OΔΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ!

Διάφορα χρήσιμα θέματα - άρθρα

OΔΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ!

Δημοσίευσηαπό black_hawk » Τρί Οκτ 21, 2008 9:46 pm

Το βασικό μυστικό για την οδήγηση στην άμμο με ένα όχημα, είναι η διατήρηση της ταχύτητας του, με απαλές κινήσεις. Μια και η τριβή = αντίσταση στην κίνηση, βρίσκεται στα υψηλότερα επίπεδα που μπορούμε να συναντήσουμε, κάθε προσπάθεια αύξησης της ταχύτητας είναι δύσκολη, αν όχι ακατόρθωτη και δεν θέλεις με τίποτα να χάσεις την ορμή σου – ίσως να μην καταφέρεις ποτέ να την αποκτήσεις ξανά!

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας, πριν από την οδήγηση στην άμμο, είναι να χαμηλώσουμε τις πιέσεις των ελαστικών. Αυτό γίνεται ώστε να έχουμε καλύτερη πλεύση, αυξάνοντας το εμβαδόν επαφής των ελαστικών με την άμμο και έτσι να αυξήσουμε σημαντικά την έλξη. Παράλληλα με αυτόν τον τρόπο, ελαττώνουμε την ζόρισμα στα μηχανικά μέρη του οχήματος και μειώνουμε στο ελάχιστο την αλλοίωση της διαδρομής. Η βέλτιστη πίεση ελαστικών, εξαρτάται από το όχημα μας, τον τύπο των ελαστικών που φοράει και το έδαφος. Η παρακάτω αναφερόμενη τεχνική είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης στην αναζήτηση της βέλτιστης πίεσης και είναι καλό να τη δοκιμάσετε πριν αφήσετε για πρώτη φορά το σκληρό έδαφος. Σταματήστε το όχημα σας, με την κανονική πίεση ελαστικών σε μια επίπεδη σκληρή επιφάνεια και τοποθετήστε ένα πχ τούβλο, ένα πόντο μακριά από το πλαϊνό (μάγουλο) του ελαστικού. Ξεφουσκώστε μέχρι το μάγουλο να ακουμπήσει το τούβλο και μετρήστε ξανά την πίεση. Ξεκινήστε με αυτή την πίεση σαν αρχή και σιγά – σιγά, όσο μαθαίνετε την άμμο, θα καταλήξετε στην σωστή πίεση για κάθε συνθήκη: σκληρής / μαλακής, βρεμένης / στεγνής, θαλασσινής / έρημου / ποταμίσιας άμμου. Σημειώστε ότι υπάρχει ουσιαστική διαφορά μεταξύ ενός πλήρως φορτωμένου οχήματος και ενός κενού. Ο παραπάνω τρόπος είναι ένας καλός μπούσουλας σε κάθε περίπτωση. Αν δε κάνετε την παραπάνω δοκιμή πριν την πρώτη σας επαφή με την άμμο, μπορείτε να δοκιμάσετε αρχικά με μια πίεση 15psi.

Πριν προχωρήσετε στο ξεφούσκωμα, εξασφαλίστε ένα τρόπο ώστε να μπορείτε επαναφέρετε τα ελαστικά στην κανονική, για κίνηση στο δρόμο, πίεση. Με την ελαττωμένη πίεση, το ελαστικό είναι πιο επιρρεπές στη φθορά / σκάσιμο, στα χτυπήματα στα πλαϊνά, ενώ μπορεί να βγει και από την ζάντα. Όσο πιο χαμηλή η πίεση, τόσο περισσότερος ο κίνδυνος. Το κέρδος από την μειωμένη πίεση είναι τεράστιο και κάνει τη διαφορά μεταξύ, άσχημου κολλήματος και διάσχισης με ευκολία της διαδρομής. Η «σωστή» πίεση, είναι ουσιαστικά η απόφαση μεταξύ του ορίου καλύτερης πλευστότητας σε σχέση με την αυξημένη πιθανότητα ζημιάς.

Σε πραγματικά πολύ άσχημες συνθήκες, (πούδρα / ξεκίνημα σε ανηφορικούς αμμόλοφους ή ύστερα από χοντρό κόλλημα κλπ), η πίεση μπορεί να κατέβει και μέχρι τα 6 psi! Πάντως πρέπει να προσπαθήσετε να μην κατεβαίνετε κάτω από τα 10psi γιατί είναι πολύ αυξημένες οι πιθανότητες να ξεζανταριστεί το ελαστικό ή / και να σχιστούν τα πλαϊνά. Η ταχύτητα σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να κρατηθεί όσο πιο χαμηλά είναι δυνατό.

Για να ελαχιστοποιήσετε τις πιθανότητες καταστροφής των ελαστικών, είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε τέτοιες πιέσεις μόνο σε μαλακή άμμο, χωρίς πέτρες, κλαδιά κ.α., ενώ με την πρώτη ευκαιρία θα πρέπει να αυξήσετε την πίεση! Τα ελαστικά τύπου Mud Terrain, με τα μεγάλα τακούνια, δε βοηθούν στην άμμο, μια και την σκάβουν, με αποτέλεσμα να βυθίζονται περισσότερο. Καλύτερα θα αποδώσει ένα All Terrain, ελαστικό. Στην Ελλάδα δεν έχουμε αμμώδεις εκτάσεις που να δικαιολογούν τη χρήση ειδικών ελαστικών άμμου.

Τεχνική οδήγησης
Όταν οδηγείτε στην άμμο, ο στόχος σας θα είναι να κινήστε στο σκληρότερο έδαφος που υπάρχει μπροστά σας. Αποφύγετε την χλωρίδα γιατί έτσι καταστρέφετε το περιβάλλον. Θα πρέπει να αποφύγετε τις απότομες αλλαγές στην ταχύτητα σας, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας. Φρενάροντας στην άμμο, θα δημιουργήσετε λοφάκια μπροστά από όλους τους τροχούς σας, που όταν αργότερα θελήσετε να ξεκινήσετε θα.... τα βρείτε μπροστά σας! Η γρήγορη επιτάχυνση, από την άλλη, θάβει τους τροχούς και τελικά καταλήγει σε μικρότερες ταχύτητες εκκίνησης. Η εκκίνηση θα πρέπει να γίνεται όσο το δυνατό πιο απαλά, με τις αλλαγές στο κιβώτιο να έρχονται πιο «αργά» (υψηλότερες στροφές) από ότι συνήθως. Μην ταλαιπωρείτε το δίσκο σας στην εκκίνηση, γιατί θα καταστραφεί και πιστέψτε με, αυτό είναι κάτι που δε θέλετε να συμβεί στην άμμο! Η άμμος, απαιτεί περίσσια δύναμης, ώστε να καταφέρει να φέρει το όχημα σε ταχύτητα πλαναρίσματος πάνω από αυτή. Πολύ ισχυρά οχήματα μπορούν να χρησιμοποιήσουν 4WD High, αλλά με τα Ελληνικά δεδομένα, (μικρότεροι κυβισμοί) το 4WD Low κυριαρχεί. Φροντίστε πάντα να ξεκινάτε με τους τροχούς σε ευθεία, ώστε να μην επιβαρύνεται με αυξημένες τριβές την κατάσταση. Για να σταματήσετε στην άμμο, πατήστε το συμπλέκτη και αφήστε το όχημα να έρθει μόνο του σε στάση. Μην χρησιμοποιείτε ούτε το πεντάλ του φρένου, ούτε το φρένο του κινητήρα (σταμάτημα με ταχύτητα). Ο στόχος σας είναι να «χαλάσετε» το δυνατόν λιγότερο την άμμο και να σταματήσετε χωρίς να θάψετε το αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα θα επιδιώξετε –όσο αυτό είναι δυνατό- να σταματάτε σε κατηφορικό ή τουλάχιστον επίπεδο έδαφος, ώστε αργότερα να μπορέσετε να ξεκινήσετε ευκολότερα. Αποφύγετε τη στάση ή ακόμα και την επιβράδυνση, στην άμμο της βάσης των αμμόλοφων, με κάθε τρόπο.

