Λογικά υπάρχει από το εργοστάσιο κάποια
μηχανική βαλβίδα , η οποία είναι ρυθμισμένη σε κάποια πίεση . Όταν η πίεση της βενζίνης υπερβεί την πίεση αυτή , το καύσιμο επιστρέφει στο ρεζερβουαρ .
Όταν λοιπόν τα εργοστασιακά μπεκ παραμένουν κλειστά λόγω του ότι ο εγκέφαλος του LPG τα κόβει , η αντλία ανεβάζει πίεση και λειτουργεί συνεχώς ψηλά , μέχρι εκεί που ανοίγει η βαλβίδα για να επιστρέψει η βενζίνη . Οπότε λογικό είναι να ζορίζεται .
Εμένα πάντως ο εγκαταστάτης του LPG , σε σχετική μου ερώτηση , μου είπε ότι στα περισσότερα καινούρια αυτοκίνητα , υπάρχει
πιεσοστάτης ( ηλεκτρικός διακόπτης που ανοιγοκλείνει ανάλογα με την πίεση ενός κυκλώματος ) , που κόβει το ρεύμα της αντλίας όταν δεν ανοίγουν τα μπεκ της βενζίνης , αφού δεν υπάρχει κατανάλωση βενζίνης και ανεβαίνει η πίεση στο εν λόγω κύκλωμα .
Στην τελευταία περίπτωση και δεδομένης της ύπαρξης πιεσοστάτη , δεν είναι φυσιολογικό να δημιουργείται πρόβλημα στην αντλία εξαιτίας του LPG .Οπότε ψαχτείτε αν διαθέτει το αμάξι σας πιεσοστάτη στο κύκλωμα της αντλίας .
