Τι σκότωσε το diesel!

Διάφορα χρήσιμα θέματα - άρθρα

Τι σκότωσε το diesel!

Δημοσίευσηαπό GregoryA » Σάβ Σεπ 07, 2019 12:28 am

https://www.autotriti.gr/autoaccessorie ... 191801.asp

Τα συμπερασματα δικα σας
Lifes2short...Ride the World
SUZUKI VITARA 1.4 GL+ DITC 4WD
HONDA ST1300A PAN EUROPEAN
Άβαταρ μέλους
GregoryA
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 698
Εγγραφή: Τρί Οκτ 16, 2018 1:41 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Μαμά
cb: Όχι
Aka: GregoryA
Name: Γρηγόρης

Re: Τι σκότωσε το diesel!

Δημοσίευσηαπό eliaszim » Σάβ Σεπ 07, 2019 9:41 am

Αξιοσημείωτο για την αγορά της Γερμανίας είναι πως οι πωλήσεις των diesel μοντέλων (οι οποίοι όλο και πεθαίνουν και όλο και ανασταίνονται!) έχουν παρουσιάσει αύξηση κατά 2,7% (συνολικό μερίδιο αγοράς στο 32,4%)
Άβαταρ μέλους
eliaszim
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1217
Εγγραφή: Τετ Οκτ 26, 2016 3:37 pm
Τοποθεσία: Βόλος-Λάρισα-Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215X60X17
Suspension: ΜP (+5)
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλίας

Re: Τι σκότωσε το diesel!

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Σάβ Σεπ 07, 2019 10:32 pm

Σε ολα με ΣΕ ΟΛΑ ΟΥΡΑΓΟΙ!
Περυσι καηκε, φετο μυρισε στην Ελλαδα. Τι σκατα; Διαβαζουμε, μαθαινουμε ακουμε συμπεραινουμε και ερχεται ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ μετα να μας πει για το dieselgate η φυλλαδα!!!
Το γεγονος οτι το σκανδαλο ειναι καθ ολοκληριαν του VW Group το κανανε ΓΑΡΓΑΡΑ.
Το γεγονος οτι εβαλαν ΠΕΡΥΣΙ μαϊμουδιτσες να αναπνεουν τις αναθυμιασεις για να δουν ποτε και πως θα πεθανουν, που βουηξε η Υφηλιος, παλι ΓΑΡΓΑΡΑ. Και εκει ηταν ανακατεμενη και Mercedes.
Ρε τι βρωμαει, ρε τι βρωμαει;;;
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2622
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Τι σκότωσε το diesel!

Δημοσίευσηαπό panoshm » Σάβ Σεπ 07, 2019 11:20 pm

Οικολογία... η μεγαλύτερη μπίζνα όλων των εποχών.... :whistle: :whistle: :whistle:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30475
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Τι σκότωσε το diesel!

Δημοσίευσηαπό eliaszim » Τρί Σεπ 24, 2019 8:36 pm

Οι diesel κινητήρες Euro 6d-Temp δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον

