Λοιπόν τα θεματάκι μου είναι το τιμόνι.Εκεί που πήγαινα με 50-65χλμ κι είχαν θολώσει τα τζάμια έβαλα τον αέρα για να καθαρίσουν.Αλλά ως γνωστό στους κατόχους ngv αυτή η επιλογή ανοίγει το A/C.Σωστά?Όταν άνοιξε λοιπόν το aircool ακούστηκε ένας ήχος(γγγγγρρρρρρρρ)σαν να έβρισκε η φτερωτή κάπου.Το έκλεισα τα άνοιξα και πάλι τα ίδια.Μετά από 1χλμ το τιμόνι σταμάτησε να είναι υδραυλικο και ήταν πολύ βαρυ.Λίγο παρακάτω κατέβηκα,άνοιξα καπό και είδα πως είχε πετάξει λάδια από το σωληνάκι των υγρών διεύθυνσης(το δοχείο είναι πορτοκαλί χρώμα στο καπάκι αν θυμάμαι καλά και είναι στο κέντρο και λίγο δεξιά όπως κοιτάμε τον κινητήρα στο πανο μερος)Ανοιξα το δοχείο και δεν είχε καθόλου υγρα.
Ρωτάω εγω τωρα:
1)Το A/C το έχω ανοίξει αρκετές φορές και δεν το έκανε ποτέ.Γιατί το έκανε?Τόσο εύκολα μπορει να αλλάξει θέση το σωληνάκι?
2)Αν αλλάξω σωληνάκι θα είμαι οκ λέτε?
3)Υπάρχουν ενσχυμένα σωληνάκια?
4)Θα βρω αύριο συνεργείο να το κάνω ή θα μείνω χωρίς αυτοκίνητο έως την τρίτη?
5)Αν το δουλέψω έτσι με το μηχανίκο ποσο επικίνδυνο μπορεί να είναι??Μην μείνω χωρις αυτοκίητο και δεν κάνω την βολτούλα την παραδοσιακή την πρωτοχρονιά.Κρίμα θα είναι!!
Αυτα από μένα.Παρακαλώ θα ήθελα τις απόψεις σας και την φαντασία σας!!!