Για να στρίψετε, σχεδιάστε την πορεία σας ώστε η καμπύλη σας, να είναι «ανοικτή» και να ελαχιστοποιήσετε τις πιθανότητες κολλήματος. Έχετε στο μυαλό σας, ότι κατά τη διάρκεια του στριψίματος, οι μπροστινοί σας τροχοί, λειτουργούν σαν πηδάλιο και στρίβοντας πολύ απότομα θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το απότομο φρενάρισμα, οι τροχοί θα προσπαθήσουν να «σταματήσουν» το όχημα, θα δημιουργηθούν βουναλάκια και ταυτόχρονα, η μετάδοση κάνοντας διαφορικό, θα βοηθήσει στο θάψιμό σας! Αποφύγετε σημεία με μικρούς συνεχόμενους αμμόλοφους. Συνήθως αποτελούνται από πολύ ψιλή άμμο και ταυτόχρονα ενδιάμεσα τους, δεν υπάρχει η απαραίτητη απόσταση για να αναπτύξετε ταχύτητα – μια σίγουρη συνταγή για καλά κολλήματα. Ποτέ μην ανεβαίνετε αμμόλοφο αν δεν ξέρετε τι υπάρχει από πίσω! Φροντίστε πρώτα να ελέγξτε με τα πόδια. Απότομοι αμμόλοφοι, μπορούν να περαστούν, μόνο ίσια πάνω ή κάτω. Αν οδηγήσετε στο πλάι του αμμόλοφου, κατά μήκος, το κέντρο βάρους θα μεταφερθεί προς τους τροχούς στην κάτω πλευρά της πλαγιάς.

Αν το όχημα αρχίσει να γλιστρά, οι κάτω τροχοί, θα θαφτούν πιο βαθιά στην άμμο, αυξάνοντας δραματικά την γωνία και ταυτόχρονα θα σας φέρει πιο κοντά στην ανατροπή. Αν οδηγείτε, ίσια κάτω σε ένα αμμόλοφο και το πίσω μέρος του οχήματος, αρχίσει να γλιστρά στο πλάι, είναι καλύτερο να επιταχύνετε και να προσπαθήσετε να ισιώσετε το όχημα. Ποτέ μην χρησιμοποιείτε το φρένο, μια και μια τέτοια κίνηση, αυξάνει το βάρος στους μπροστινούς τροχούς, που θα θαφτούν στην άμμο, φρενάροντας, αυξάνοντας το γλίστρημα και σε οριακές συνθήκες θα οδηγήσουν στην ανατροπή. Αν ανεβαίνοντας ένα αμμόλοφο, δεν καταφέρετε να φτάσετε στην κορυφή, αφήστε το όχημα να σταματήσει και κατεβείτε ίσια πίσω. Ποτέ μην προσπαθήσετε να κάνετε αναστροφή – το πιθανότερο είναι να οδηγηθείτε σε ... ανατροπή! Αποφύγετε με κάθε τρόπο, βρεμένη άμμο κοντά σε σημεία που εκβάλει ποτάμι στη θάλασσα. Είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία όπου η άμμος πολλές φορές είναι «απύθμενη». Αν υπάρχουν ίχνη από άλλα οχήματα, εκεί η άμμος θα είναι πιο πατημένη και θα μπορέσετε να τα ακολουθήσετε. Μην φύγετε ούτε μια ροδιά μακριά. Παρόμοια κατάσταση στην έρημο αποτελεί η Sebkha (Chott ή αλατόλιμνη). Ο συνδυασμός άμμου, νερού και αλατιού σε μεγάλο ποσοστό, είναι ότι χειρότερο και ύπουλο. Με την επιστροφή σας σπίτι, ύστερα από μια επίσκεψη σε κάποια αμμουδερή παραλία, το πρώτο πράγμα που έχετε να κάνετε είναι να ξεπλύνετε το όχημα σας από το αλάτι. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα σημεία κοντά στους λασπωτήρες και σε περιοχές που μαζεύεται άμμος / αλάτι .

Ξεκολλώντας από την άμμο
Αν κολλήσετε ... ψυχραιμία. Αντισταθείτε στην ενστικτώδη επιθυμία να σανιδώσετε το γκάζι, μια και το μόνο που θα καταφέρετε είναι να θαφτείτε πιο βαθιά και να κάνετε τη διαδικασία ξεκολλήματος πιο δύσκολη. Το κλειδί εδώ βρίσκεται στο να καταλάβετε όσο το δυνατό πιο γρήγορα ότι αρχίζετε να κολλάτε. Όταν νιώσετε ότι κάποιος τροχός σκάβει την άμμο, σταματήστε αμέσως να πατάτε το γκάζι. Βάλτε όπισθεν και προσπαθήστε απαλά να κάνετε πίσω, στα ίχνη σας. Όταν κάνετε αρκετά πίσω, προσπαθήστε να πάτε πάλι μπροστά με περισσότερο προσοχή, ώστε να μην ξανακολλήσετε. Στις περισσότερες περιπτώσεις θα καταφέρετε να περάσετε. Αν δεν μπορείτε να κάνετε πίσω, βγείτε από το όχημα και ελαττώστε ακόμα περισσότερο την πίεση στα ελαστικά σας, ένα καλό σημείο είναι τα 12psi. Πριν προσπαθήσετε να κάνετε πίσω, βγάλτε άμμο από το πίσω μέρος των ελαστικών για να κάνουν την εκκίνηση σας πιο εύκολη. Ρίξτε νερό στην άμμο να σκληρύνει (αν υπάρχει – ποτέ μη σπαταλάτε το νερό στην έρημο!), τοποθετήστε τα πατάκια του αυτοκινήτου πίσω από τους τροχούς (τα sand tracks κάνουν την ίδια δουλειά).Κοιτάξτε μήπως το κάτω μέρος του σασί του οχήματος, ακουμπά πουθενά. Αν ναι, καθαρίστε το από την άμμο. Δοκιμάστε ξανά.Αν χρειαστεί αφαιρέστε και άλλο πίεση από τα ελαστικά μέχρι τα 10psi. Μην υποτιμάτε τη δύναμη των επιβατών σας, χρησιμοποιήστε τους για να βοηθήσουν στο σπρώξιμο!

Αν είστε ακόμα κολλημένοι και τα ελαστικά σας είναι με την ελάχιστη δυνατή πίεση, θα χρειαστείτε τη βοήθεια ενός ακόμα οχήματος για να ξεκολλήσετε. Ακόμα και τότε θα είναι πολύ δύσκολή εργασία και θα χρειαστεί να βοηθήσετε πριν ξεθάβοντας το όχημα.Το κακό με την άμμο είναι ότι ακόμα και αν έχετε εργάτη, συνήθως δεν υπάρχει κάπου για να τον δέσετε. Μια λύση είναι να σκάψετε κάπου 20-25 μέτρα μακριά, σε βάθος τουλάχιστον 50 πόντων και να θάψετε τη ρεζέρβα σας – αφού έχετε δέσει το συρματόσχοινο του εργάτη πάνω της φυσικά! Να είστε σίγουροι ότι θα... λιώσετε στη δουλειά.Αν είστε μόνος σας, χωρίς άλλο όχημα να βοηθήσει, θα πρέπει να σηκώσετε το όχημα με γρύλο. Αν έχετε επέμβει στις αναρτήσεις του οχήματος σας, τοποθετώντας ελατήρια / αμορτισέρ μεγαλύτερης διαδρομής, αυτή είναι μια περίπτωση που θα το μετανιώσετε! Θα πρέπει να σηκώσετε το όχημα ψηλά, τόσο ώστε να έρθουν οι τροχοί στο επίπεδο της άμμου και να γεμίσετε με υπομονή όλες τις λακκούβες που έχουν δημιουργηθεί. Ο στόχος είναι να επαναφέρετε το όχημα στην σωστή θέση, όπου δεν θα ακουμπά κανένα σημείο του στην άμμο. Φροντίστε να κάνετε τη δουλειά με υπομονή, σωστά, ώστε να ξεκολλήσετε από την πρώτη φορά.

Συνοψίζοντας – οδήγηση στην άμμο
- Χαμηλώστε την πίεση των ελαστικών
- Οδηγήστε απαλά, αλλάζοντας πιο ψηλά στην κλίμακα των στροφών τις ταχύτητες
- Βεβαιωθείτε ότι οι τροχοί σας στοχεύουν την ευθεία όταν ξεκινάτε
- Αποφύγετε την μαλακή άμμο, στη βάση των αμμόλοφων
- Πάρτε όσο πιο ανοικτά μπορείτε τις στροφές
- Αποφύγετε το φρενάρισμα, αφήστε το όχημα να το σταματήσει η τριβή με την άμμο
- Προστατέψτε το δίσκο σας, χρησιμοποιήστε 4WD Low, αν το αυτοκίνητο σας δεν έχει αρκετή δύναμη
- Μη σανιδώνετε το γκάζι, αν κολλήσετε
- Αν κολλήσετε δοκιμάστε να κάνετε πίσω στα ίχνη σας
- Αποφύγετε με κάθε τρόπο την βρεμένη άμμο στις εκβολές ποταμών και στη sebkha στην έρημο
- Φροντίστε να κάνετε την προετοιμασία για το ξεκόλλημα με υπομονή, σωστά, ώστε να ξεκολλήσετε από την πρώτη φορά.
- Πάντα να καθαρίζετε το αυτοκίνητο σας, μετά από μια επίσκεψη στην παραλία.

κειμενο : [Σπύρος Κατσιμαλής]

Πηγή: http://www.off-road.gr/article497.html
Άβαταρ μέλους
black_hawk
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 17, 2008 10:16 am
Τοποθεσία: ΚΕΡΚΥΡΑ
Λάστιχα: 225-65-17
cb: Όχι
Name: Θανασης

Δημοσίευσηαπό stydio » Δευτ Μαρ 02, 2009 1:53 am

Σωστά ολα αυτά, αλλά εχω ακούσει οτι στην άμμο δεν κλειδώνουμε γιατι ετσι σκάβει και κολάμε πιο εύκολα. Ισχύει?
Εγω πριν το Vitara ειχα ενα terios (το παλιο το σκυλι) και κάνοντας δοκιμές διαπίστωσα οτι πράγματι όταν κλείδωνα το 50 -50 ζοριζότανε περισσότερο απο οτι αν δεν κλέιδωνα.
Μάλιστα μια φορά κόλησα με κλείδωμένο, σε σημείο που ξεκλέιδωτο περνούσα αέρα πατέρα
stydio
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 3:44 pm

FLOOV6

Δημοσίευσηαπό FLOOV6 » Δευτ Μαρ 23, 2009 2:44 am

Εικόνα

ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΙΣΩ ΤΩΡΑ!!!!
Άβαταρ μέλους
FLOOV6
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 11, 2008 12:32 am
Τοποθεσία: KERKYRA
Λάστιχα: BF GOODRICH Τ/Α
Suspension: ΜΟΝΡΟΕ-ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: ΜΠΑΜΠΗΣ

Δημοσίευσηαπό ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ » Δευτ Μαρ 23, 2009 11:58 am

Το τυρακι το ειδες. Την φακα ομως?
Ποτε πια αναγομωμενα Black Star
Άβαταρ μέλους
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1056
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 13, 2008 9:12 pm
Τοποθεσία: Μαρουσι
cb: Όχι

Re: FLOOV6

Δημοσίευσηαπό triteknos » Πέμ Απρ 02, 2009 11:35 am

FLOOV6 έγραψε:ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΙΣΩ ΤΩΡΑ!!!!


