newvitarakias έγραψε:Οποτε συμφωνα με τα συνφραζομενα για το 1.6 λογικα μπορω να βαλω 4ης γενιας,με λαδιερα να το δουλευω χαλαρα με ταυτοχρονη αλλαγη μπουζι.Σωστα?
Τι αλλο θα πρεπει να προσεξω?Καπου ακουσα και για το ψυγειο...οτι το πλαστικο διαβρωνει την κεφαλη.
Σορρυ αν γινομαι κουραστικος αλλα ρωτωντας πας στην πολη και δεν ειναι εποχες για πειραματισμο
Να αναφερω οτι ο μηχανικος μου ηδη εχει ανοιξει 4-5 μοτερ απο βλαβες που οφειλονται σε lpg.
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:newvitarakias έγραψε:Οποτε συμφωνα με τα συνφραζομενα για το 1.6 λογικα μπορω να βαλω 4ης γενιας,με λαδιερα να το δουλευω χαλαρα με ταυτοχρονη αλλαγη μπουζι.Σωστα?
Τι αλλο θα πρεπει να προσεξω?Καπου ακουσα και για το ψυγειο...οτι το πλαστικο διαβρωνει την κεφαλη.
Σορρυ αν γινομαι κουραστικος αλλα ρωτωντας πας στην πολη και δεν ειναι εποχες για πειραματισμο
Να αναφερω οτι ο μηχανικος μου ηδη εχει ανοιξει 4-5 μοτερ απο βλαβες που οφειλονται σε lpg.
Eγω εκανα τη μετατροπη σε εξουσιοδωτημενο συνεργειο Suzuki σε 2λιτρο. Εβαλα 4ης γενιας και με διαβεβαιωσαν οτι η λαδιερα δεν χρειαζεται.Πιστευω οτι τα 5ης γενιας ειναι σαφως πιο οικονομικα στη καταναλωση,αλλα κοστιζουν καπου 500ε περισσοτερο.Και τελος πιστευω οτι δεν ειναι αληθεια οτι ο μηχανικος σου εχει ανοιξει τοσα μοτερ λογω LPG.
kaliakouda έγραψε:Κακά τα ψέμματα, έχουμε περιστατικό με χτυπημένη κεφαλή σε νέο5π με αέριο ψεκασμό στα 68.000χλμ !
Εγώ κάνω το σταυρό μου ευχόμενος ο υγρός να μην έχει τέτοιο θέμα με την ξηρά καύση, ένας βασικός λόγος που έβαλα τέτοιον αφού ακόμη δεν έχουν υπάρξει τέτοια δείγματα
Συχνός έλεγχος λοιπόν για τυχόν φτωχό μίγμα και τσεκάρισμα στα μπουζί
newvitarakias έγραψε:ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:newvitarakias έγραψε:Οποτε συμφωνα με τα συνφραζομενα για το 1.6 λογικα μπορω να βαλω 4ης γενιας,με λαδιερα να το δουλευω χαλαρα με ταυτοχρονη αλλαγη μπουζι.Σωστα?
Τι αλλο θα πρεπει να προσεξω?Καπου ακουσα και για το ψυγειο...οτι το πλαστικο διαβρωνει την κεφαλη.
Σορρυ αν γινομαι κουραστικος αλλα ρωτωντας πας στην πολη και δεν ειναι εποχες για πειραματισμο
Να αναφερω οτι ο μηχανικος μου ηδη εχει ανοιξει 4-5 μοτερ απο βλαβες που οφειλονται σε lpg.
Eγω εκανα τη μετατροπη σε εξουσιοδωτημενο συνεργειο Suzuki σε 2λιτρο. Εβαλα 4ης γενιας και με διαβεβαιωσαν οτι η λαδιερα δεν χρειαζεται.Πιστευω οτι τα 5ης γενιας ειναι σαφως πιο οικονομικα στη καταναλωση,αλλα κοστιζουν καπου 500ε περισσοτερο.Και τελος πιστευω οτι δεν ειναι αληθεια οτι ο μηχανικος σου εχει ανοιξει τοσα μοτερ λογω LPG.
Κωστα εσενα στο συνεργειο σου δεν σου ειπαν τιποτα για ενδεχομενους κινδυνους???
Μακαρι ο μηχανικος να λεει μπαρουφες αλλα τον ξερω 20χρονια και σε προηγουμενα αυτοκινητα μας εχει γλιτωσει στην παρεα πολλα λεφτα.Δεν μου τα ειπε για κακο...ισα ισα αν σκεφτοταν πονηρα θα μου ελεγε ελευθερα να το κανω και ετσι κι αλλιως αυτος θα αναλαμβανε πιθανες ζημιες.
newvitarakias έγραψε:kaliakouda έγραψε:Κακά τα ψέμματα, έχουμε περιστατικό με χτυπημένη κεφαλή σε νέο5π με αέριο ψεκασμό στα 68.000χλμ !
Εγώ κάνω το σταυρό μου ευχόμενος ο υγρός να μην έχει τέτοιο θέμα με την ξηρά καύση, ένας βασικός λόγος που έβαλα τέτοιον αφού ακόμη δεν έχουν υπάρξει τέτοια δείγματα
Συχνός έλεγχος λοιπόν για τυχόν φτωχό μίγμα και τσεκάρισμα στα μπουζί
Δηλαδη προτεινεις μονο υγρο ψεκασμο?Ακομη και για το 1,6?
Με τοποθετηση με πνευμονα,αντικατασταση μπουζι,λαδιερα δεν ειμαστε σιγουροι???
lyggas έγραψε:newvitarakias έγραψε:kaliakouda έγραψε:Κακά τα ψέμματα, έχουμε περιστατικό με χτυπημένη κεφαλή σε νέο5π με αέριο ψεκασμό στα 68.000χλμ !
Εγώ κάνω το σταυρό μου ευχόμενος ο υγρός να μην έχει τέτοιο θέμα με την ξηρά καύση, ένας βασικός λόγος που έβαλα τέτοιον αφού ακόμη δεν έχουν υπάρξει τέτοια δείγματα
Συχνός έλεγχος λοιπόν για τυχόν φτωχό μίγμα και τσεκάρισμα στα μπουζί
Δηλαδη προτεινεις μονο υγρο ψεκασμο?Ακομη και για το 1,6?
Με τοποθετηση με πνευμονα,αντικατασταση μπουζι,λαδιερα δεν ειμαστε σιγουροι???
Υποτίθεται ότι βάζουμε υγρό ψεκασμό για να αποφύγουμε προβλήματα με τις βαλβίδες. Σε κάθε περίπτωση ο χρόνος θα δείξει αν είναι έτσι τα πράγματα. Πάντως έως τώρα δεν γνωρίζω κινητήρα με 5ης γενιάς να έχει "χτυπήσει" και σημειωτέον ζω σε μια περιοχή όπου σχεδόν το ένα στα τρία οχήματα κινούνται με lpg.
Τώρα όσον αφορά τη χρησιμότητα της λαδιέρας, οι τεχνικοί χωρίζονται σε αυτούς που την προτείνουν ανεπιφύλακτα και σε αυτούς που είναι κάθετα αντίθετοι υποστηρίζοντας ότι δεν προσφέρει αλλά επί πλέον μπορεί να δημιουργήσει και νέα προβλήματα.
Αυτό που είναι σίγουρο, όπως ανέφερε και ο Γιώργος πιο πάνω, είναι το γεγονός ότι σε όλα τα συστήματα η σωστή ρύθμιση είναι είναι το άλφα και το ωμέγα.
Υ.Γ. Φίλε μου υγρός ψεκασμός μπορεί να τοποθετηθεί σε όλους τους κινητήρες ακόμα και σε 600 c.c.
Mastergunner έγραψε: Το υγραέριο είναι πιο εύλεκτο απο την βενζίνη...
Mastergunner έγραψε: Το υγραέριο είναι πιο εύλεκτο απο την βενζίνη...
Οι ιδιότητες του LPG παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον κατατάσσοντάς το στα πιο καθαρά καύσιμα, αλλά με πολύ υψηλή απόδοση. Είναι άοσμο και άχρωμο, του προσδίδονται όμως κάποιες ουσίες όσμωσης, προκειμένου να γίνεται αντιληπτή η όποια πιθανή διαρροή του. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε οκτάνια (άνω των 110). Έχει υψηλότερη θερμοκρασία ανάφλεξης από τη βενζίνη, 450-510 Cο (έναντι 257 Cο). Το υγραέριο δεν περιέχει μόλυβδο. To μεγάλο όμως πλεονέκτημά του είναι ότι διαθέτει χαμηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του άνθρακα, κάτι που το κατατάσει στα λιγότερο ρυπογόνα καύσιμα.
ZΗΡΕΙΑ έγραψε: To μεγάλο όμως πλεονέκτημά του είναι ότι διαθέτει χαμηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του άνθρακα, κάτι που το κατατάσει στα λιγότερο ρυπογόνα καύσιμα.
Επιστροφή στο Lpg - Υγραεριοκίνηση
arahova | Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ. |
antonis1627 | Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am | Καλημέρα σας. |
KonKalamata | Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm | Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα! |
Γιωργος ΗΛΙΑΣ | Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm | Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!! |
makis_V | Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am | Καλημέρα και καλό μήνα ! |
arahova | Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am | Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα. |
antonis1627 | Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am | Καλημέρα σας και καλό μήνα. |
arahova | Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am | Καλημέρα σας. |
panagiotis1 | Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm | Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο. |
arahova | Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am | Καλημέρα σας. |
ΣΤΑΥΡΟΣ | Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm | Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην . |
arahova | Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am | Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. |
antonis1627 | Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am | Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. |
arahova | Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am | Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή. |
antonis1627 | Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am | Καλημέρα σας |
arahova | Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο. |
antonis1627 | Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am | Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο. |
antonis1627 | Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm | Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον |
arahova | Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am | Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ. |
antonis1627 | Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm | Καλησπέρα σε όλους. |
antonis1627 | Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm | Καλησπέρα σε όλους. |
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες