Κίνηση με υγραέριο

Ερωτήσεις, κιτ, προβλήματα κι ό,τι αφορά την υγραεριοκίνηση.

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Παρ Αύγ 26, 2011 1:47 pm

Tzivitzonis έγραψε:Πούθε τρύπησε ρε παληκάρι;; Από πάνω;; :think:

Γιάννη θα σε στείλω μεταξεταστέο.... :mrgreen: :mrgreen:
δες στην 5η φώτο.....από τη μπεκιέρα φεύγουν σωληνάκια......
οι τρύπες γίνανε στην πολλαπλή εισαγωγής δίπλα στα βενζινομπέκ αφού βγήκε....πρώτα.... :idea:
ο κατασεκυαστής σου δίνει δικαίωμα να κάνεις χρήση 30 εκ από αυτά τα σωληνάκια με μηδενικές απώλειες...
εγώ τα έχω στα 15 εκ. :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Παρ Αύγ 26, 2011 1:48 pm

kaliakouda έγραψε:Καλώς ήλθες στη παρέα μας Κώστα :D

:dance: :dance: :dance: :dance:
έψαχνα ευκαιρία να πετάξω τα σκουπίδια τα ρημάδια..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

τώρα για κατανάλωση αυτονομία κλπ κλπ....σε μεγάλο ταξίδι......και με τον καιρό ότι προκύψει θα το ποστάρω.... :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Παρ Αύγ 26, 2011 1:52 pm

Tο πίσω το κάθισμα τι το εκανες????? :dance: :dance: :dance: :dance:

Ωραια δουλεια φαινεται μαζεμενη....
Εγω βαριέμαι να βγαζω φωτο τους θερμοσίφουνες.....

Αντε καλα οικονομικά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα...
Άβαταρ μέλους
ximikos00
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2009 3:44 pm
Τοποθεσία: Βουνό-Θεσσαλονίκη-Βουνό
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: ΟΜΕ/ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Ανδρέας

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό harijohn » Παρ Αύγ 26, 2011 2:16 pm

KON.GV έγραψε:ξέχασα να πώ ότι στα 1000 χλμ πρέπει να ξαναπάω για ένα καφέ..... 8-) 8-)

λαδιέρα δεν έβαλα..δε χρειαζεται το λεει και ο κατασκευαστης.....κάθε 5 γεμίσματα μια αμπούλα στο θερμ και τέλος... :wink:
Για την απόδοση έχω μείνει άφωνος και συμπεριφέρεται σα να ήτανε από μαμά εκγατεστημένο.... :idea:

τα αποφάσισες ρε θηρίο τελικά
για κατανάλωση θα μείνεις κράτα το μέχρι 3.300 το πολύ 3.500
σε αυτές τις στροφές έκανα σε ταξίδι 2.600χμ με 225Ε
τι είναι αυτή η αμπούλα για πες?
άντε εύχομαι πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα
Αιτία της ενασχόλησης μου με το βουνό είναι της όρασης μου η ανάγκη, που ζητεί να εξαντλεί τον ορίζοντα, προκειμένου να θρέψει με εικόνες, οσμές και ποικιλία χρωμάτων και σχημάτων τον αχόρταγο εγκέφαλο μου.
Άβαταρ μέλους
harijohn
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 6:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: ΚΥΒ-MAD
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό lyggas » Παρ Αύγ 26, 2011 3:27 pm

ximikos00 έγραψε:Μολις αλλαξα και τα μπουζί.

Παιδες πηγα να γεμισω 2η φορα και καπου στα 50 λιτρα αρχισε να τρίζει η δεξαμενη και στα 53 το σταματησαμε. Τοσα πηρε και προχθές αλλα χωρίς τριξίματα...

Λογικά εχει αερα μέσα....

Το εχει ξανακανει αυτο σε καποιον???