Μηπως μερικες φορες υπερεκτιμουμε τις δυνατοτητες του αυτοκινητου μας
"Ï ÏÄÇÃÏÓ ÊÁÍÅÉ ÔÏ ÁÕÔÏÊÉÍÇÔÏ, ÊÁÉ Ï×É ÔÏ ÁÕÔÏÊÉÍÇÔÏ ÔÏÍ ÏÄÇÃÏ
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
triteknos
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Τετ Δεκ 10, 2008 12:35 pm
Τοποθεσία: ÁÍÙ ËÉÏÓÉÁ

FLOOV6 ΚΕΡΚΥΡΑ

Δημοσίευσηαπό FLOOV6 » Παρ Απρ 03, 2009 9:29 pm

προσπαθώ να το δαμάσω,φίλε,αλλά τίποτα.Είναι αγρίμι. :oops:

Πάρε και άλλη μία φοτο.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
FLOOV6
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 11, 2008 12:32 am
Τοποθεσία: KERKYRA
Λάστιχα: BF GOODRICH Τ/Α
Suspension: ΜΟΝΡΟΕ-ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: ΜΠΑΜΠΗΣ

Δημοσίευσηαπό johndrama » Τρί Ιούλ 28, 2009 7:24 pm

Χθες το απογευμα σε παραλια της Καβαλας (Ν.Ηρακλειτσα) ενα φεροζα την ωρα που εφευγε κολλησε στην αμμο.Ο τυπος κατεβηκε γυρισε τις πλημνες ξαναμπηκε μεσα και........ τιποτα γυρνουσαν μονο οι πισω τροχοι σκαβοντας και οι μπροστα καθολου.ΓΙΑΤΙ δε γυρνουσαν και οι μπροστα?
Μηπως δεν ηξερε να χρησιμοποιησει τους λεβιεδες της τετρακινησης ?
Μηπως ειχε προβλημα στο διαφορικο?
Τελικα το σπρωξαμε και ξεκολλησε ευκολα.Το παραξενο ειναι οτι προηγουμενως ειχα περασει απο εκει και περναω σχεδον καθε μερα οταν κατεβαινω παραλια.
Άβαταρ μέλους
johndrama
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2909
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 10:24 pm
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΚΑΒΑΛΑ
Λάστιχα: NGV 1.6 MP-Kayaba
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MP & KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: sj410 LWB
Name: Γιαννης.

Δημοσίευσηαπό ΔΗΜΗΤΡΗΣ GV 2000 » Τρί Ιούλ 28, 2009 8:19 pm

Αν δέν κάνω λάθος οι χειροκίνητες πλύμνες για να κλειδώσουν πρέπει να
κινηθούν έστω και λίγο οι ρόδες, οπότε άν τις είχε ξεκλείδωτες και τις κλείδωσε μετά
απλά δέν κλείδωσαν.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑ 2000 GV
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜΗΤΡΗΣ GV 2000
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: Πέμ Απρ 16, 2009 1:19 pm
Τοποθεσία: KERKYRA

Δημοσίευσηαπό johndrama » Τετ Ιούλ 29, 2009 11:28 pm

Αρα γι αυτο δε γυρνουσαν οι μπροστινες .Κανονικα εχει μπροστα ή πισω κινηση?
Άβαταρ μέλους
johndrama
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2909
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 10:24 pm
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΚΑΒΑΛΑ
Λάστιχα: NGV 1.6 MP-Kayaba
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MP & KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: sj410 LWB
Name: Γιαννης.

Δημοσίευσηαπό ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ » Πέμ Ιούλ 30, 2009 9:19 am

Βρε Γιαννη, αφου γυρνουσαν μονο οι πισω, για οποιο λογο, που νομιζεις οτι εχει κανονικα την κινηση?
Ποτε πια αναγομωμενα Black Star
Άβαταρ μέλους
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1056
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 13, 2008 9:12 pm
Τοποθεσία: Μαρουσι
cb: Όχι

Δημοσίευσηαπό johndrama » Πέμ Ιούλ 30, 2009 4:53 pm

Τελικα εχει πισω κινηση....... ....................σορυ λαθος.
Καμμια φορα το μυαλο κολλαει ....οπως τ αυτοκινητα.
Άβαταρ μέλους
johndrama
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2909
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 10:24 pm
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΚΑΒΑΛΑ
Λάστιχα: NGV 1.6 MP-Kayaba
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MP & KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: sj410 LWB
Name: Γιαννης.

Δημοσίευσηαπό Dimis » Πέμ Ιούλ 30, 2009 7:58 pm

:lol: :lol: :lol: :lol:

Σωστός :!: :!:
Grand Vitara 2.0 JLXEW, ESP/TCS, Xenon, RR Lift Kit, GEOLANDAR A/T-S (225/65/17), XMC Ποδιές

ΔΙΑΙΤΗΜΑΣΙ ΤΕ ΧΡΗΖΟΜΑΙ ΕΠ'ΩΦΕΛΕΙΗ ΚΑΜΝΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΝ ΕΜΗΝ, ΕΠΙ ΔΗΛΗΣΕΙ ΔΕ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΗ ΕΙΡΞΕΙΝ.
Άβαταρ μέλους
Dimis
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1990
Εγγραφή: Δευτ Απρ 28, 2008 7:21 pm
Τοποθεσία: Οπου να'ναι, αρκεί να μην εφημερεύω.....
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: Rocky Road
cb: Ναι
Name: Δημοσθένης

Δημοσίευσηαπό DENNISLA » Παρ Αύγ 21, 2009 10:21 am

Λοιπον απο προσωπικη εμπειρια:ξεκιναω χωρις ιδιαιτερη φορα με 4L και 1η κ το αυτοκινητο πηγαινε καλα στην αρχη,οσο προχωρουσα τοσο η αμμος γινοταν πιο παχια τοσο περισσοτερο δυσκολευομουν, με τα πολλα κανω αναστροφη( ανοιχτα πολυ εστριψα) αλλα στην επιστροφη το αμαξι αρχιζε να οργωνει!! :lol: , σταματαω κ βαζω 4Η με το esp εκτος εεε ουτε μισο μετρο δεν εκανα!! κ τελικα η λυση δωθηκε με ξεφουσκωμα των ελαστικων κ 4L κομπλαρισμενο :wink: :wink: κ τσουκ αερα εφυγε.Συμπερασμα αν εχεις μαμισια ελαστικα κ πας σε παχια αμμο οπως εγραψε κ ο φιλος μας το μαυρο γερακι ξεφουσκωμα των ελαστικων κ 4L.
ΑΡΓΑ ΒΑΔΙΖΩ ΖΩΗ ΚΕΡΔΙΖΩ!!!!
Άβαταρ μέλους
DENNISLA
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9447
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:33 am
Τοποθεσία: LA
Λάστιχα: Kobra + Geo A/T
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16-225/65/17
Suspension: MAD+KYB+3,5cm
cb: Ναι
Aka: Troooolllllllll
Name: DENNIS

Re: OΔΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ!

Δημοσίευσηαπό xristos77 » Παρ Φεβ 26, 2010 11:58 pm

πολυ ωραιο κ χρησιμο κειμενο μια κ οσοι εχουν 4χ4 σιγουρα εχουν σκεφτει να το βαλουν σε αμμο(ή το εχουν βαλει)
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ!!!
Άβαταρ μέλους
xristos77
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 25, 2010 10:06 pm
cb: Όχι
Name: xristos

Re: OΔΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ!

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Απρ 02, 2010 10:28 pm

Εγώ παιδιά είμαι της άποψης ¨όπως μπαίνεις βγαίνεις¨ .Το πρόβλημα είναι όπως πολύ σωστά προαναφέρατε να μήν αρχίσει να σπινάρει,γιατί τότε σκάβει η κοιλιά και τα χωνιά κάθονται στην άμμο και τότε αντίο.Όπως είπε και ο Φίλος αν είσαι μόνος σου σηκώνεις με γρύλλο βάζεις κάτω απο τους τροχούς οτιδήποτε μπορεί να δημιουργήσει τριβή (π.χ κλαδιά) και βγαίνεις απο εκεί που μπήκες
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Επόμενο

Επιστροφή στο Χρήσιμα θέματα

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες