Για την κατασκευή χρειάζεται δύο λάμες πάχους άνω των 5mm και φάρδος 3,5 cm.Το μήκος ποικιλεί ανάλογα με το πόσο και αν θέλει κάποιος να χρησιμοποιήσει τις βάσεις ως αποστάτες για να μακρύνει τα αμορτισέρ,αποφεύγωντας έτσι τη χρήση του αποστάτη στο επάνω μέρος του αμορτισέρ.Εγώ έκοψα 13,5 cm.
Τα δύο κομμάτια κόπηκαν και διαμορφώθηκαν σε σχήμα ¨ανοιχτού παραλληλογράμου¨ με πλευρές 4,5cm x 3,5cm x 4,5cm (το μισό mm είναι οι ανοχές για το γώνιασμα με τη χρήση τροχού/μέγγενης),ενώ σε κάθε πλευρά απο αυτές των 4,5cm ανοίχτηκε στο κέντρο τρύπα διαμέτρου Φ 12 (Μ12 είναι η περαστή βίδα του αμορτισέρ στον άξονα του διαφορικού)
οπου και ¨γεμίστηκαν¨ τα κοψιμματα με ηλεκτροκόληση,για το λόγο αυτό οι βάσεις τοποθετήθηκαν σε ένα παλιό αμορτισέρ ωστε να μήν κλείσουν κατα τη κόλληση.
Στο κάτω μέρος της κάθε βάσης κολλήθηκε κάθετα ένας κύλινδρος απο μεντεσέ εσωτερικής διαμέτρου Φ12 (Μ12 είναι η περαστή βίδα του αμορτισέρ στον άξονα του διαφορικού)
Αφου κολλήθηκαν και φινηρίστηκαν με τον τροχό ωστε να ¨σπάσουν¨οι γωνίες τους,οι βάσεις βάφτηκαν με μαύρο σπρέυ...Ενώ κολλήθηκαν και δύο γωνίες ¨κόντρα για μεγαλύτερη σταθερότητα
Αύριο ή το Σάββατο (ανάλογα το χρόνο) θα περαστούν στο αμάξι οπου θα ακολουθήσουν και φώτο για το πως λειτουργούν

Διαστάσεις:
Κάτω μάτι αμορτισέρ : Διάμετρο εξωτερική Φ 35mm Διάμετρο εσωτερική Φ 12mm Μήκος 35mm
Κόστος :
1 Μεντεσέσες βιομηχανικού τύπου Φ12 : 2 ευρώ
1Δίσκος κοπής inox : 1,70 ευρώ
2Βίδες Μ12 με παιμάδι inox : 1,20 ευρώ
Σύνολο : 4.90 ευρώ