Νέα έρευνα Διεθνούς ερευνητικού κέντρου αποδεικνύει, πως όχι μόνο δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον οι νέοι diesel κινητήρες, αλλά συμβάλουν έμμεσα και στον καθαρισμό του. Μήπως ήρθε η ώρα να σταματήσει η «δαιμονοποίηση» του πετρελαίου?
Λίγα χρόνια πριν, με έναυσμα το σκάνδαλο του «dieselgate» ξεκίνησε μια μεγάλη συζήτηση για τους κινητήρες πετρελαίου που ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα. Τις εξελίξεις όλοι μας πλέον, λίγο ή πολύ τις γνωρίζουμε. Οι αποφάσεις που πάρθηκαν με τα νέα όρια ανεκτών ρύπων για τους κινητήρες diesel, έσπρωξαν τις βιομηχανίες να εφεύρουν νέες τεχνολογίες για να μειώσουν τους NOx, αλλά και να βαδίσουν σε μια νέα στρατηγική σχεδιασμού την αυτοκίνηση, με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να παίρνουν τα σκήπτρα. Πλέον δεν υπάρχει εταιρία που να μην έχει ήδη κατασκευάσει ηλεκτρικά μοντέλα και να προωθεί αυτή την τεχνολογία ως την πιο φιλική προς το περιβάλλον.
Οι μεγάλες βιομηχανίες βέβαια, ποτέ δεν σταμάτησαν να δημιουργούν αυτοκίνητα με diesel κινητήρες, αλλά αυτή την φορά προσπάθησαν με κάθε μέσο να εξαφανίσουν τους ρύπους που δημιουργούσαν. Ετσι λοιπόν, αν και μια-μια οι πόλεις στην Ευρώπη επιβάλουν περιορισμούς και απαγορεύσεις στην κυκλοφορία παλαιών αυτοκινήτων με πετρελαιοκινητήρες, οι βιομηχανίες επένδυσαν δημιουργώντας diesel αυτοκίνητα με προδιαγραφές Euro 6d-Temp, προσπαθώντας να αποδείξουν πως μπορούν να δημιουργούν καθαρούς κινητήρες πετρελαίου.
Μια νέα έρευνα αποδεικνύει περίτρανα πως οι εκπομπές ρύπων των Euro 6d-Temp, όχι μόνο είναι εξωφρενικά μειωμένοι, αλλά θα μπορούσαν να συμβάλουν και στον περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης των πόλεων. Η έρευνα του Emission Analytics, διενεργήθηκε στο κέντρο της Στουτγάρδης, με «όπλα» ένα Citroen C5 Aircross, ένα Volkswagen Tiguan TDI, μια BMW 740d και το Kia Optima Sportswagon. Τα αποτελέσματα ήταν πολύ εντυπωσιακά, αφού έδειξαν πως ουσιαστικά οι νέοι κινητήρες Euro 6d-Temp «ρουφάνε» τον μολυσμένο αέρα του περιβάλλοντος στον θάλαμο καύσης και «εκπνέουν αέρα» απαλλαγμένο από βλαβερά σωματίδια, μέσω των εξελιγμένων συστημάτων των νέων diesel κινητήρων.
Μπορεί λοιπόν, ο σχεδιασμός των εταιριών και οι νέοι κανονισμοί για τους περιβαλλοντολογικούς ρύπους, να έχουν ουσιαστικά στριμώξει τις βιομηχανίες αυτοκινήτων, μπορεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να έχουν πλέον ένα δικό τους κομμάτι στο μέλλον της αυτοκίνησης, αλλά το αποτέλεσμα θα είναι να έχουμε «καθαρότερα» αυτοκίνητα μέσω των επενδύσεων στους θερμικούς κινητήρες πετρελαίου, νέας γενιάς.
Άβαταρ μέλους
eliaszim
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1217
Εγγραφή: Τετ Οκτ 26, 2016 3:37 pm
Τοποθεσία: Βόλος-Λάρισα-Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215X60X17
Suspension: ΜP (+5)
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλίας

Re: Τι σκότωσε το diesel!

Δημοσίευσηαπό dpol » Τετ Σεπ 25, 2019 10:44 am

Η Ελλαδα ειναι η χωρα των στρεβλωσεων το γνωριζουμε, μια απο αυτες ειναι οτι η τιμη του ντιζελ ειναι χαμηλοτερη απο αυτη της βενζινης αποτελεσμα της πολυ αποτελεσματικης πιεσης που εχουν ασκησει οι επαγγελματιες που το καταναλωνουν, φυσικα συμφερει και εμας τους υπολοιπους.

Σε ολη την Ευρώπη βενζινη και ντιζελ κοστιζουν το ιδιο, σε καποιες χωρες ειναι και λιγο πιο ακριβο λογω περιβαλλοντικων φορων.

Τα καινουργια βενζινοκινητα πλεον μικρων και μεσαιων κυβικων καινε πανω κατω τα ιδια λιτρα ανα εκατο χιλιομετρα, ειναι ασυμφορο λοιπον να αγοραζεις ντιζελ μικρο-μεσαιο που ειναι και ακριβοτερο.

