
Η ιστορία αρχίζει ως εξής ... ενω κινούνταν το αυτοκίνητο κανονικά μετα απο 10 χιλιόμετρα διαδρομή ξαφνικά ανέβηκε η θερμοκρασία , σταμάτημα στην άκρη και ανοίγοντας το καπό βλέπουμε μέσα στο ντεπόζιτο του ψυκτικού να μην εχει τίποτα . Γενικά λόγο ρουτίνας κάθε εβδομάδα βλέπει ο πατέρας στάθμες κλπ . Γίνετε επιτόπου συμπλήρωμα (παντα υπαρχει στο αμαξί παραφλού το πράσινο ) και επιστρέφει πίσω για να δούμε που πήγε το υγρό .Αφού έκατσε μια μέρα πάω την επόμενη και δεν βλέπω να χάνει απο κάπου (να εχει υγρά στο δρόμο ή στη μηχανη΄).Επίσης το ψυκτικό που μπήκε ήταν στη θέση του . Μετα απο ερώτηση σε μηχανικό μου είπε να δώ εαν δουλεύουν τα βεντιλατερ οπως και έκανα χωρίς να δω κάποιο θέμα (άνοιγε οταν ζεσταίνονταν το μοτερ και εαν ανέβαζες στροφές πατώντας γκάζι ανέβαιναν οι στροφές στην φτερωτή )
στην δεύτερη απόπειρα (διαδρομή ) ξανα ανέβασε θερμοκρασία αλλα αυτή τη φορά μέσα το ντεπόζιτο του ψυκτικού είχε γεμίσει μέχρι επάνω και ηταν καφέ (σαν λασπόνερο οχι πικτό ) και στις 2 δοκιμές τα λάδια του κινητήρα ήταν καθαρά
απο οτι διάβασα μπορεί να είναι καμμένη φλάτζα , να θέλει καθάρισμα κλπ το πρόβλημα μου είναι οτι δεν ξερω εαν πρέπει να το πάω σε μηχανικό ή ψυγεία πρώτα και εαν ναι σε ποιον , σκέφτηκα να το πάω στην αντιπροσωπία αλλα εχω αμφιβολίες . θα ήθελα καμια γνώμη γιατί είμαι σε φαση να σκάσω .
ευχαριστώ προκαταβολικά
Πάνος