Πήγα σήμερα στο συνεργείο για να αλλάξω τσιμούχα στο διαφορικό και ξαναβάλαμε στον εγκέφαλο βλάβη 638 πεταλούδα γκαζιού.
Ήρθε από δίπλα ένα ηλεκτρολόγος, μέτρησε την μπαταρία και είπε ότι ένα από τα έξι στοιχεία είναι καμένο. Άρα πρόβλημα στην μπαταρία και λύτρωση μαζί, διότι μπορεί εκεί να οφείλεται το άναμμα της λυχνίας στο ταμπλό.
Πηγαίνω στον δικό μου ηλεκτρολόγο μου μετράει την μπαταρία 12,2 βολτ. Κατά την διάρκεια της εκκίνησης 9,8 βολτ. Δεν χρειάζεται αλλαγή κατά την γνώμη του.
Ο ένα έτσι ο άλλος αλλιώς . Τι κάνεις. Εμπιστεύεσαι τον δικό σου άνθρωπο και την λογική που μου λέει αν ήταν καμένο στοιχείο δεν θα δούλευε.
Αλλά έτσι το πρόβλημα θα παρέμενε.
Δίνω 125 ευρώ και αλλάζω την μπαταρία και ευελπιστώ ότι αυτό ήταν το πρόβλημα.
Πηγαίνω ξανά συνεργείο, σβήνει την βλάβη σκάω 25ε τσιμούχα+ 10ε συμπλήρωμα βαλβολίνης + 50ε εργασία = 85 ευρώ.
Εντωμεταξύ στο ενδιάμεσο πλύσιμο από κάτω 10ε + πλύσιμο μηχανής 5ε = 15 ευρώ.
Άρα έχουμε 225 ευρώ και το βασικότερο από τις 8:30 μέχρι τις 17:15 στα συνεργεία και το ακόμη πιο σημαντικό δεν ξέρουμε τι θα γίνει με την λυχνία.
Θα επανέλθω σύντομα ελπίζω χαρούμενος………………