Κίνηση με υγραέριο

Ερωτήσεις, κιτ, προβλήματα κι ό,τι αφορά την υγραεριοκίνηση.

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό AlexZ » Τρί Μάιος 03, 2011 1:35 pm

Σε ευχαριστώ Λάμπρο για τη γρήγορη απάντηση

Το πιο "κοντόχοντρο" ρεζερβουάρ που βρήκα και (ελπίζω να) χωράει κατά μήκος έχει διαστάσεις 360χ688 και χωρητικότητα 60lt (48 πραγματικά με -20%). Αν έβαλες κάτι τέτοιο, με τα χιλιόμετρα που γράφεις προκύπτει κατανάλωση 9-9,5 lt/100km στην εθνική, υπερβολικά καλή θα έλεγα. Εγώ με 120-130 km/h καίω 12lt/100km στην εθνική άρα υπολογίζω 14lt/100km με υγραέριο. Η απόκλιση είναι πολύ μεγάλη, οπότε είτε "χώρεσες" μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, είτε η μετατροπή που έκανες ήταν υπέρ-επιτυχημένη (ίδια κατανάλωση βενζίνης-lpg) είτε κινείσαι πολύ αργά στην εθνική (έχω πετύχει και 9,5lt πηγαίνοντας με 100km/h). Σε κάθε περίπτωση οι αυτονομίες που αναφέρεις είναι απόλυτα ικανοποιητικές.
AlexZ
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 02, 2011 12:27 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: TOYO Open Country AT
cb: Όχι
Name: Αλέξανδρος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό SELECTOR » Τρί Μάιος 03, 2011 2:43 pm

Σας παραθέτω ένα άρθρο , αρκετά περιεκτικό σε πληροφορίες σχετικά με το LPG.


Προσπερνούν με υγραεριοκίνηση την ακριβή αμόλυβδη – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεται

Για ένα μέσο επιβατικό αυτοκίνητο η δαπάνη για προσθήκη εξοπλισμού καύσης υγραερίου συνήθως κυμαίνεται από 1.300 ως 2.000 ευρώ, ανάλογα με το μοντέλο. Σε γενικές γραμμές, το κόστος είναι κυμαινόμενο και εξαρτάται από τον κυλινδρισμό και την ιπποδύναμη του οχήματος. Μπορεί να φθάσει ως και τις 3.000 ευρώ για ένα οκτακύλινδρο ΙΧ. Σε αρκετές περιπτώσεις και ειδικά σε επαγγελματικά οχήματα, ανάλογα με τη χρήση του αυτοκινήτου, η απόσβεση της τοποθέτησης του kit γίνεται στο πρώτο εξάμηνο, ενώ συνήθως ο χρόνος που απαιτείται δεν ξεπερνά το ένα έτος.
Οπως επισημαίνει ο κ. Απ. Μακρής, γενικός διευθυντής της εταιρείας Seat - Citroen Μακρής, ο συγκεκριμένος κλάδος άρχισε να αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς από τον περασμένο Σεπτέμβριο. «Η σημαντική άνοδος της τιμής της βενζίνης δημιούργησε σημαντικό οικονομικό κίνητρο για τη μετατροπή ενός οχήματος σε υγραεριοκίνητο» υπογράμμισε ο ίδιος, συμπληρώνοντας ότι από την αρχή του χρόνου εισάγονται περί τους 1.000 εξοπλισμούς κάθε μήνα. Αυτό σημαίνει ότι συνολικά περισσότερα από 4.500 αυτοκίνητα μπορούν πλέον να κινηθούν με καύσιμο το υγραέριο. Πάντως ο κ. Μακρής υποστηρίζει ότι πολύ σημαντικό ρόλο για τη εύρυθμη λειτουργία ενός υγραεριοκίνητου αυτοκινήτου παίζει ο μηχανικός που θα αναλάβει τη σχετική εργασία. Οπως τονίζει χαρακτηριστικά, η σωστή τοποθέτηση του εξοπλισμού στο αυτοκίνητο εξαρτάται κατά 60% από την ποιότητα της δουλειάς του τεχνικού. Το υπόλοιπο 40% σχετίζεται με τα υλικά και τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν.
Τα κέρδη από τη μετατροπή ενός ΙΧ σε υγραεριοκίνητο είναι ιδιαίτερα σημαντικά, καθώς η σύγκριση της τιμής της βενζίνης με αυτήν του υγραερίου θέτει την πρώτη εκτός συναγωνισμού. Για παράδειγμα, αν ένα όχημα σχετικά μεγάλου κυβισμού «καίει» περίπου 10 λίτρα βενζίνη στα 100 χιλιόμετρα, τότε βάσει της τιμής της ο κάτοχός του θα πρέπει να προμηθευτεί καύσιμα αξίας 17 ευρώ. Αν το ίδιο όχημα «έκαιγε» υγραέριο, θα χρειαζόταν μεν λίγο περισσότερα καύσιμα λόγω διαφοράς επί του ειδικού βάρους (περί τα 11,5-12 λίτρα), τα οποία όμως κοστολογούνται αντί 0,80 ευρώ ανά λίτρο. Αυτό σημαίνει ότι για την ίδια διαδρομή θα ξόδευε 9,2-9,6 ευρώ, δηλαδή σχεδόν τα μισά. Ως προς τη συντήρηση, δεν χρειάζονται πολλά πράγματα. Συγκεκριμένα, στα πρώτα 2.000 χλμ. μετά την τοποθέτηση γίνεται ένας τυπικός έλεγχος και κατόπιν χρειάζεται μία επίσκεψη στο συνεργείο κάθε 30.000 χλμ.

Πώς τοποθετείται

Για την εγκατάσταση της συσκευής υγραερίου δεν απαιτούνται περισσότερες από δύο ημέρες, χρόνος που εξαρτάται από τον τύπο του αυτοκινήτου. Συνήθως, τα οχήματα τύπου τζιπ και μεγάλου κυβισμού μπορεί να χρειαστούν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Η μετατροπή ενός αυτοκινήτου για να λειτουργεί με υγραέριο είναι μια διαδικασία που πρέπει να γίνει από εξειδικευμένους και έμπειρους τεχνικούς. Τα συστήματα μετατροπής υγραερίου που διατίθενται στην αγορά εκμεταλλεύονται την τελευταία τεχνολογία ελέγχου εκπομπής καυσαερίων που χρησιμοποιείται στα σύγχρονα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Ολα τα κιτ περιλαμβάνουν μία δεξαμενή αποθήκευσης υγραερίου, η οποία συνήθως τοποθετείται στον χώρο των αποσκευών.
Η τελευταία τεχνική είναι η χρήση μιας δεξαμενής σε σχήμα ρεζέρβας, που τοποθετείται στον αντίστοιχο χώρο. Το υγραέριο διοχετεύεται μέσω ενός μεταλλικού σωλήνα, σε υγρή κατάσταση, στον χώρο του κινητήρα. Στη συνέχεια, μετατρέπεται σε αέριο από μια μονάδα μετατροπής (πνεύμονας) και διοχετεύεται ελεγχόμενα από το σύστημα ψεκασμού (μπεκ υγραερίου) στην εισαγωγή καυσίμου. Οταν χρησιμοποιείται το υγραέριο, οι μονάδες ψεκασμού της βενζίνης δεν λειτουργούν. Στον πίνακα του αυτοκινήτου υπάρχει πάντοτε ένας διακόπτης που επιτρέπει τη χρήση οποιουδήποτε από τους δύο τύπους καυσίμου. Ολα τα αυτοκίνητα που διατίθενται αυτή τη στιγμή έχουν δυνατότητα χρήσης και βενζίνης και υγραερίου.

Διαδικασία δήλωσης

Μετά την εγκατάσταση του συστήματος υγραερίου, το συνεργείο που ανέλαβε την εργασία παραδίδει στον κάτοχο του αυτοκινήτου υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/1986 προς το ΚΤΕΟ όπου αναφέρεται ότι η μετατροπή έγινε σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του υπουργείου Μεταφορών, συνοδευόμενη από τα πιστοποιητικά των εξαρτημάτων.

Πλεονεκτήματα στη λειτουργία του κινητήρα

Ε κτός από την εξοικονόμηση καυσίμων, υπάρχουν μια σειρά από πλεονεκτήματα όσον αφορά το υγραέριο σε σχέση με τη βενζίνη. Συγκεκριμένα:
- Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
- Ενα πλεονέκτημα που έχουν τα αέρια καύσιμα ως προς τη βενζίνη είναι ο μεγάλος αριθμός οκτανίων που διαθέτουν, με αποτέλεσμα να μην έχουν ανάγκη από ειδικά πρόσθετα.
- Αποφυγή της διάβρωσης που προκαλούν τα πρόσθετα για την καλυτέρευση των χαρακτηριστικών της βενζίνης.
- Η χρήση υγραερίου προκαλεί μικρότερη ρύπανση των λιπαντικών, γιατί το υγραέριο δεν διαλύεται σε αυτά.
- Τέλεια καύση χωρίς καπνό, λόγω της οποίας δεν παραμένουν επικαλύψεις απανθράκωσης ή άλλης φύσεως στους θαλάμους καύσης.
- Η χρήση υγραερίου επιτρέπει την τέλεια και ολοκληρωμένη ανάμειξη με τον αέρα διότι πρόκειται περί ανάμειξης δύο αερίων, αέρα και υγραερίου, και όχι ενός αερίου και ενός υγρού, όπως ο αέρας και η βενζίνη που στις χαμηλές θερμοκρασίες παρουσιάζουν δυσκολίες.
- Τα καυσαέριά του περιέχουν περίπου 60% λιγότερο CΟ και 50% λιγότερους άκαυστους ΗC, ενώ αντίθετα οι εκπομπές ΝΟx είναι αυξημένες λόγω των υψηλότερων πιέσεων και θερμοκρασιών που αναπτύσσονται κατά την καύση.

Τι είναι το υγραέριο για το αυτοκίνητο

Το LΡG (Liquefied Ρetroleum Gas- υγροποιημένο αέριο πετρελαίου) είναι το μείγμα από προπάνιο (C3Η8) και βουτάνιο (C4Η10), το οποίο χρησιμοποιείται ως καύσιμο για κινητήρες.
Τα συστατικά του LΡG είναι οι οργανικές υδρογονανθρακικές ενώσεις από την ομάδα αλκανίων, τα οποία είναι άχρωμα, άοσμα και εύφλεκτα γκάζια. Το LΡG συμπιέζεται και αποθηκεύεται σε υγρή μορφή.
Δεν χάνει και δεν αλλάζει με τον καιρό τις ιδιότητές του, δεν χάνει το άρωμά του και δεν αλλάζει κατάσταση.

Θα παραμείνει χαμηλός ο φόρος λέει η ΕΕ

ΟΙ ΤΙΜΕΣ του υγραερίου ακολουθούν τις διακυμάνσεις του αργού πετρελαίου και υπολείπονται σταθερά των τιμών της αμόλυβδης τόσο λόγω του χαμηλότερου κόστους παραγωγής του όσο και λόγω της χαμηλότερης φορολογίας που επιβάλλεται.
Ο ειδικός φόρος κατανάλωσης (ΕΦΚ) της απλής αμόλυβδης ανέρχεται στα 670 ευρώ ανά χίλια λίτρα, ενώ στο υγραέριο κίνησης διαμορφώνεται στα 125 ευρώ. Στην ΕΕ υπάρχει, πάντως, η απόφαση ο ΕΦΚ στο LΡG να παραμείνει χαμηλός ως κίνητρο, μια και το καύσιμο είναι φιλικό προς το περιβάλλον.
ΣΥΜΦΩΝΑ με το άρθρο 45 του Ν. 2773/99 (ΦΕΚ Α΄ 286/22.12.1999) και την ΥΑ 18586/698/29.3.2000, επιτρέπεται στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση όλων ανεξαιρέτως των οχημάτων. Ολα τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν πρέπει να πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και να διαθέτουν τα αντίστοιχα πιστοποιητικά. Το συνεργείο στο οποίο θα γίνει η διασκευή πρέπει να είναι αμιγώς συνεργείο συντήρησης, επισκευής και τοποθέτησης συσκευών αερίου στα οχήματα. Η εργασία πρέπει να γίνεται από μηχανικό που έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του Ν. 1575/1985 με ειδικότητα τεχνίτη συστημάτων υγραερίου.
- ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ πρέπει να είναι πιστοποιημένο για εργασίες υγραερίου. - Τα συστήματα υγραερίου επιβάλλεται να πληρούν τα ευρωπαϊκά προαπαιτούμενα.
- Ο τεχνίτης πρέπει να διαθέτει αντίστοιχο πιστοποιητικό. Τα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται επιβάλλεται να φέρουν την πιστοποίηση της ΕΕ.
- Ολες οι τεχνικές προδιαγραφές πρέπει να τηρούνται κατά γράμμα.

Η προστασία του περιβάλλοντος

Τ ο υγραέριο είναι ένα απολύτως φιλικό για το περιβάλλον καύσιμο. Η χρήση του συντελεί στο να επιτευχθούν οι στόχοι του Πρωτοκόλλου του Κιότο. Το υγραέριο παρουσιάζει ανώτερα επίπεδα απόδοσης συγκριτικά με τα υγρά και στερεά καύσιμα, ενώ υπερτερεί και έναντι του φυσικού αερίου όσον αφορά τις εκπομπές μεθανίου και διοξειδίου του άνθρακα και τις συνολικές εκπομπές οργανικών στοιχείων βελτιώνοντας την ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα και προσφέροντας παράλληλα μια αξιόπιστη πηγή ενέργειας για το παρόν αλλά και για το μέλλον.
Πρόσφατες έρευνες αποδεικνύουν ότι το υγραέριο εκπέμπει 15%-27% λιγότερα γραμμ./χλμ. αερίων του θερμοκηπίου σε σχέση με τη βενζίνη. Η χρήση υγραερίου αποδεδειγμένα προσφέρει σημαντική μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων (CΟ2, CΟ, ΝΟx). Τα επίπεδα εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα είναι πολύ κατώτερα σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα, ενώ και τα οξείδια του αζώτου παρουσιάζονται σχεδόν 30 φορές χαμηλότερα σε σχέση πάλι με τα συμβατικά καύσιμα. Τα καυσαέρια που εκπέμπονται από την καύση του πετρελαίου και του μαζούτ περιέχουν επίσης μονοξείδιο του άνθρακα (CΟ), διοξείδιο του θείου (SΟ2) και αιθάλη (αιωρούμενα σωματίδια). Το υγραέριο δεν περιέχει βαρέα μέταλλα που συναντάμε στα υγρά παράγωγα του αργού πετρελαίου (ντίζελ και μαζούτ), όπως ο ψευδάργυρος (Ζn), ο μόλυβδος (Ρb), το βανάδιο (Vn) και το νικέλιο (Νi).
Σε υψηλές θερμοκρασίες καύσης αυτές οι ουσίες ευθύνονται για την οξείδωση των μετάλλων (σε λέβητες, σωληνώσεις κτλ.), ενώ είναι βλαβερές και για το περιβάλλον και για τον ανθρώπινο οργανισμό. Τα πετρελαιοκίνητα οχήματα παρουσιάζουν εφάμιλλα ποσοστά εκπομπής με τα υγραεριοκίνητα, υστερούν όμως σημαντικά στις εκπομπές αιωρουμένων σωματιδίων, όπου έχουμε ως και 30 φορές αυξημένα επίπεδα εκπομπής σε σχέση με το υγραέριο.

Πόσο ασφαλές είναι

Η ασφάλεια του συστήματος κατοχυρώνεται μέσα από τα διάφορα εξαρτήματα, τα οποία ενεργοποιούνται όταν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στο σύστημα.
Συγκεκριμένα, στην εγκατάσταση περιλαμβάνονται τα εξής:
Σύστημα αυτόματου γεμίσματος, το οποίο διακόπτει την τροφοδοσία όταν η δεξαμενή φθάσει στο 80% της πληρότητάς της.
Σύστημα διακοπής της παροχής καυσίμου μόλις σβήσει ο κινητήρας.
Δείκτης στάθμης υγραερίου στον διακόπτη ενεργοποίησης του υγραερίου.
Βαλβίδα εκτόνωσης για αποφυγή έκρηξης σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο αυξηθεί πολύ η εξωτερική θερμοκρασία.
Οι δεξαμενές υγραερίου, σύμφωνα με crash tests, αντέχουν σε μεγαλύτερες παραμορφώσεις από αυτές που υφίσταται ένα όχημα ακόμη και κατά τη διάρκεια της πιο δυνατής σύγκρουσης.
Επιπλέον, υπάρχει ειδική βαλβίδα ανακούφισης της πίεσης, η οποία δεν επιτρέπει την έκρηξη της δεξαμενής.
Εχουν ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα διακοπής παροχής καυσίμου σε περίπτωση απώλειας της πίεσης ή έλλειψης.
Σημειώνεται ότι τα βενζινοκίνητα οχήματα δεν διαθέτουν τέτοιου είδους αυτοματισμό.

ΠΗΓΗ: Το Βήμα
GV 1,6 3d 2005
SELECTOR
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 2154
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 21, 2010 8:14 pm
Τοποθεσία: ΜΗΛΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
Λάστιχα: go12
Suspension: Μαμα
cb: Όχι
Name: ΜΑΚΗΣ

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό modoya » Πέμ Μάιος 05, 2011 4:42 pm

AlexZ έγραψε:Καλημέρα σε όλους. Διάβασα στο παρελθόν όλα τα γραφόμενά σας αλλά θα ήθελα να απευθύνω κάποια ερώτημα στον φίλο που τοποθέτησε (κατά μήκος) μικρό ρεζερβουάρ πίσω από το "μονή" πλάτη του καθίσματος. Η λύση ακούγεται δελεαστική καθώς επιτρέπει (φαντάζομαι) την αναδίπλωση του καθίσματος των 2/3. Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής :
α) ποιες είναι οι ακριβείς διαστάσεις και η χωρητικότητα της δεξαμενής? (θα βοηθούσε και η μάρκα)
β) οι πλάτες των πίσω καθισμάτων μπορούν να λάβουν τη μέγιστη κλίση? (μιλάμε για ενιαία κλίση γιατί εικάζω ότι η "διπλή" δεν θα έχει πρόβλημα)
γ) προέκυψε κάποιο πρόβλημα στο ΚΤΕΟ για αυτή την κάπως...ανορθόδοξη τοποθέτηση?
δ) πόσο εύκολη είναι στην πράξη η ζωή με ένα τέτοιο "λαίμαργο" αυτοκίνητο και με ρεζερβουάρ <50lt ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Υ.Γ. Μιλάμε πάντα για 5θυρο new grand vitara

Υπαρχουν 3 διαμετροι δεξαμενων Φ 300 Φ315 και Φ360 και για την καθεμια διαφορετικα μήκοι και χωριτηκοτητες, που ξεκινανε απο τους 40 ποντους μηκος εως και 1.10, με 40lit η μικροτερη και εως 100lit η μεγαλυτερη, σηγουρα θα βρεις αυτο που σου ταιριαζει.
Άβαταρ μέλους
modoya
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Σάβ Απρ 02, 2011 9:28 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
cb: Όχι
Name: Στράτος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Παρ Μάιος 13, 2011 10:34 pm

Εγώ πλέον το θεωρώ το gas πολύ ασφαλέστερο από τις βενζίνες και τα πετρέλαια... Αν είχα τα φράγκα θα το έβαζα... Είναι πολλά τα + και ένα από αυτό είναι αυτό που φοβούνται οι περισσότεροι... Η ασφάλεια!

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21823
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό tano » Σάβ Μάιος 14, 2011 5:41 pm

nick_89 έγραψε:Εγώ πλέον το θεωρώ το gas πολύ ασφαλέστερο από τις βενζίνες και τα πετρέλαια... Αν είχα τα φράγκα θα το έβαζα... Είναι πολλά τα + και ένα από αυτό είναι αυτό που φοβούνται οι περισσότεροι... Η ασφάλεια!

Ειναι ασφαλεστερρο 100%
άλλο
Άβαταρ μέλους
tano
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 5:46 pm
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Name: θανασησ

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό SAM » Σάβ Μάιος 14, 2011 9:54 pm

tano έγραψε:
nick_89 έγραψε:Εγώ πλέον το θεωρώ το gas πολύ ασφαλέστερο από τις βενζίνες και τα πετρέλαια... Αν είχα τα φράγκα θα το έβαζα... Είναι πολλά τα + και ένα από αυτό είναι αυτό που φοβούνται οι περισσότεροι... Η ασφάλεια!

Ειναι ασφαλεστερρο 100%

+1000 !!!
Πάω παντού γιατί μπορώ
Τους σέβομαι όλους δεν φοβάμαι κανέναν
Γειά και χαρά Πάνος
Άβαταρ μέλους
SAM
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2574
Εγγραφή: Πέμ Απρ 09, 2009 8:21 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Λάστιχα: BF TA MAD KM2
Suspension: MAD + calmini
cb: Ναι
Aka: Σατανικό μπιζέλι ο Ελαφοκυνηγος
Name: Πάνος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό lyggas » Κυρ Μάιος 15, 2011 11:40 am

Παιδιά μην διστάζετε. Εγώ έχω κάνει 16.000 χλμ. με χρήση lpg και δεν έχω μετανιώσει ούτε στιγμή. Η διαφορά του κόστους σε σχέση με την βενζίνη, είναι τρομαχτική. :D
"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)
Άβαταρ μέλους
lyggas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4359
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:17 pm
Τοποθεσία: Φλώρινα
Λάστιχα: Goodyear
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό DG109 » Κυρ Μάιος 15, 2011 12:06 pm

Γύρο στα 10.000 χλμ στο vtec crv και όλα καλά με απίστευτη οικονομία! Ας ελπίσουμε ότι δεν θα κάνει καμια αρπαχτη μέσα από φόρους το δικαικο κρατος μας... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
DG109
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 8:49 pm
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ
Λάστιχα: 225/75/16
Suspension: Mud / Kayaba
cb: Ναι
Aka: DG109
Name: Δημήτρης

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό SAM » Κυρ Μάιος 15, 2011 9:42 pm

3000χλμ και ολα ειναι μια χαρα :wink:
Πάω παντού γιατί μπορώ
Τους σέβομαι όλους δεν φοβάμαι κανέναν
Γειά και χαρά Πάνος
Άβαταρ μέλους
SAM
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2574
Εγγραφή: Πέμ Απρ 09, 2009 8:21 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Λάστιχα: BF TA MAD KM2
Suspension: MAD + calmini
cb: Ναι
Aka: Σατανικό μπιζέλι ο Ελαφοκυνηγος
Name: Πάνος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό johndrama » Κυρ Μάιος 15, 2011 10:39 pm

Το μονο που φοβαμαι ειναι μηπως βαλουν κανενα φεσι αυτοι οι αχορταγοι που εχουμε και μετα κλαιμε τα λεφτα για την τοποθετηση.Αλλιως το μαζντα2 που εχει η γυναικα για τη δουλεια θα τοχα μετατρεψει.
KYNΗΓΙ-ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ-ΚΑΛΗ ΖΩΗ
Άβαταρ μέλους
johndrama
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2978
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 10:24 pm
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΚΑΒΑΛΑ
Λάστιχα: Bridgestone
Διάσταση ελαστικών: 225/65/18
Suspension: MP & KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: sj410 LWB
Name: Γιαννης.

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό vitara-gas » Δευτ Μάιος 16, 2011 12:01 am

Τα ιδια ακουω εδω κι ενα χρονο που το εβαλα,και μαλιστα απο φιλο ο οποιος διατηρει 4 πρατηρια.....

Ενδεικτικα στη δικη μας περιοχη

Πριν ενα χρονο : LPG 0,63/lt Unleaded95 1,50/lt διαφορα 87 λεπτα


Σημερα : LPG 0,75/lt Unleaded95 1,70/lt διαφορα 95 λεπτα

Φετος συμφερει περισσοτερο απο περυσι!
Μια μερα θα με εγκαταλειψουν ολοι,και θα μεινουν μονοι τους.
Άβαταρ μέλους
vitara-gas
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 350
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 14, 2010 12:30 am
Τοποθεσία: Αρτα
Λάστιχα: hankook M/T
Suspension: mad/kyb
cb: Ναι
Name: Κωνσταντινος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό setteras » Δευτ Μάιος 16, 2011 12:06 pm

Απο την παρασκευη κυκλοφορω με LPG κ εγω!!!!
Δεν το συζηταμε σε θεμα οικονομιας!!!!
Εκανα σχεδον 400 χλμ με λιγοτερα απο 40 ευρω!!!!!
Οποιος εχει το NGV 1.6 ξερει πολυ καλα τι σημαινει αυτο!!!!
Ας ελπισουμε οτι δεν θα βαλουν το καπελο που λενε εδω και πολυ καιρο!
NGV 2005
RR lift kit
LPG Lovatto
ΜΙΧΑΛΗΣ
Άβαταρ μέλους
setteras
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 889
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 17, 2008 11:32 pm
Τοποθεσία: Ελασσονα-Λαρισα και αν δεν μπορειτε να με βρειτε θα ειμαι καπου στον Ολυμπο!!!
Λάστιχα: Goog year Wrangler
Suspension: RR lift Kit
cb: Ναι
Name: Μιχαλης

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό stratosGV » Δευτ Μάιος 16, 2011 12:56 pm

Παιδια να απω κατι αναφορικα με το κοστος του υγραεριου. τις προάλλες διαβαζα ενα αρθρο σε γερμανικο περιοδικο που αφορα την τιμολογηση καυσιμων για τα επομενα 8 χρονια. Στην περιπτωση του υγραερίου αναφέρει οτι επειδη θεωρέίται εναλλακτικη πηγη καυσίμου σε σχέση με το πετρέλαιο βενζίνη, θα πρεπει η εμπορική της τιμή να μην ξεπερνα το 60% της αντίστοιχης βενζίνης. Ο κανονισμός ειναι δεσμευτικός μέχρι το 2018 για όλα τα μέλη της Ε.Ε. ψάχνω να βρώ το άρθρο για να το ανεβάσω....
stratosGV
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 11:52 am
Τοποθεσία: Σέρρες
Λάστιχα: Keener citilander
Διάσταση ελαστικών: 225 65 17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Name: stratos

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό lyggas » Δευτ Μάιος 16, 2011 8:46 pm

Οσο πιο νωρίς τοποθετήσει κανείς υγραεριοκίνηση, τόσο πιο γρήγορα θα κάνει απόσβεση και το σύστημα θα λειτουργεί προς όφελός του. :D
"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)
Άβαταρ μέλους
lyggas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4359
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:17 pm
Τοποθεσία: Φλώρινα
Λάστιχα: Goodyear
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό SAM » Δευτ Μάιος 16, 2011 9:38 pm

lyggas έγραψε:Οσο πιο νωρίς τοποθετήσει κανείς υγραεριοκίνηση, τόσο πιο γρήγορα θα κάνει απόσβεση και το σύστημα θα λειτουργεί προς όφελός του. :D

+1000 :wink:
Πάω παντού γιατί μπορώ
Τους σέβομαι όλους δεν φοβάμαι κανέναν
Γειά και χαρά Πάνος
Άβαταρ μέλους
SAM
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2574
Εγγραφή: Πέμ Απρ 09, 2009 8:21 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Λάστιχα: BF TA MAD KM2
Suspension: MAD + calmini
cb: Ναι
Aka: Σατανικό μπιζέλι ο Ελαφοκυνηγος
Name: Πάνος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lpg - Υγραεριοκίνηση

arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες