Όπως έχουμε πεί και αλλού με τον Κώστα (KON.GV) καλό θα είναι όταν ένα αμάξι ψηλώνει να λασκάρωνται οι βίδες που κρατούν δεμένα τα ψαλίδια στο σασι προκειμένου αυτά να πάρουν κανονικά την καινούρια γωνία και κατόπιν να απανασφίγκονται.Αυτό γιατί....Γιατί όταν στην εργοστασιακή ανάρτηση βάζης ελατήρια,αποστάτες κτλ η γωνία του ψαλιδιού αλλάζει τότε τα σιλεντμπλόκ του ψαλιδιού που είναι σφιγμένα στην εργοστασιακή θέση ζορίζονται η ταλάντωση κατα τη λειτουργία της ανάρτησης σε αυτή την περίπτωση μπορεί να προκαλέσει τριγμούς
-Η φθορά στην ελαστική φλάτζα που έχει το ψαλίδι στη βάση για το ελατήριο μπορεί επίσης να προκαλέσει τριγμούς κατα την ταλάντωση της ανάρτησης.
-Λασκαρισμένα αμορτισέρ ή αμορτισέρ καινούρια τα οποία δεν επανασφίκτηκαν μετά απο κάποια χιλιόμετρα μπορεί επίσεις να προκαλέσουν τριγμό κατα τη λειτουργία τους καθώς τα σιλεντμπλόκ τους δεν είναι σφιγμένα
-Όσο αφορά την ζαμφόρ πέρα των σημείων στήριξης στα ψαλίδια θέλουν έλεγχο και λίπανση (σπρέυ ΄λιπαντικό) στα ελαστικά έδρανα που την κρατούν δεμένη στο σασί,Η ύπαρξη σκουριάς (επιφανειακής) μπορεί να επιφέρει τριγμό κατα την λειτουργία της.
-Πέραν των παραπάνω ο τριγμός μπορεί να προέρχεται απο αλλού και να βγαίνει ο θόρυβος μπροστά

(Εγώ όταν έβαλα ελατήρια διαπίστωσα οτι οι βίδες των ψαλιδιών που το δένουν στο σασί ήταν ψωριασμένες σε τέτοιο σημείο οπου βγήκαν ύστερα απο χτύπημα με ματρακά.Τις αντικατέστησα με καινούριες inox στις οποίες πρόσθεσα και γράσσο λίθίου.Αν το άφηνα όπως ήταν το σιλεντμποκ του ψαλιδιου και κατ΄επέκταση το ψαλίδι δεν θα περιστρεφόταν επάνω στη βίδα αλλά λόγω του οτι ήταν ένα σώμα θα περιστρεφόταν το σιλεντμπλόκ μέσα στη βάση του ψαλιδιού

προκαλώντας τριγμούς)