Tony Louk έγραψε:Hellas4x4 έγραψε:Η τετρακίνησή του δεν μας κρέμασε πουθενά...
Αντώνη τελικά δι... ή τέτρα... έχεις
Έχεις δίκιο… μάλλον σας μπέρδεψα… εννοούσα το NV του Νίκου…
Εγώ έχω στην οικογένεια ένα NV 4x2 1.6 λευκό…
Είχα πάει με το δικό μου αμάξι, τον αγρότη…
Nikola Tenv έγραψε:Hellas4x4 έγραψε:
Ξέχασα να σε ρωτήσω Νίκο, πως ήταν η συμπεριφορά του στις κροκάλες που συναντήσαμε πιο πριν...
Εκπληκτικό, παρόλο το ανάγλυφο τα λάστιχα δε δυσανασχέτησαν πουθενά!
με τα michelin lc- yoko go15 ίσως είχα θέμα σε κάποια κοφτερή πέτρα που δεν θα έβλεπα.
Tony Louk έγραψε:Hellas4x4 έγραψε:Η τετρακίνησή του δεν μας κρέμασε πουθενά...
Αντώνη τελικά δι... ή τέτρα... έχεις
Tι εννοείς Αντώνη? το φορτηγάκι φυσικά είναι 4χ4 με πίσω μπλοκέ .
Δεν ξέρω αν λές αν είναι μόνιμα τετρακίνητο ή κατ' επιλογή
Την άποψη μου για Michelin δεν θέλω να την εκφράσω, παρά μόνο, ότι θεωρώ (προσωπική άποψη), πως δεν αξίζουν τα χρήματα σε σχέση με αυτά που προσφέρουν (πανάκριβο και παλαιάς σχεδίασης ελαστικό)…
Είναι με «μόνιμη» τετρακίνηση. Το 4Motion όμως που έχει, σε σχέση με τα υπόλοιπα VW έχει διαφορά στην σχεδίασή του και στην λειτουργία του. Η τετρακίνηση είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σε απλή οδήγηση και όταν υπάρξει απώλεια πρόσφυσης ενεργοποιείται όπου χρειάζεται. Αυτό το ονομάζει η VW, EDL (Electronic Differential Lock).
Όταν όμως πατήσεις το κουμπί «Off Road» την κάνει μόνιμη την τετρακίνηση και αλλάζει την χαρτογράφηση σε κινητήρα, κιβώτιο, abs, esp και ενεργοποιεί και το hill descent. «Αργά» με τον τρόπο που ξέρουμε δεν έχει στο αυτόματο 8αρη κιβώτιο, παρά μόνο το χειροκίνητο 6αρη. Ο λόγος είναι ότι η 1η του αυτόματου είναι εξίσου «αργή», όποτε δεν χρειάζεται να «παίζεις» με τα γραναζώματα…