Με 80 μπουκάλα λογικα δεν πρεπει να φτασω τα 64 λίτρα??? (80% πλήρωσης)


Δεν νομίζω ότι τρίζει επειδή έχει αέρα, αλλά είναι κάτι σύνηθες. Το κάνει και σε μένα αλλά και σε άλλους. Αν όμως όντως έχει αέρα έτσι και αλλιώς σε 2-3- ακόμα γεμίσματα θα φύγει. Μην ανησυχείς για τα τριξίματα, ΔΕΝ υποδηλώνουν αδυναμία στα τοιχώματα της μπουκάλας.
Φαντάσου ότι μερικοί ανεύθυνοι εγκαταστάτες (ευτυχώς λίγοι), καταργούν τον μηχανισμό προστασίας για πλήρωση της δεξαμενής στο 80%, με αποτέλεσμα να φουλάρει στο 100% της χωρητικότητας. Αφού αυτές οι δεξαμενές δεν έχουν "σκάσει", οι υπόλοιπες είναι πολύ κάτω από τα όρια αντοχής τους όταν πληρώνονται στο 80%. :)
Τελευταία επεξεργασία από lyggas και Παρ Αύγ 26, 2011 6:10 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)
Άβαταρ μέλους
lyggas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4359
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:17 pm
Τοποθεσία: Φλώρινα
Λάστιχα: Goodyear
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό modoya » Παρ Αύγ 26, 2011 3:54 pm

libero έγραψε:Όσον αφορά το θέμα του φτωχού μίγματος να σας δώσω μια πληροφορία που ίσως δεν έχει ξαναγραφτεί εδώ. Τις προάλλες πέρασα από σέρβις. Για να μην παρεξηγούμαστε το Berlingo όχι το GV. Αλλά όπως έχω ξαναπεί κινητήρες και συστήματα και εγκαταστάτης είναι πανομοιότυποι οπότε εγώ προσωπικάτ ο λαμβάνω υπόψιν μου ως έγκυρο. Το έβαλαν στον εγκέφαλο και είδαν ότι τελικά δεν ήταν ο λάμδα που έκανε το check engine να ανάψει αλλά φτωχό καύσιμο. Έπιασα λοιπόν την κουβέντα με τον άνθρωπο που κάνει το σέρβις και περνώντας από διάφορες υποθέσεις μου είπε ότι στην αρχή, όταν γίνεται η μετατροπή, πρέπει να επισκευθείς τον εγκαταστάτη σου 3-4 φορές, περίπου ανά 300-400 χλμ για να ξανακάνει τις ρυθμίσεις. Αυτό και ως θέμα στρωσίματος αλλά και ως θέμα πολλαπλών διαδρομών. Δηλαδή εννοείται ότι στα 1000-1500 χλμ υποθέτει ότι έχεις κάνει όλες τις πιθανές διαδρομές που κάνει το αυτοκίνητο οπότε έχει ένα εύρος στοιχείων καταγεγραμμένο τέτοιο που του επιτρέπει να κάνει μια πιο αξιόπιστη ρύθμιση. Κι έτσι πήγα στον εγκαταστάτη μου.

