f_tasos έγραψε:Βρίσκω απόλυτα σωστή την τοποθέτηση σου Αργύρη! Άρα το συμπέρασμα είναι πετρέλαιο στα πολλά ετήσια χιλιόμετρα! Πέρα από το παραπάνω κόστος αγοράς, πόσο θα μπορούσε να κυμανθεί μια σοβαρή ζημιά σε έναν πετρελαιοκινητήρα και στα πόσα χιλιόμετρα θα μπορούσε να βγει?
Τάσο, από τη μικρή εμπειρία που έχω αποκτήσει στα αυτοκίνητα ντιζελ, τα περισσότερα πονάνε στο κύκλωμα του καυσίμου, δλδ στην αντλία καυσίμου.. ενδεικτικά να σου πω ότι μία καινούρια αντλία υψηλής ξεκινάει από 1500-2000 και ανεβαίνει ενώ μία επισκευή αυτής -αν επισκευάζεται- ξεκινάει πάλι από 500 και ανεβαίνει.. επίσης, η αντικατάσταση των μπεκ -τουλάχιστον- στο δικό μου που ξέρω ξεκινάει από 200 και κάτι έκαστο..
Και φυσικά, επειδή η ποιότητα του καυσίμου και όχι τόσο τα διανυθέντα χλμ καθορίζουν την απόδοση και αξιοπιστία του αυτοκινήτου, εάν αυτό είναι χάλια, τότε κανείς δε μπορεί να σου εγγυηθεί πότε θα σου βγει το πρόβλημα.. και ως γνωστόν το πετρέλαιο νοθεύεται και στη χώρα μας όσο δεν παίρνει.. σκουπιδάκια, ρινίσματα, ακόμα και η ελάχιστη υγρασία μπορεί απλά να σε αφήσουν στη μέση του πουθενά και το κόστος της ζημιάς να είναι πάρα πολύ υψηλό..
Επιπλέον -αν είναι σωστή η πληροφορία, την οποία μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη- τα ελληνικά διυλιστήρια παράγουν πετρέλαιο κλάσσης Euro3!!