Ε αφού με διέταξε ο Κώστας, μπορώ εγώ να πω όχι?
Το αμάξι δεν πλύθηκε για να μην μου το ματιάσετε,--ψέμματα λέω,δεν πρόλαβα-- αλλά τελικά δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στις φωτό
Η λήψη από κινητό και η καταγραφή των επί μέρους μερών ερασιτεχνική αλλά νομίζω ότι οι φωτό είναι αναλυτικές και θα την κάνεις την δουλειά σου
Προσθέτω ξανά και την μπουκάλα μου και να υπενθυμίσω ότι, στο σύστημα της 5ης γενιάς και μόνο, υπάρχει μέσα στη μπουκάλα αντλία πίεσης που στέλνει το γκάζι μπροστά στο ρυθμιστή με πίεση και αυτός απευθείας στα μπεκ που ψεκάζουν αυτούσιο το γκάζι σε υγρή μορφή!
Το σύστημα είναι τελείως απλό και δεν επεμβαίνεις σε κανένα άλλο σημείο του αυτοκινήτου, παρά μόνο κάνοντας τις τρύπες στη πολλαπλή για να μπουν τα μπεκ
Κάνε αλλεπάλληλα κλικ επάνω στις φωτό για να μεγαλώσουν όσο θέλειςΠάμε λοιπόν


- Η ίδια με την προηγούμενη αλλά καθαρή χωρίς τις επεξηγήσεις

- Εδώ αφήσαμε ένα υπόλοιπο σωστού κλεισίματος στο διακόπτη εναλλαγής καυσίμου μετά από ρύθμιση, θα γίνει και αυτό!

- Μπουκάλα 86lt με την αντλία πίεσης
Ελπίζω να έμεινες ικανοποιημένος κύριε ξενητεμένε Φοιτητά μας

Αν χρειαστείς κάτι ακόμη σφύρα το