Την πρώτη φορά την είχα στο πλάι τις πίσω πόρτας με αποτέλεσμα να κάνει αντανάκλαση από την κολόνα του αυτοκινήτου και να έχω πολλά στάσιμα. Τώρα με αυτό τον τρόπο μηδενίστηκαν τα στάσιμα και φυσικά μπήκε σε πιο καλό σημείο χωρίς να σημαδεύουμε το χρώμα του αυτοκινήτου με την βάση στην πόρτα.
Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι χρειάζεται λίγο προσοχή διότι πίρε πιο πολύ ύψος και θα πρέπει να προσέχουμε λίγο τα δεντράκια χα χα χα.


Η διαδικασία απλή ,ανοίγουμε την τάπα πάνω από την ράγα βγάζουμε το βιδακι με τι ροδέλα από μέσα και το αντικαθιστούμε με μια μεγαλύτερη ανοξείδωτη βίδα ώστε να πιάσει την βάση τις κεραίας από πάνω .πριν την βιδώσουμε την περνάμε και με λίγο τεφλον για στεγανότητα (αν και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα) και βάζουμε και μια ροδέλα μεγάλη για να μπορέσουμε να κλίσουμε εντελώς την τρύπα με ένα κομμάτι λάστιχο για στεγανοποίηση .
Περισσότερες φωτογραφίες θα ανεβάσω λίγο πιο μετά …

