Ρε συ Πάνο, το μαμά γιατί έγερνε απο αριστερά???? είχε καμμία σχέση με αυτό που λέγανε παλιά οι ράφτες { αριστερός ή δεξιος??? }
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ
panoshm έγραψε:Αυτά και τέλος πια με τις μετρήσεις, κουράστηκα να βγάζω κομπιουτεράκια κάθε φορά που φεύγω από το βενζινάδικο...
Να το δω και να μην το πιστεύω
Όχι Πάνο....κάποιος πρέπει να μετράει πάντα!!και να το αναλύει....
. Οι ντίζες από το χειρόφρενο, δεν ξεπιάστηκαν, διότι σε πλήρες κρέμασμα, οι τροχοί γυρνούσαν ελεύθερα χωρίς να τους "τραβάει" το συρματόσχοινο του χειρόφρενου
Λάθος Πάνο....το πρόβλημα είναι όταν ο άξονας είναι σε πλήρες στραμπούληγμα. τότε τραβάει τη ντίζα από τη μία μεριά που έχει πλήρη ανάπτυξη.4 ρημάδες βίδες είναι. 1)τις ξεβιδώνεις 2)βγάζεις τα λαμάκια από τις ντίζες 3)τα πετάς 4)ξαναβιδώνεις τις βίδες για να έχεις καθαρό το σπείρωμα.
Δεν μουριάζει, δεν παλαντζάρει στην εθνική, δεν κουνάει, δεν λυγάει
Μάλλιασε καποιονών η γλώσσα αλλά έπιασε τόπο! Το χαίρομαι ειλικρινα!
Καλοτάξιδο και καλά χωσίδια....αν και μοιυ φέναιτε ότι άρχισες τον ψιλοχωμάτινο (με σταθερά και σίγουρα βήματα που διατηρούν την ποιότητα κύλησης) δρόμο...
υγ.Συμφωνώ με τα λεγάμενα του Τσάρου!
Ρε συ Πάνο, το μαμά γιατί έγερνε απο αριστερά???? είχε καμμία σχέση με αυτό που λέγανε παλιά οι ράφτες { αριστερός ή δεξιος??? }
Νικόλα όλα τα βιτάρα "βα ί ζουν" θες δε θες....το είχα ψάξει και μάλιστα να κάνω τις μισές προσθήκες λίιιγο ψηλότερες αλλά το άφησα ως έχει....
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."
Πάνο μία ερώτηση γιατί δεν το είδα στις φωτο.... οι άνω βάσεις που εδράζουν τα ελατηρία έχουν μια λεπτή ροδέλα από λάστιχο.....την έβαλες ξανά ανάμεσα σε βάση και αποστάτη η τις έχει βγάλει??? Αν ισχύει το πρώτο οκ ολά καλά. Αν ισχύει το δεύτερο τότε ξανά πίσω στο μάστορα να τις βάλεις.
υγ.Και ένα μικρό "τιπ" από κάποιο σημείο και μετά τα ελαστικά-κουκουνάρια bump stop θέλουν αλλαγή γωνίας.
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."
Πανο και εγω συμφωνο με τον κοντσιβα για την ντιζα βγαλτα λαμακια εγω τα εχω βγαλει ολα ελευθερα ολα.Και αλλη μια παρατηρηση αν μου επιτρεπεις.35 ευρω ο ενας αποστατης ειναι πολλα.Ρωτα αλλη φορα αν θες και στο τσαλτακη εδω κοντα μας ειναι.
char έγραψε:Για το θέμα της πανάρ: Έχεις ψηλώσει τουλάχιστον 7 cm από μαμά, οπότε είναι απαραίτητη και η ανύψωση της κάτω έδρασής της με . Εκτός κι αν χρησιμοποιήσεις ρυθμιζόμενη πανάρ που είναι βέβαια και πολύ ακριβότερη λύση. Αν μείνει έτσι, θα τείνει μονίμως να μετακινήσει τον πίσω άξονα προς τα δεξιά, στρέφοντάς ταυτόχρονα το δεξί του άκρο προς τα εμπρός και παραμορφώνοντας τα σινεμπλόκ όλων των αρθρώσεων των πάνω και κάτω μπράτσων.
