από moutraklas » Δευτ Ιουν 22, 2015 1:54 pm
Καλημέρα,
Να ζητήσω τη γνώμη του φόρουμ για ένα πρόβλημα που προέκυψε...
Το αμάξι είναι το 1.6, Β 2008, αμέσως μετά την αλλαγή του facelift. Έχει κάνει πολύ λίγα χιλιόμετρα, λιγότερα από 60.000 και στο σέρβις που μόλις έκανε, διαπιστώθηκε πρόβλημα σε πολλαπλασιαστή. Το πρόβλημα διαπιστώθηκε μόνο στην οδήγηση του αυτοκινήτου (κομπιάσματα, όχι με μέτρημα). Η προτροπή ήταν να αλλαχτούν άμεσα και οι 2 με κόστος 400 €, γιατί μπορεί η άκαυτη βενζίνη να δημιουργήσει πολλά άλλα προβλήματα (καταλύτες). Επειδή όμως τα λεφτά είναι πολλά (...Άρη) θα ήθελα και τη γνώμη σας αφού με προβληματίζουν τα:
-γιατί και οι 2? δεν μπορεί να μετρήσει ποιος έχει το πρόβλημα? Απάντησε ότι δεν μπορεί να είναι σίγουρος, ότι μόνο αν αλλάξει τον έναν, το οδηγήσει και ελέγξει αν εξακολουθεί η ίδια συμπεριφορά ή όχι θα βρει ποιος είχε το πρόβλημα και αν άλλαξε τον προβληματικό ή τον άλλον. Επίσης, ότι αφού χάλασε ο ένας, σίγουρα πολύ σύντομα θα χαλάσει και ο άλλος.
-είναι λογικό με τόσα λίγα χιλιόμετρα να χαλάσουν? Η άποψή του είναι ότι εξαρτάται από την ηλικία του αυτοκινήτου και όχι από τα χιλιόμετρα, αφού βλέπει ότι περίπου στα 6 χρόνια, όλα το ζητάνε...
-συζήτησα για after market (πχ denso) που είναι πολύ φθηνότεροι αλλά τους απέκλεισε διότι όποιος τους βάζει επιστρέφει την άλλη μέρα!
Το αυτοκίνητο είναι της οικογένειας, δεν το οδηγώ εγώ.
Τι εμπειρία έχετε ρε παιδιά σχετικά με αυτό και πως σας ακούγονται όλα αυτά...?
Ευχαριστώ!
Τάσος
NGV 3D 1.6
BMW E30 1.8 cabrio
Opel astra J 1.4