Ο εγκαταστάτης μου, μου είπε ότι είναι υπερβολικές τόσες πολλές ρυθμίσεις, φτάνει μια στην αρχή και μία μετά από 1000 χλμ καθαρά από απόψεως στρωσίματος. Όταν του είπα ότι έκανα το μεγάλο ταξίδι στην Πελοπόννησο με τα 4.170 χλμ κλπ κλπ κλπ κόλησε επάνω τον υπολογιστή, πήγε το αυτοκίνητο μια βόλτα και στην επιστροφή μου είπε ότι έκανε μια μικρή ρύθμιση έχοντας περισσότερα στοιχεία στον εγκέφαλο. Αλλά μου έκανε και μια νύξη για την μπαταρία. Με ρώτησε αν την έβγαλα και όντως την είχα πάει για αντικατάσταση σε εγγύηση οπότε μου είπε ότι σε μια τέτοια περίπτωση και με βάση τα γεγονότα του σβησίματος που είχα περιγράψει στο ταξίδι υπάρχει περίπτωση ο εγκέφαλος του υγραερίου να μηδενίστηκε και να αναδιαμόρφωσε τη λειτουργία του με βάση το δεδομένα του αυτοκίνητου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Η ακριβής κουβέντα του ήτανε "Αν βγει η μπαταρία ή σβήσει για κάποιο λόγο από έλλειψη υγραερίου στον πνεύμονα υπάρχει περίπτωση να λάβει το μήνυμα ο εγκέφαλος ως βλάβη και να αυτορυθμιστεί για να προστατέψει το σύστημα, οπότε προσαρμόζεται στην κατάσταση του αυτοκινήτου για να σε πάει στο συνεργείο και το αναγνωρίζει ως βλάβη ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι". Όντως εμένα μου το έδινε το check engine ως περιστασιακή βλάβη και συμπεράναμε ότι αυτό συνέβη λόγω των περιστασιακών σβησιμάτων της μηχανής και του προβλήματος με την μπαταρία που συνέβησαν το καθένα από το άλλο σε απόσταση 5 ημερών. Μέσα σε αυτή την κουβέντα μου εξήγησε ότι ο εξαερωτής του λαδιού πάει στην πεταλούδα και αν η πεταλούδα μαζέψει πουρί, όπως μου έδειξε σε ένα άλλο όχημα που είχε εκεί (όχι GV) υπάρχει περίπτωση να κάνει ελαφρά σκαμπανεβάσματα το ρελαντί της τάξεως των 30-50 στοφών όταν γυρνάει στο υγραέριο. Αυτό μπορεί να οφείλεται επίσης και στα μπουζί ή στα φίλτρα του υγραερίου. (Για όποιον δεν το ξέρει το υγραέριο έχει δύο φίλτρα, το ένα για το υγρό όταν έρχεται από το ντεπόζιτο και το άλλο για το αέριο όταν φεύγει από τον πνεύμονα). Έτσι λοιπόν αλλάξαμε τα φίλτρα (25 ευρώ τα δύο) γιατί ανακαλύψαμε ότι δεν είχανε αλλαχτεί εδώ και 28.000 χλμ ενώ αυτοί δίνουν διάρκεια ζωής 20.000χλμ. Το αερίου-υγραερίου είναι ένα δαχτυλιδάκι και ήτανε αρκετά καθαρό από ότι είδαμε, το υγρού-υγραερίου το άνοιξα με την πένσα και είχε μέσα ελάχιστη λάσπη. Όταν το ανάψαμε το αυτοκίνητο έκανε και πάλι κάτι ψιλοσκαμπανεβάσματα στις στροφές αλλά σε καμία περίπτωση όπως πριν. Τώρα σκέφτομαι να δω αν θα βάλω τα μπουζί, τα οποία στην τιμή σου καίνε τη γούνα, για να κάνω και αυτή τη δοκιμή μπας και εξαφανίσω τελείως αυτά τα σκαμπανεβάσματα.

Συμπέρασμα :
1. Αλλαγή φίλτρων στα 20.000 χλμ
2. Ψάχτε το με τα μπουζί
3. Ζητήστε επαναρύθμιση αν αλλάξετε μπαταρία ή αν δείτε κάτι να πάει στραβά ή όπως και να έχει το πράμα στην αλλαγή φίλτρων τουλάχιστον αν όχι σε κάθε σέρβις.
4. Στο ΚΤΕΟ που πέρασα ζήτησα να μου κάνουν κάρτα καυσαερίων διπλή (βενζίνη και υγραέριο) αλλά μου είπαν ότι για το υγραέριο δε χρειάζεται αν και μου έκαναν τον έλεγχο δωρεάν. Κάντε τον κόπο γιατί από έναν τέτοιον έλεγχο μπορεί να καταλάβετε ότι κάτι δεν πάει καλά με το μίγμα. Εμένα δε μου έδειξε τίποτα αλλά ήταν πριν από την αλλαγή μπαταρίας και τα σβησίματα.