Νίκο, όπως είπα, ναι, θέλω να βάλω τον αποστάτη της πανάρ που λες, αλλά δεν βλέπω να είναι επιτακτική ανάγκη να γίνει αυτό. Μόλις μπορέσω να κάνω παραγγελία από Αγγλία, (γιατί δεν έχω βρει βοήθεια σε τέτοιου είδους παραγγελίες), θα τον πάρω. Προς το παρόν θα σου δείξω με φωτό πως είναι το αμάξι σε νορμάλ θέση. Όπως θα δεις, η πίσω δεξιά ρόδα εξέχει μεν πιο πολύ από την αριστερή, αλλά αν δεν το πεις σε κάποιον ότι συμβαίνει αυτο, δεν το βλέπει, σκέψου λοιπόν, πόσο αμελητέα είναι η μετατόπιση του άξονα προς τα δεξιά.... και σου λέω επίσης ότι σηκώνοντάς τον ΟΛΟ τον πίσω άξονα όντως η πίσω δεξιά ρόδα, βγήκε 1cm ακόμα από ότι είναι τώρα στις φωτό. Σε τι είδους offroad από αυτά που πάμε (που πάω να πω καλύτερα) και για πόση ώρα, θα "τραβιέται" ο άξονας προς τα δεξιά, ώστε να προκαλέσει σε όλα αυτά που λες, ζημιά σε βάθος χρόνου? Γι' αυτό είπα ότι δεν είναι επιτακτική ανάγκη, αλλά κάποια στιγμή, τον αποστάτη θα τον πάρω.
Οι φωτό:
char έγραψε:Για το θέμα του slip yoke: Κατά την λειτουργία της, αρκετά ψηλωμένης πλέον, πίσω ανάρτησης, το slip yoke μετακινούμενο μπρός-πίσω θα αφήνει ακάλυπτο, κατά διαστήματα,τμήμα του μήκους του, πράγμα που όταν ήταν "μαμά" δεν συνέβαινε. Έτσι θα είναι εκτεθειμένο σε λάσπες και πέτρες που πιθανόν θα δημιουργήσουν μετά πρόβλημα και στην τσιμούχα του transfer! Καλύτερα να χρησιμοποιήσεις μιά .
Και αυτό το κοίταξα. Σε πλήρες κρέμασμα, δεν βγαίνει (από ότι πριν) πιο πολύ από 5mm και το καρέ που έχει μέσα, έχει 5cm μήκος, άρα όσον αφορά το "πάτημα" του καρέ πρώτα-πρώτα είμαστε ok. Τώρα όσον αφορά για το "ακάλυπτο" της υπόθεσης, το ποτήρι που καλύπτει το καρέ, ΔΕΝ βγαίνει έξω τόσο ώστε να εμφανίζεται ο άξονας του καρέ, μάλιστα και δάχτυλο να βάλω, και συρματάκι να βάλω, έχει πολύ ακόμα διαδρομή, ώστε το ποτήρι να βγει έξω και να αφήσει ακάλυπτο τον άξονα... Οι δοκιμές έγιναν με πλήρες κρεμάσματα
ΥΓ: Καλά μιλάμε, οι αρθρώσεις άλλο πράγμα! Και από τα πεζοδρόμια ακόμα το καταλαβαίνω, που να το πάω και στο βουνό (όσον ούπω )
KON.GV έγραψε:
. Οι ντίζες από το χειρόφρενο, δεν ξεπιάστηκαν, διότι σε πλήρες κρέμασμα, οι τροχοί γυρνούσαν ελεύθερα χωρίς να τους "τραβάει" το συρματόσχοινο του χειρόφρενου
Λάθος Πάνο....το πρόβλημα είναι όταν ο άξονας είναι σε πλήρες στραμπούληγμα. τότε τραβάει τη ντίζα από τη μία μεριά που έχει πλήρη ανάπτυξη.4 ρημάδες βίδες είναι. 1)τις ξεβιδώνεις 2)βγάζεις τα λαμάκια από τις ντίζες 3)τα πετάς 4)ξαναβιδώνεις τις βίδες για να έχεις καθαρό το σπείρωμα.
Λάθος μου που δεν το ανέφερα... δεν τσεκαρίστηκε μόνο το αν "τραβάει" το χειρόφρενο μόνο του, αλλά και το παλάντζο της διαδρομής του συρματοσχοίνου που υπάρχει μέσα από τις υποδοχές-διαδρομές από όπου περνάει. Δεν ήταν τίποτα να τα ξεβιδώσω, το ανεβοκατέβασα το αμάξι και το παλάντζο υπάρχει ακόμα, δεν τεντώνει... Τι να πω άλλο, να με γελάν τα μάτια μου.... από κάτω από το αμάξι ήμουν και έβλεπα. Πάντως, όπως λες, 2 βίδες είναι, αν δω "θέμα" πέφτω από κάτω (τώρα χωράω ) και τις ξεβιδώνω μόνος μου
KON.GV έγραψε:οι άνω βάσεις που εδράζουν τα ελατηρία έχουν μια λεπτή ροδέλα από λάστιχο.....την έβαλες ξανά ανάμεσα σε βάση και αποστάτη η τις έχει βγάλει??? Αν ισχύει το πρώτο οκ ολά καλά. Αν ισχύει το δεύτερο τότε ξανά πίσω στο μάστορα να τις βάλεις.
Η ροδέλα, δεν μπήκε ξανά, γιατί τελικά οι αποστάτες δεν είναι από τεφλόν (το οποίο είναι σκληρό υλικό) αλλά από πολυαιθυλένιο το οποίο είναι στην ουσία ένα πολύ συμπαγές λάστιχο. Να πω εδώ και την πως μου φάνηκαν: το μάξι, αν θέλετε με πιστεύετε.... μαλάκωσε! Γιατί? γιατί οι "μαμά" ροδέλες είχαν κοπεί από το σπείρωμα του ελατηρίου, με αποτέλεσμα το ελατήριο να ακουμπάει στο σασί (μέταλλο-μέταλλο) και από ότι βλέπω, μάλλον κάποια στιγμή πρέπει να φτιάξω ίδιους αποστάτες (υλικό εννοώ) 1 cm πάχος για να τους βάλω μπροστά, να μαλακώσει και από εκεί
KON.GV έγραψε:υγ.Και ένα μικρό "τιπ" από κάποιο σημείο και μετά τα ελαστικά-κουκουνάρια bump stop θέλουν αλλαγή γωνίας.
Ναι, το είδα και εγώ αυτό, αλλά μέχρι στιγμής είμαι ok έτσι
dj aris έγραψε:35 ευρω ο ενας αποστατης ειναι πολλα.Ρωτα αλλη φορα αν θες και στο τσαλτακη εδω κοντα μας ειναι.
Δεν την έφτιαξα μόνος μου ούτε πήρα μέτρα για αυτήν μόνος μου, έψαξα μεν, αλλά εκεί που έψαχνα, μου λέγανε άστα να πάνε. Και μιλάς για το ίδιο υλικό, ή για κάποιο άλλο, παίζει και αυτό σημασία, τι υλικό δουλεύει ο καθένας
Αυτά τα ΟΛΙΓΑ
Ευχαριστώ για τις ευχές σας και καλές μας βόλτες (ο Θεός να βάλει το χέρι του να βάζουμε και μεις βενζίνη )
Ψηλός εσύ ψηλό και το αμάξι σου επιτέλους Πάνο, καλούς χωματόδρομους Είμαι περίεργος να σε δω στη 1η βόλτα πόσες φορές θα πέσεις από κάτω για να τσεκάρεις τα λεγόμενα των παιδιών
kaliakouda έγραψε:1)Ψηλός εσύ ψηλό και το αμάξι σου επιτέλους Πάνο, καλούς χωματόδρομους 2)Είμαι περίεργος να σε δω στη 1η βόλτα πόσες φορές θα πέσεις από κάτω για να τσεκάρεις τα λεγόμενα των παιδιών
1)Πάνο καλά χωσίδια και πιο άνετα... 2)Γιώργο δεν θα είναι ο μόνος.....εγω να δεις πόσες φορές μετράω από λάστιχα μέχρι και στο βουνό τα πάντα...
..καλή συνέχεια Πάνο...γιατί το μικρόβιο μέσα τρώει συνεχώς..
υγ.μετά το ποπ δεν έχει στοπ..ειδικά κάθε φορά που ανακαλύπτεις μόνος σου την αύξηση των δυνατοτήτων στα εκτός και τη διατήρηση της άνεσης στην άσφαλτο.
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."
μία εγκυκλοπαίδεια μόνο του αυτό το θέμα! μπράβο πάνο και τους συμμετέχοντες για την ενημέρωση! το σίγουρο είναι πως όταν ξεκινήσω και εγώ τις διαδικασίες ψηλώματος θα κάνω επανάληψη αυτό το θέμα καθότι είμαι άσχετος από μηχανολογικά
thank you for the memories GV2000 ! ... I mean it! (2004-2017)
καλημερα σας.ως νεο μελος θα με ενδιεφερε συμμετοχη σε πιθανο προορισμο της ομαδας στην περιοχη μου(λαρισα/θεσσαλια),με το καλο να βρεθουμε, να γνωριστουμε και να πουμε για τα κοινα μας ενδιαφεροντα(φυση, εκκδρομες, μηχανοκινητος αθλητισμος..)