Μετά απο έλεγχο διαπιστώθηκε οτι ειναι η επάνω βάση του εμπρός διαφορικού, αυτή που φαίνεται στην παρακάτω φωτο με το πράσινο βελάκι.
Ελέγχοντας και τις άλλες βάσεις του διαφορικού παρατήρησα οτι η κεντρική βάση του εμπρος διαφορικού του 1.6 (με ενα σινεμπλοκ) ειναι διαφορετική απο του 2.0 (με 2 σινεμπλοκ) οπως φαίνεται στις παρακάτω φωτο.
Προφανώς η μαμα suzuki λόγω απουσίας αργών και μικρότερης ιποδύναμης στο 1.6 θεώρησε ''σωστο'' να μην βάλει δεύτερο σινεμπλοκ με αποτέλεσμα οταν το ζορίζουμε αρκετά στα off road κομμάτια να μην εχει την απαιτούμενη στήριξη και να παίρνει μεγάλο φορτίο το επάνω σινεμπλοκ και να αρχίζουν τα προβλήματα
