1)Οταν αγοραζουμε καινουριο αυτοκινητο Παντα στα 1500-2000χλμ πεταμε λαδια-φιλτρο λαδιου.ασχετα με το τι λεει ο καθε αντιπροσωπος.
2)Για τις βαλβολινες απο τα διαφορικα εμπρος-πισω καλο ειναι να τις αλλαζουμε συχνοτερα και βεβαια αναλογα την χρηση που κανουμε.τις βαλβολινες του κιβωτιου και του τ-case καλο ειναι να τις αλλαξουμε με συνθετικες.πρεπει παντα να προσεχουμε τις βαλβιδες ανακουφισης των διαφορικων να ειναι καθαρες και οχι βουλομενες απο λασπη(αυτο ειναι αιτια για να μπαινει υγρασια στα διαφορικα)
3)τα υγρα φρενων πρεπει να τα αλλαζουμε Οποσδηποτε καθε 2-3 χρονια,γιατι αυτα καιγονται απο την χρηση και με την σειρα τους συμβαλουν στην προωρη φθορα αλλων συστηματων πεδησης.
4)το παραφλου και αυτο καθε 2-3 χρονια αλλαγη διοτι αλοιονεται,διμιουργει ηζημα και βουλωνει σωληνακια και γενικα το κυκλωμα της ψυξης.
5)οταν χρειαστει αλλαγη στο φιλτρο αερος καλο ειναι να αλλαχτει απο καποιο εφ ορου ζωης.πχ εγω εχω τοποθετησει τη κ&ν.αναπνεει καλυτερα ο κινητηρας αλλα και μπορεις να το καθαρισεις ευκολα υστερα απο καθε εξορμηση και να το εχεις καινουριο για παντα.
6)καλο ειναι τα μπουζι (αναφλεκτηρες)οταν γινει αλλαγη να αντικατασταθουν απο ιριδιου για πολλα χιλιομετρα.ετσι θα πετυχουμε καλυτερη ποιοτητα ρευματος(οχι ποσοτητα)κατα την αναφλεξη.
7)για τα λαδια λιπανσης του κινητηρα χρησιμοποιω συνθετικα λαδια 10-w40 και τα αλλαζω. καθε 7500χλμ.Το καλοκαιρι καλο ειναι να εχουμε ημισυνθετικα λαδια γιατι ειναι πιο "χοντρα" και δεν τα τσιμπαει το μοτερ οπως συμβαινει με τα φουλ συνθετικα που ειναι πολυ ψιλα και λεπτορευστα.

Αυτα ειναι απο προσωπικη εμπειρια και απο συζητησεις με φιλους αλλα και τεχνικους.καλο ειναι οτι ξερει ο καθενας να τα δημοσιευσει εδω ετσι ωστε να ξερουμε τα σωστα και απαραιτητα για την καλη λειτουργια του τζηπ μας.
φιλικα Κωστας.