καλησπερα παιδια.
θα ηθελα να μαθω απο κατοχους του ngv 1,6 αν κανουν ζεσταμα στον κινητηρα πριν ξεκινησουν και ειδικα τωρα το χειμωνα.υπενθυμιζω οτι το εγχειριδιο χρηστη αναγραφει οτι πρεπει να γινεται ζεσταμα μεχρι ο δεικτης θερμοκρασιας φτασει στην καθετη γραμη της ενδειξης <C>.
Αποψι μου. Το καλυτερο ζεσταμα γινεται εν κινηση και οχι να καθεσαι μεσα στο αμαξι σταματημενο και να περιμενεις να ζεσταθει. Ξεκινας σιγα σιγα και μεχρι να ζεσταθουν νερα και λαδια κοιτας ετσι ωστε να μην ζοριζεις τον κινητηρα με γρηγορες επιταχυνσεις και αποτομες επιβραδυνσεις.
Eγω αυτο που κανω στα αυτοκινητα που εχω ειναι να τα ζεσταινω μεχρι να πεσουν οι στροφες του αυτοκινητου οταν ειναι κρυο κ μολις πεσουν ξεκιναω με τις αλλαγες των ταχυτητων να γινονται σε πολυ μικρο φασμα στροφων δηλ δεν το ζοριζω μεχρι να ζεσταθει.Οντως το καλυτερο ζεσταμα ειναι εν κινηση χωρις να το ζοριζουμε.
Εγώ όταν ξεκινήσω αμέσως και το ζεστάνω εν κινήση, νοιώθω το αυτοκίνητο πιο "δύσκολο" μετά κατά την διάρκεια του υπόλοιπου πρωϊνού μέχρι να φτάσω στη δουλειά...
Ενώ όταν το ανάψω και το αφήσω για 1-2 λεπτά (να πέσουν οι αρχικές πολλές στροφές) και μετά ξεκινήσω, το νοιώθω το αυτοκίνητο ότι είναι πιο "σπιρτόζικο" μετά και πιο ομαλούς ήχους στον κινητήρα...
Παρεπιμπτόντως.... μερικές φορές (είτε χειμώνα, είτε καλοκαίρι) όταν βάζω μπρος το αμάξι, είτε 1η φορά το πρωϊ είτε μέσα στην ημέρα, νοιώθω τον μοχλό των ταχυτήτων να κουνιέται σαν διάολος και μάλιστα το νοιώθω σε όλο το αμάξι αυτό (λες και η μηχανή κουνιέται τόσο πολύ που θέλει να φύγει μόνη της)... Αν περπατήσω λίγο, σταματάει. Αν σβήσω και ξαναανάψω 2η φορά μερικές φορές το ξανακάνει, μερικές φορές όχι... Του έχει συμβεί κανενός αυτό?
Και με το ngv2.4 τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο Πάνος.Ενα καλό ζέσταμα φέρει τα μέταλα και τα υγρά σε κατάσταση καλύτερης ελαστικότητας άρα το αυτοκίνητο αποκρίνετε πιο ομαλά.
Ξεγεύγουμε ίσως λίγο...αλλά ρωτάω: στο ρελαντί Πάνο;
Δεν ξεφεύγουμε.... Ναι στο ρελαντί
Μου το κάνει κι εμένα αυτό το τρέμουλο ακριβώς όπως το περιγράφεις παραπάνω, αλλά δεν έχω ανησυχήσει... Τώρα από τι μπορεί να οφείλεται... Πάντως δε θεωρώ ότι είναι θέμα κρύας ή ζεστής μηχανής, μιας και μπορεί να μου το κάνει και όταν μετά από κίνηση σταματήσω π.χ. σε φανάρι. Να σημειώσω Πάνο ότι όταν αυτό συμβαίνει το ρελαντί πέφτει γύρω στις 500 στροφές. Οπότε του δίνω μια ψιλή στο γκάζι και στρώνει
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
αν δεν κάνω λάθος το παλιό gv είχε υδραυλικό θερμοστάτη που ανέβαζε τις στροφές όταν ο κινητήρας ήταν κριός ισχύει το ίδιο και στο ngv ?
γιατί δεν έχω παρατηρήσει να ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα μονες τους βεβαια δεν έχει και τόσο κρύο ακόμα
αυτό το τρέμουλο μου φαίνεται είναι χαρακτηριστικό τις suzuki ,σε όσα vitara,gv και ένα ngv που έχω μπει το έχω νιώσει και όταν είναι κρύο αλλα και όταν είναι ζεστό καμια φορα στο σταμάτημα πέφτει το ρελαντί και κουνιέται όλο το αμάξι
G.V 1.9 '09
Πιτσα ....... Μπαλα ....... και ΚΑΡΑΤΕ !!!!!!!!!
Καλησπέρα ! Έτοιμοι για μια όμορφη συνάντηση με την υπέροχη παρέα μας ! 16 χρόνια Vitara club και το τιμούμε , γιατί έχει πολύ αγάπη και αξία μέσα του, για όλους εμάς που μας φέρνει κοντά και ζούμε την κάθε προσφορά του, όλοι μαζί. Τα λέμε από κοντά .