Αυτά

Θα μου επιτρεψετε να κανω ορισμενες επισυμανσεις, και αν το καταλαβετε αυτο κανω εως τωρα και μονο. στο τελος θα καταντησω γραφικος γιατι απ'οτι καταλαβα ελαχιστα μου δινεται σημασια σε αυτα που σας γραφω και περνανε απαρατηριτη.....

Α) δεν υπαρχει κανενα ευρως στοιχειων καταγεγραμμενο στον εγκεφαλο οσες και οτι διαδρομες και να κανεις φιλε μου... και δεν υπαρχει προγραμμα εως και σημερα που να το κανει αυτο....κοινως παραμυθια. η μονη περιπτωση για να αποκληνη ο χαρτης απο την αρχικη ρυθμιση ειναι οταν δεν εχει συνδεδεμενη OBD, αρα δεν μπορει να κανει τις απαραιτητες διωρθοσεις προσαρμοστικοτητας που χρειαζεται. και η διωρθοσεις αυτες γινονται οταν στο αυτοκινητο γινει καπια μικροαλλαγη, π.χ αλλαγη μπουζοκαλοδια η μπουζια, πολλαπλασιαστης, ρυθμιση βαλβιδων κ.τ.λ.

Β) ο εγγεφαλος δεν χανει τα δεδομενα του ακομη και αν βγει η μπαταρια, (φαντασου καθε φορα που κλεινης τον υπολογιστη σου να χανει τα δεδομενα του......;) εαν το κανει αυτο εχει προβλημα ο εγκεφαλος, πρεπει να αντικατασταθει.

Γ) Το πιο συνηθες φαινομενο σε μια ρυθμιση προσπαθοντας να φερεις τον χαρτη στους χρονους εγχυσης τις βενζινας, ειναι να γινεται φτωχος στα φορτια κινησης το αυτοκινητου, αρα πρεπει ο εγκαταστατης στο τελος τις ρυθμισεις να δινει ενα 10% πανω στον χαρτη και να βαζει και τις αναλογες βενζινες (παντα στα φορτια κινησης) διαφορετικα θα μας αναβει το τσεκ συνεχως, διαγνωνοντας φτωχο μιγμα.

Δ) Συμφωνο απολυτα με το θεμα τον σκαμπανεβασματων που αναφερει για το ρελαντι, εχει απολυτο δικιο και πολλες φορες οφειλετε και σε αλλα γεγονοτα. (π.χ σωληνακια υποπιεσης ξερα, κομμενα κτλ.

Ε) Τα vitara χρειαζονται ψυκτικο βαλβιδων (και οχι λαδερια) οπως και δηποτε.....
ευχαριστω για την προσοχη σας....
Άβαταρ μέλους
modoya
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Σάβ Απρ 02, 2011 9:28 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
cb: Όχι
Name: Στράτος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Παρ Αύγ 26, 2011 4:53 pm

lyggas έγραψε:
ximikos00 έγραψε:Μολις αλλαξα και τα μπουζί.

Παιδες πηγα να γεμισω 2η φορα και καπου στα 50 λιτρα αρχισε να τρίζει η δεξαμενη και στα 53 το σταματησαμε. Τοσα πηρε και προχθές αλλα χωρίς τριξίματα...

Λογικά εχει αερα μέσα....

Το εχει ξανακανει αυτο σε καποιον???

Με 80 μπουκάλα λογικα δεν πρεπει να φτασω τα 64 λίτρα??? (80% πλήρωσης)


Δεν νομίζω ότι τρίζει επειδή έχει αέρα, αλλά είναι κάτι σύνηθες. Το κάνει και σε μένα αλλά και σε άλλους. Αν όμως όντως έχει αέρα έτσι και αλλιώς σε 2-3- ακόμα γεμίσματα θα φύγει. Μην ανησυχείς για τα ριξίματα, ΔΕΝ υποδηλώνουν αδυναμία στα τοιχώματα της μπουκάλας.
Φαντάσου ότι μερικοί ανεύθυνοι εγκαταστάτες (ευτυχώς λίγοι), καταργούν τον μηχανισμό προστασίας για πλήρωση της δεξαμενής στο 80%, με αποτέλεσμα να φουλάρει στο 100% της χωρητικότητας. Αφού αυτές οι δεξαμενές δεν έχουν "σκάσει", οι υπόλοιπες είναι πολύ κάτω από τα όρια αντοχής τους όταν πληρώνονται στο 80%. :)


Eυχαριστώ να σαι καλα για τις απαντήσεις απο το πρωί!!!
Άβαταρ μέλους
ximikos00
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2009 3:44 pm
Τοποθεσία: Βουνό-Θεσσαλονίκη-Βουνό
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: ΟΜΕ/ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Ανδρέας

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Παρ Αύγ 26, 2011 5:06 pm

ximikos00 έγραψε:1)Tο πίσω το κάθισμα τι το εκανες????? :dance: :dance: :dance: :dance:
2)Ωραια δουλεια φαινεται μαζεμενη....
3)Αντε καλα οικονομικά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα...

1)προς το παρών τα έχω στην αποθήκη....σκέφτομαι σοβαρά να τα βιδώσω στο Βέρμιο σε καμιά οξυά από κάτω....όταν πηγαίνω... :lol: :lol: :lol:
2)το παλικάρι είναι μαστορας με Μ κεφαλαίο ειλικρινής και ξέρει στο 100% τι του γίνεται... :idea:
3)ευχαριστώ... :wink:

1)α αποφάσισες ρε θηρίο τελικά
2)για κατανάλωση θα μείνεις κράτα το μέχρι 3.300 το πολύ 3.500
σε αυτές τις στροφές έκανα σε ταξίδι 2.600χμ με 225Ε
3)τι είναι αυτή η αμπούλα για πες?
4)άντε εύχομαι πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα

1)από παλιά ψαχνόμουνα αλλά ήθελα να κάνω έρευνα πρώτα....και έτυχε και κελεπουρι... :mrgreen: :mrgreen:
2)ήδη έχω ενημερωθεί από τον μάστορα....ούτως ή αλλως στις 3500 με τα μαχρούτια 115 χλμ/ω είχα τρελή οικονομία....πιστεύω με το αέριο θα έχω την ίδια ίσως και καλύτερη.θα δείξει... :idea:
3)μία φιάλη που όταν αδειάσει ο θερμοσίφωνας την αδειάζεις μέσα. :wink: περίπου κάθε 5 γεμίσματα...πάνω κάτω..
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό chris7gtir » Παρ Αύγ 26, 2011 5:45 pm

Καλοριζικος Κωστη με πολλλλλααααααα οικονομικα πλεον χιλιομετρα
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
chris7gtir
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4432
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 25, 2010 9:18 am
Τοποθεσία: Ισθμος Κορινθου
Λάστιχα: 215-85-16
Suspension: 5"+2" lift
cb: Όχι
Aka: καναλαρχης ή ψηλος
Name: χρηστος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό lyggas » Παρ Αύγ 26, 2011 6:15 pm

Αντε Κώστα καλά και οικονομικά χλμ. Καλά έκανες και δεν έβαλες μηχανισμό έκχυσης ψυκτικού υγρού. Καλύτερα με τις αμπούλες, tunap κάθε 10-15.000 χλμ. ή pro-tec πιο συχνά.
"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)
Άβαταρ μέλους
lyggas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4359
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:17 pm
Τοποθεσία: Φλώρινα
Λάστιχα: Goodyear
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό libero » Παρ Αύγ 26, 2011 6:33 pm

@ Modoya

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μου δίνεις και καλό είναι που και που να τα επαναφέρουμε τα θέματα αυτά. Όπως είπα βέβαια δεν μιλάμε για κάθε αποσύνδεση μπαταρίας ξεκάθαρα. Θα είδες ότι έβαλα παραμέτρους του στυλ, το αυτοκίνητο σβήνει γιατί σε στροφή 180 μοιρών και με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ ρούφηξε αέρα αντί για υγρό. Οι πληροφορίες ήτανε στο προηγούμενο κείμενο που αφορούσε το ταξίδι. Θέλω να πω ότι ο εγκαταστάτης μου, μου έβαλε ένα σύμπλεγμα συγκυριών το οποίο και μου συνέβει. Οι έννοιες ήτανε πλεγμένες με συγκυρίες που είναι δύσκολο να εμφανιστούν αλλά μπορεί και να συμβεί. Κατά τα λοιπά δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύουν όσα μου είπε, ίσως να έχεις δίκιο εσύ ίσως και να έχει δίκιο αυτός. Στην τελική αυτός έκανε την εγκατάσταση και αναλαμβάνει την ευθύνη κάθε επιδιόρθωσης. Όσο για την ψύξη του κινητήρα, δεν έχω εμπειρία. Εμένα στο GV ειδικά αλλά και στο CITROEN λειτουργούν μια χαρά χωρίς ψυκτικά, χωρίς λαδιέρες χωρίς τίποτα. Και σε όλες τις συνθήκες, χειμώνα-καλοκαίρι, άσφαλτο-βουνό, υψηλές-χαμηλές ταχύτητες. Από ότι κατάλαβα δεν είναι δοκιμασμένες αυτές οι εγκαταστάσεις και οι πληροφορίες είναι και συγκεχυμένες και κατά κατασκευαστή. Εν ολίγοις ο καθένας εντοπίζει τα θέματα με προσωπικές εμπειρίες και αναφέρει. Θα το κοιτάξω και αυτό που λες αλλά στο GV συγκεκριμένα δεν είδα κανένα απολύτως πρόβλημα μέχρι τώρα όπως είπα και πριν. Πάντως με δεδομένο το ότι, στο CITROEN, τα ηλεκτρονικά συστήματα δίνουν και παίρνουν και στο ότι χρειάζεται μέχρι και έξτρα τσιπάκι για τον δείκτη της βενζίνης, παίζει και να έχει δίκιο ο άνθρωπος.

Κάτι άλλο που σκέφτηκα όταν μου έλεγαν για ψυκτικό και για λαδιέρες ήτανε το εξής : Για καθίστε ρε λεβέντες. Ο κατασκευαστής, τουλάχιστον της CITROEN, βάζει δικό του σύστημα υγραερίου. Δηλαδή γιατί το δικό του δεν θέλει λαδιέρα και ψυκτικό και της BRC για παράδειγμα θέλει; Αφού οι θερμοκρασίες είναι οι ίδιες. Και νομίζω το ίδιο ισχυει και για το GV. Η SUZUKI κάνει δική της εγκατάσταση και δεν ζητάει ούτε ψυκτικά ούτε λαδιέρες; Τι δεν της πάει καλά με την εγκατάσταση κάποιας άλλης εταιρίας; Δηλαδή η εγκατάσταση που κάνουν αυτοί είναι πιο δροσερή; :) :) :)

Τέλοσπάντων καλά κάνουμε και τα συζητάμε και καλά είναι ο καθένας να λέει τις εμπειρίες του αλλά και λίγη καχυποψία δεν βλάπτει.
libero
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:36 am
Τοποθεσία: Δράμα
cb: Όχι
Name: Lefteris

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό libero » Παρ Αύγ 26, 2011 6:44 pm

Όσον αφορά αυτό που λες για την μπαταρία, δεν είναι το ίδιο πράγμα με τον υπολογιστή. Και δεν το δικαιολογώ σε μια αόριστη βάση δεδομένων που έχω λόγω γνώσης υπολογιστών κτλ αλλά σε συγκεκριμένα γεγονότα. Βασικά είναι μεγάλη η ιστορία οπότε σου λέω τα βασικά σημεία.

Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει πρόβλημα σίγουρα με την ψύξη του κινητήρα σε στάση. Δηλαδή αν σταματήσεις μετά από πορεία η πας σημειωτόν, βλέπεις θερμοκρασίες πολύ υψηλές στον κινητήρα. Πιστεύω πως είναι καθαρά θέμα του χώρου στον οποίο βρίσκεται ο κινητήρας. Κι εγώ τρελλάθηκα τον πρώτο καιρό αλλά είδα τη θερμοκρασία να ανεβαίνει ασυνήθιστα ψηλά. Αυτό με τη σειρά του μου προκάλεσε "βλάβη" στον εγκέφαλο και κάποια στιγμή τρελλάθηκε ο εγκέφαλος (μιλάμε πάντοτε για καλοκαίρι και κάψα μεσημεριάτικη) και δεν έκλεινε με το immobilizer το αυτοκίνητο ή δεν άνοιγαν οι ασφάλειες ή δεν δούλευαν τα παράθυρα. Η γιατρειά είναι βγάζουμε τον + πόλο της μπαταρίας για 10 λεπτά και ρεσετάρει το σύστημα στη ρύθμιση base. Πιστεύω πώς κάτι τέτοιο πάιζει με το υγραέριο κι εκεί, μιας και περνάει και από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου γι αυτό έχει το μπλέξιμο με τον δείκτη της βενζίνης και θέλει έξτρα τσιπάκι. Οπότε ίσως στο GV όσα λες να ισχύουν αλλά εμένα προσωπικά για το CITROEN με έπεισαν γιατί όντως από προχθές που ξαναέκανε τη ρύθμιση, όλα λειτουργούν καλύτερα. Μακάρι να μη βγω ψεύτης.
libero
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:36 am
Τοποθεσία: Δράμα
cb: Όχι
Name: Lefteris

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Παρ Αύγ 26, 2011 7:26 pm

lyggas έγραψε:Αντε Κώστα καλά και οικονομικά χλμ. Καλά έκανες και δεν έβαλες μηχανισμό έκχυσης ψυκτικού υγρού. Καλύτερα με τις αμπούλες, tunap κάθε 10-15.000 χλμ. ή pro-tec πιο συχνά.

:wink:
Καλοριζικος Κωστη με πολλλλλααααααα οικονομικα πλεον χιλιομετρα

Eυχαριστώ!!
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Αύγ 26, 2011 8:28 pm

Μπράβο φίλε :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

χτύπα,αν θες, και μια αναλυτική!
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Σάβ Αύγ 27, 2011 11:56 pm

Καλοριζικος ο θερμοσιφωνας Κωστη!!! 8) 8)
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lpg - Υγραεριοκίνηση

arahova Τετ Μάιος 07, 2025 9:33 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μάιος 07, 2025 7:50 am Η Ομαδική μας για την καλοκαιρινή κολεξιόν ανέβηκε
antonis1627 Τετ Μάιος 07, 2025 6:38 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μάιος 06, 2025 10:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μάιος 06, 2025 6:06 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μάιος 05, 2025 10:46 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
Nikola Tenv Δευτ Μάιος 05, 2025 10:39 am Καλημέρα , καλή εβδομάδα
arahova Δευτ Μάιος 05, 2025 10:28 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Μάιος 05, 2025 6:44 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Μάιος 04, 2025 11:59 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Μάιος 04, 2025 6:47 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μάιος 03, 2025 10:58 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Μάιος 03, 2025 7:07 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες