολογήσεις των ιζημάτων δείχνουν όμως κάτι άλλο – ένα μοτίβο το οποίο είναι περισσότερο επεισοδιακό και υποδηλώνει ότι τμήματα του παγοκαλύμματος επανειλημμένως κατέστησαν ασταθή».

Μεγάλη άνοδος της θαλάσσιας στάθμης

Η μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση «Nature», αποτελεί επίσης σύμφωνα με τους συγγραφείς της, την πρώτη ισχυρή ένδειξη σχετικά με το ότι η τήξη του παγοκαλύμματος της Ανταρκτικής συνέβαλε στη λεγόμενη MPW 1A (Meltwater Pulse 1A), μια περίοδο πολύ γρήγορης ανόδου της στάθμης της θάλασσας (16 μ. μέσα σε τρεις αιώνες) που σημειώθηκε πριν από 14.500 χρόνια. Μέχρι τώρα εθεωρείτο ότι η παγωμένη ήπειρος δεν σχετιζόταν με αυτή τη φάση ανόδου των νερών του πλανήτη, όμως ένα από τα επεισόδια που εντόπισαν οι ερευνητές φαίνεται τελικά να συμπίπτει χρονικά με αυτήν.

«Ένα από τα επεισόδια των δεδομένων μας που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον σημειώθηκε πριν από 14.600 χρόνια και συμπίπτει με ένα τεράστιο γεγονός τήξης των πάγων, την περίφημη MWP 1A, η οποία, σύμφωνα με προηγούμενες μελέτες, οδήγησε σε άνοδο της παγκόσμιας θαλάσσιας στάθμης περίπου κατά 4 μέτρα ανά 100 χρόνια» τόνισε ο κ. Βέμπερ. Από την πλευρά του ο Πίτερ Κλαρκ από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Ορεγκον στις Ηνωμένες Πολιτείες, έτερος εκ των συγγραφέων της μελέτης, πρόσθεσε: «Αυτή είναι η πρώτη άμεση ένδειξη ότι οι αστάθειες στο παγοκάλυμμα της Ανταρκτικής έχουν προκαλέσει ταχεία άνοδο της θαλάσσιας στάθμης μετά την τελευταία παγετώδη περίοδο».

Μελέτες που έγιναν το τελευταίο διάστημα έχουν επίσης υπογραμμίσει την αστάθεια του παγκοκαλύμματος της Δυτικής Ανταρκτικής, εκτιμώντας ότι η κατάρρευσή του είναι αναπόφευκτη και θα οδηγήσει σε άνοδο της θαλάσσιας στάθμης κατά πολλά μέτρα μέσα στους επόμενους αιώνες. Η τελευταία, «παλαιοκλιματική» ερευνητική εργασία έρχεται να προσφέρει σημαντικές νέες γνώσεις από το παρελθόν οι οποίες αναμένεται να βελτιώσουν τις προβλέψεις των ειδικών για το μέλλον.

Πηγή in.gr
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27151
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Κυρ Ιουν 01, 2014 8:09 pm

Μάθετε καλό κολύμπι με λίγα λόγια!!! :shifty:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες