Μιχάλη εγώ το έχω βάλει το 2012, όντας στα 150 χιλ χλμ περίπου. Σήμερα έχω 315 χιλ. χλμ (ζωή να 'χουν) και σοβαρό πρόβλημα
που να οφείλεται στη χρήση υγραερίου δεν έχω μέχρι σήμερα. Ναι, έχω αλλάξει πολ/στές μια φορά και μπουζοκαλώδια, αλλά ζημιά σε κινητήρα δεν είχα (φτου-φτου).
Τον εγκαταστάτη δεν τον γνώριζα, παρά μόνο ότι ήταν η αντιπροσωπεία της ΚΙΑ/HYUNDAI. Μόνο το ότι ήταν ο μόνος που έβαζε τη μάρκα που ήθελα (GFi έχω, που τότε που το συζητάγαμε εδώ, ήταν μια πάρα πολύ καλή μάρκα και την προτίμησα). Το μόνο που του είπα τότε ήταν να βγάλει την πολλαπλή εισαγωγής για να μην την τρυπήσει επάνω και πάνε ρινίσματα μέσα. Κατά τ'άλλα μετά από 2 μέρες πήρα το αμάξι και δεν ξαναπάτησα για καμία ρύθμιση. Άρα η χαρτογράφηση ήταν καλή. Οφείλεται στο σύστημα; Οφείλεται στην εμπειρία του εγκαταστάτη; Δε γνωρίζω, αλλά και πάλι, τότε δε νομίζω να είχαν πολύ εμπειρία οι επαρχιακοί εγκαταστάτες, μετά από 3 μήνες μόνο (στην καλύτερη!) σεμινάρια στον Αθηναίο αντιπρόσωπο. Έτσι πιστοποιούνταν ως εγκαταστάτες και παίρναν την άδεια.

Πλέον μετά από τόσα χρόνια η "αγορά" θεωρώ ότι έχει ξεσκαρτάρει από τους τυχάρπαστους κι ότι έχουν μείνει οι σοβαροί στο χώρο.
Για μένα το Α και το Ω είναι να επιλέξεις ένα ΚΑΛΟ σύστημα. Κάνεις και το σταυρό σου και είσαι έτοιμος!