Στα μεγαλα οχηματα τα πραγματα ειναι διαφορετικα αλλα για εμας εχουν πολυ μικρο ενδιαφερον, ποιος αγοραζει ντιζελ Καγιεν η Χ5 η Q7 η 600αρα μερτσεντε, πολλοι λιγοι :think:

Για εμας λοιπον ειναι εντελως συγκυριακο οτι τα μικρο - μεσαια ντιζελακια συμφερουν, κατα συνεπεια τα σκοτωσε η πολυ γηρηγορη προοδο που εκανε η τεχνολογια στους βενζινοκινητηρες σε συνδιασμο με την πολυ ακριβη εξελιξη των ντιζελοκινητηρων, κατα την γνωμη μου παντα.
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11404
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Τι σκότωσε το diesel!

Δημοσίευσηαπό lyggas » Τετ Σεπ 25, 2019 9:54 pm

Δημήτρη οι νέοι βενζινοκινητήρες δεν καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο από τους Diesel. Πρόσφατα αντικατέστησα το ένα όχημα και αγόρασα Diesel, αφού στην ίδια εταιρία οι βενζινοκινητήρες έχουν τουλάχιστον 2 λίτρα στα 100 μεγαλύτερη κατανάλωση. Επιπλέον απαιτούν και καύσιμο 98+ οκτανίων.
Ενδεικτικά πρόσφατα διάνυσα 1.020 χλμ. με 48 λίτρα καυσίμου, ποιός βενζινοκινητήρας θα έβγαζε τόσα χλμ.;
"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)
Άβαταρ μέλους
lyggas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4312
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:17 pm
Τοποθεσία: ΦΛΩΡΙΝΑ
Λάστιχα: 215/75/15 MIX
Suspension: MAD+KYB+Aποστάτες
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Τι σκότωσε το diesel!

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Τετ Σεπ 25, 2019 11:31 pm

Οι βενζινοκινητήρες κατανάλωναν και θα καταναλώνουν περισσότερα καύσιμα.
Τα dieseλοκινητα είναι πιο αργόστροφα, δίνουν την ιπποδύναμη τους σε πολύ πιο χαμηλές στροφές.
Παράδειγμα τα NV έχουν διαφορά περίπου 2 L στα 100 km.
Τα dieseλοκινητα δεν τα σκότωσα ακόμα, προσπαθούν, τους έπιασε ο πόνος τάχατες για το περιβάλλον.
Κρατάνε μικρότερο μερίδιο της αγοράς, οπότε πρέπει κάποια να αποσύρουν για να προωθήσουν
τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6653
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Τι σκότωσε το diesel!

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Πέμ Σεπ 26, 2019 9:11 am

Και για να πετυχουν τον σκοπο τους, εχουν βαλει ολα τα πιθανα και απιθανα μεσα. Βλεπε το καινοφανες Γκρετα
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2622
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Τι σκότωσε το diesel!

Δημοσίευσηαπό dpol » Πέμ Σεπ 26, 2019 10:50 am

Δεν κρυβεται παντου μια θεωρια συνωμοσιας αγαπητοι, και εγω μιλησα για Ευρωπη, για τις αγορες εκεινες που καθοριζουν τις πολιτικες των κατασκευαστων, η Ελλαδα δεν συμπεριλαμβανεται.

Να το εξηγησω παλι και με τις δικες σας παρεμβασεις, οταν ενα μικρομεσαιο βενζινης καει δυο λιτρα στα εκατο παραπανω, απο ενα ντιζελοκινητο που κοστιζει 2000-3000 ευρω παραπανω και με πολυ ακριβη συντηρηση γιατι ενα DPF (οχι στην Ευρωπη δεν το παρακαμπτουν) μια αντλια καυσιμου και ενα σετ μπεκ κοστιζουν το μισο αυτοκινητο, στο τελος της ημερας εχει το ιδιο και μικροτερο κοστος χρησης. Καντε την ασκηση μονοι σας :!:

Βαλτε και την παραμετρο οτι βενζινη ντιζελ κοστιζουν το ιδιο σε ολες τις χωρες, ακομα και στην Κυπρο.

Οταν μιλαμε για οχηματα επαγγελματικης χρησης, που θα κανουν και 300.0000 το χρονο εκει αλλαζουν τα πραγματα.

Ξαναλεω με δεδομενα Ευρωπης, εμεις απλα παρατηρουμε τις εξελιξεις.

Γιαννη και εγω το εταιρικο μου μονο ντιζελ, και το επομενο θα ειναι ντιζελ, αλλα δεν πληρωνω συντηρηση, δεν το αγορασα και δεν θα το εχω για παντα, αν αγοραζα ενα καινουργιο θα σκεφτομουν πολυ σοβαρα την βενζινη πλεον :!: για τους λογους που προανεφερα και επισης γιατι πολυ συντομα βλεπω να εξισωνεται η τιμη των δυο καυσιμων :!:

Το ντιζελ δεν θα πεθανει ποτε απλα θα περιοριστει εκει που ηταν παντα, στα επαγγελματικα σιγουρα και στα μεγαλα και βαρια ιδιωτικης χρησης.
Σαν καυσιμο ειναι αρχαιοτερο της βενζινης αλλωστε.

Ουτε στην ηλεκτροκινηση πιστευω, οι βασικες πρωτες υλες για την κατασκευη των μπαταριων ειναι το κοβαλτιο και το λιθιο, ειναι ορυκτα με πολυ συγκεκριμενη παραγωγη παγκοσμια των οποιων οι τιμες εχουν απογειωθει με την μεγαλη ζητηση για μπαταριες ηλεκτρικων αυτοκινητων και οχι μονο.

Οσο δεν ανακαλυποτονται νεοι τροποι αποθηκευσης ηλεκτρικης ενεργειας τα αντιστοιχα αυτοκινητα θα ειναι πολυ ακριβα στην αγορα τους και την συντηρηση τους, οσο δεν πηγαινουμε σε ανανεωσιμες πηγες ενεργειας τοσο η φορτιση τους θα εχει μεγαλο περιβαλλοντικο αποτυπωμα δυσαναλογο του οποιου κερδους, οσο οι εναλλακτικες πηγες ενεργειας χρειαζονται να αποθηκευουν αυτο που παραγουν τοσο θα παραμενουν ακριβες οι καθε ειδους μπαταριες κλπ κλπ φαυλος κυκλος και πολυ δυσκολη ασκηση.

Η λυση ειναι μονο μια, τεχνολογια, νεες επαναστατικες μεθοδοι και προιοντα που θα ανατρεψουν τα παντα οσο ξερουμε.
Οποιαδηποτε δραστηριοτητα του ανθρωπου σε οποιοδηποτε τομεα στηριζεται στους πορους του πλανητη μας θα ειναι παντα ακριβο, ρυπογονο και μη διαθεσιμο για ολους.

Πολλα εγραψα :whistle: :doh:

Αντε να βαλουμε κανενα λαστιχο αγριο να παμε κανενα βουνο να καψουμε κανα δυο ντεποζιτα βενζινη :D :D
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11404
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Τι σκότωσε το diesel!

Δημοσίευσηαπό arahova » Πέμ Σεπ 26, 2019 11:09 am

Δεν κρυβεται παντου μια θεωρια συνωμοσιας αγαπητοι,

Μήτσε έχεις δεί πολλούς ακτιβιστές να τους καλούν στον ΟΗΕ να μιλήσουν και να τους
χειροκροτούν κιόλας!!!
Προιόν του συστήματος είναι.

Η λυση ειναι μονο μια, τεχνολογια, νεες επαναστατικες μεθοδοι και προιοντα που θα ανατρεψουν τα παντα οσο ξερουμε.

Αυτό να το ξεχάσεις και σαν όνειρο ακόμη, δεν πρόκειται να συμβεί,
εκτός κι' αν αναποδογυρίσουν τα πάντα στη γη. :-)
(DIESEL-4X4-AUTO)
Άβαταρ μέλους
arahova
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3708
Εγγραφή: Παρ Ιαν 15, 2016 12:52 am
Λάστιχα: Michelin CrossClimate 2
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Μαμίσια
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: arahova
Name: Στάθης

Re: Τι σκότωσε το diesel!

Δημοσίευσηαπό lyggas » Πέμ Σεπ 26, 2019 11:47 am

Δημήτρη με το σεντόνι που έγραψες έχω μείνει ενεός. :lol:
- Πάντως σήμερα βρίσκεις εύκολα diesel όχημα που δεν είναι ακριβότερο των βενζινοκίνητων ούτε λεπτό.
"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)
Άβαταρ μέλους
lyggas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4312
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:17 pm
Τοποθεσία: ΦΛΩΡΙΝΑ
Λάστιχα: 215/75/15 MIX
Suspension: MAD+KYB+Aποστάτες
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Τι σκότωσε το diesel!

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Πέμ Σεπ 26, 2019 3:09 pm

dpol έγραψε:Η λυση ειναι μονο μια, τεχνολογια, νεες επαναστατικες μεθοδοι και προιοντα που θα ανατρεψουν τα παντα οσο ξερουμε.

..και λέγετε virtual reality, δεν θα χρειάζεται να κουνιέσαι απο το σπίτι και θα κάνεις-βλέπεις τα πάντα!
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Τι σκότωσε το diesel!

Δημοσίευσηαπό dpol » Πέμ Σεπ 26, 2019 4:31 pm

Δεν θα σχολιασω τις αποψεις σας περι τεχνολογιας αγαπητε Σταθη και Αντωνη, θα πω μονο οτι δεν κοιμομαστε σε σπηλαια, δεν χρειαζεται να σκοτωσουμε το μεσημεριανο μας και δεν ζουμε μονο 25 χρονια χαρη της τεχνολογιας.
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11404
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Τι σκότωσε το diesel!

Δημοσίευσηαπό TRIANTOS » Παρ Σεπ 27, 2019 7:34 pm

ήδη η TOYOTA έχει σχεδόν καταργήσει τους κινητήρες ντίζελ (βλ. CHR, COROLA κ.λ.π.) και η renault με τον ποιο πετυχημένο μικρό ντίζελ κινητήρα (θυμίζω τον φόραγε μεταξύ πολλών άλλων και η mercedes ) ήδη έχει δηλώσει ότι από το 2022 καταργεί τους ντίζελ, όπως και άλλες άλλωστε εταιρείες. Δεν θα πρέπει να διαφύγει της προσοχής ότι πολλές ευρωπαικές πρωτεύουσες ετοιμάζονται να απαγορεύσου την κυκλοφορία ντίζελ. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα σήμερα, ανεξάρτητα αν είναι σωστή ή όχι. Συνεπώς η αγορά σήμερα αυτοκινήτου με ντίζελ κινητήρα ενέχει σοβαρούς κινδύνους (αν επαληθευτούν τα ανωτέρω) να μην έχει σε λίγα χρόνια ελεύθερη διακίνηση και βέβαια μηδενική μεταπωλιτική αξία. Άλλωστε από το έτος 2025, όπου υπολογίζεται η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων να ξεπερνά το 50% των συνολικών πωλήσεων, όλα τα σημερινά αυτοκίνητά μας θα αρχίσουν να χάνουν σιγά σιγά, έως εντελώς, την αξία τους και θα καταστούν εξάλλου και ασύμφορα στην κυκλοφορία. Με σημερινές τιμές ρεύματος υπολογίζεται η αξία της κατανάλωσης ενός ηλεκτρικού στα 100 χιλ. να ανέρχεται σε 1,5-2,00 ευρώ.
TRIANTOS
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 439
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 10, 2019 11:49 am
Τοποθεσία: 10434 ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: CONTINETAL/ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ
Διάσταση ελαστικών: 215/55/R17
Suspension: ΕΜΠΡΟΣ/ΑΝΕΞ.ΠΙΣΩ/ΗΜΙ
cb: Όχι
Aka: PANOS11
Name: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Χρήσιμα θέματα

arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Πέμ Απρ 18, 2024 3:36 am Καλημέρα όλη μέρα
arahova Τετ Απρ 17, 2024 10:35 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 17, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Απρ 16, 2024 10:16 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 16, 2024 6:31 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Δευτ Απρ 15, 2024 7:21 pm Καλησπέρα ,καλή εβδομάδα
arahova Δευτ Απρ 15, 2024 10:55 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 15, 2024 6:08 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
john maxx Κυρ Απρ 14, 2024 11:30 pm Καλησπέρα
arahova Κυρ Απρ 14, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 14, 2024 7:01 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Σάβ Απρ 13, 2024 5:26 pm Καλησπέρα σε όλους και καλό μας Σαββατοκύριακο.
arahova Σάβ Απρ 13, 2024 9:49 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Atlas Σάβ Απρ 13, 2024 8:51 am Καλημέρα παίδες!!!
antonis1627 Σάβ Απρ 13, 2024 8:08 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 12, 2024 9:51 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ//Κ.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες