Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους!
Διαπίστωσα (ευτυχώς έγκαιρα) διαρροή βαλβολίνης κάτω από το αυτοκίνητο χωρίς αρχικά να μπορώ να προσδιορίσω από που προέρχεται. Οι βαλβολίνες στράγγιζαν από την ποδία αλουμινίου όταν στάθμευσα το αυτοκίνητο με σχετική μικρή κλίση. Αρχικά υποπτεύθηκα διαρροή από ξεκομπλαρισμένο ημιαξόνιο (ή σπασμένη τσιμούχα), το οποίο μετά το ψήλωμα του αυτοκινήτου "δουλεύει" σε μεγαλύτερες γωνίες με ανάλογη καταπόνιση. Τελικά διαπιστώθηκε ότι η διαρροή προήρθε από την πίσω τσιμούχα του διαφορικού (στον άξονα). Αλλάχτηκε η τσιμούχα και ένας εσωτερικός αποστάτης (???) αφού πρώτα κατέβηκε το διαφορικό από το αυτικίνητο (κατέβασμα γέφυρας κλπ).Κόστος επισκευής: τσιμούχα 10 euro, εσωτερικός αποστάτης 21 euro, εργασία 80 euro, ευθυγράμμιση εμπρός και πίσω (επι τη ευκαιρία) άξονα 45 euro. Δεν είμαι σίγουρος αν έπρεπε να κατέβει το διαφορικό για την σχετική επισκευή. Δεν είχα ακούσει κάτι σχετικό για παρόμοια βλάβη σε NGV. Το αυτ/το έχει 131.000km. Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο κάτι ανάλογο? Να σημειωθεί ότι το αυτ/το μεταφέρθηκε για επισκευή με οδική βοήθεια, αφού δεν γνώριζα πόση βαλβολίνη είχε μείνει στο διαφορικό.