Αυτό συμβαίνει γιατί ο κατασκευάστης έχιε τοποθετήσει την εισαγωγή αέρα πάνω από την εμπρός ρόδα του συνοδηγού και πιο συγκεκριμένα πίσω από το εμπρός φτερό του συνοδηγού.
Η λύση είναι η τοποθέτηση κάποιου αναπνευστήρα-snorkel αλλά έχει πολλά αλλά και παραμέτρους.
τα πλαστικά κοστίζουν πολύ ακριβά 400 ε κοστος αγοράς μόνο ενώ τα πολυεστερικά από 150-250 ε.
Σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω σωλήνα νίκελ φ 60 και ο αναπνευστήρας να φτάσει μέχρι και λίγο πιο πανω απο τον καθρέπτη.
αλλά επειδή εχω δει πως κάθεται ο σωλήνας έξω από το φτερό δλδ σαν τεράστιο "Ο" σκέφτομαι να το κάνω να φαίνεται σα "D" τουλαχιστον στην επιφάνεια του φτερού.
το παραπάνω επιτυνχάνεται με δυο τρόπους.
1)επεξεργασία λαμας σε κουρμπαδόρους και κολλήσεις και πολύ προσωπική εργασία.
2)τομή στο φτερό (πέρα από την τρύπα που θα μπαίνει ο αναπνευστήρας και κόλληση έξτρα λαμαρίνας "half pipe" έτσι ώστε να γίνει αυλάκι για να χωράει το μισό φ 60 σνόρκελ μέσα.
Σκέφτομαι να επηχειρήσω το 2ο και μάλιστα στο gv με τα φουσκώματα κάθεται πολύ καλα.

Πολύ αργότερα όλα αυτά γιατί θα κάνω πρώτα πατρόν σε χαρτόνι να δω πως κάθεται και πως είναι πιο ωραίο στο μάτι γιατί από θέμα χρήσης και τα 2 θα είναι λειτουργικά.

τέλος να υποβάλλω και μια φώτο από τη σκέψη μου αρχικά.....
με πράσινο είναι το σνορκελ και με κοκκινο το διαμορφωμένο κανάλι στο φτερό το οποίο θα γίνει φιξ και βαμμένο στο ίδιο χρώμα z2s.