
Παω λοιπον συνεργειο μετραμε τις εμπρος δισκοπλακες ,,ηταν αψογες

Λεω παμε πισω ,,,πισω λοιπον ειχαμε απο την μια μονο πλευρα στον ενα πισω δισκο δλδ μια μικρη διαφορα.
Μου λεει ο ανθρωπος ειναι πολυ μικρο για να σε στεναχωρει.

Του λεω αλλαξε τες

Μου λεει ειναι τελειες ουτε δοντι ουτε τιποτα ,,ειναι αμαρτια ,,ασε να τις στειλω να τις παρουν εναν(αερα τορνο)
Θα ειμαστε safe ρωταω ;;
Κανενα θεμα μου λεει και τις βγαλαμε ,ωσπου να τις φερουν με την ευκαιρια καθαρισαμε πλυναμε ρυθμισαμε τα ταμπουρα που εχει μεσα μονο για το χειροφρενο.
Και εκανα και ενα φιλτρο /λαδο ,,,εν οψη ταξιδιου .
-
-
Αυτο που μου εκανε καλη εντυπωση ηταν το γεγονος οτι πισω εχει αεριζομενες δισκοπλακες κατι που δεν το περιμενα .

-
-
-
Το εσωτερικο ταμπουροχειροφρενο ετοιμο για πλυσιμο οταν εχει φυγει ο δισκος.
-
-
Εδω οταν τοποθετηθηκαν πλεον οι δισκοι και ρυθμιζεται το χειροφρενο.
-
-
Και εδω τελικη μορφη πριν μπουν οι ροδες.
-
-
-
Kαι το λαδι που βαζω γιατι εχω δει αψογη συμπεριφορα.
Παιρνω 2 /4λιτρα επειδη μου ερχεται φθηνοτερα απο το να παρω 1 /4λιτρο και 3 /3λιτρα μιας και το αμαξι παιρνει 6.5 λιτρα με την αλλαγη φιλτρου
-
Να πω προς ενημερωση πως το γνησιο φιλτρο λαδιου για το 3.2 ηταν το τελευταιο που βρηκα στην Ελλαδα,,,χωρις να ξερω τι σημαινει αυτο για το μελλον ,αν θα φερουν δλδ η οχι ,,,και αναγκαστικα θα πηγαινω για ιμιτασιον ..

-
-
-
Λαγουδακια τελος ,,,,παμε για αλλα

