Το βγάζουμε αν θέλουμε να παίξουμε και να driftάρουμε. Αν θέλουμε να περάσουμε από κάθε τερρέν, το έχουμε μια χαρά ενεργοποιημένο και κάνει τη δουλείτσα του. Προσωπικά, απ' όπου και να έχω περάσει, λάσπες, ανωφέριες, κατωφέριες, χιαστί, κρεμάσματα, χιόνια, πάγο κλπ, με 4Low και TCS ενεργοποιημένο δεν κόλλησα κάπου που να χρειαστεί να το απενεργωποιήσω και να ξαναδοκιμάσω. Αν κολλήσω με το TCS ενεργοποιημένο, σίγουρα δε θα πέρναγα με το TCS απενεργοποιημένο. Προσωπική μου άποψη.
Τελευταία επεξεργασία από mitsosstr636r και Τετ Δεκ 28, 2022 12:17 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία:Αφαίρεση παράθεσης!
Μιλαμε για πολυ χιονι. Δεν λεμε για 5-10 ποντους χιονι με παγο. Χιονι μεχρι τον προφυλαχτηρα.........Γκαζι και παλι γκαζι.....Νομιζω καταλαβες.Εκει ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΟΦΤΕΣ.
-Τo ESP πραγματικα βοηθαει σε απλη οδηγηση (οχι off road) ,εκει που χανεται η προσφυση , εκει που παει να φυγει το αμαξι , ιδιως σε ισιωμα και παγωμενη ΚΑΤΗΦΟΡΑ. Μιλαω μονο για το ESP. -Το TCS χρειαζεται σε ενα ξεκινημα σε παγωμενο δρομο , και φυσικα σε off road διαδρομες χαμηλης ταχυτητας , αναρριχήσεις κ.λ.π.
Τωρα εαν ειμαστε μεσα σε λεπτη αμμο που βυθιζει και εκεινο που μετραει για να μην κολλησουμε ειναι να εχουμε κινητικη ενεργεια, να μην σταματαμε, τοτε ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΟΦΤΕΣ.Γκαζι και παλι γκαζι.
Σε ενα πολυ μακρυ λασπωμενο δρομο - χυλο επισης εκεινο που μετραει ειναι το γρηγορο γυρισμα των τροχων και το καθαρισμα των ελαστικων απο την λασπη.ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΟΦΤΕΣ.Γκαζι και παλι γκαζι.
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Παρ Φεβ 15, 2019 12:25 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Ξεκινηματα σε ανηφορικες επιφανειες με λιγη προσφυση θελουμε οπωσδηποτε το TCS. Για αυτο, στο video που ακολουθει, το NGV πρωτης γενιας (προ face lift), τα καταφερνει να ανεβει στην ανηφορα ,σε θεσεις οπου το TCS υπαρχει οπως : 4Η ,4Ηlock και στο 4Llock . Οταν βγαζει το ESP OFF, τοτε επειδη δεν εχει σε λειτουργια το TCS ,ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ουτε στο 4Η esp off ,ουτε στο 4ΗLock esp off .
Εαν δουμε καποιο αντιστοιχο video ,στα μετα το πρωτο face lift μοντελα ,θα δουμε οτι και στο 4ΗLock esp off , το vitara τα καταφερνει γιατι δεν σταματα να υπαρχει το TCS.
Το ιδιο συμβαινει και εδω.....μονο που απ` την αρχη επρεπε να δωσει λιγο γκαζακι παραπανω οπως εκανε στην τριτη προσπαθεια με το 4Llock....δηλαδη ΜΟΝΟ με το TCS ενεργο. Αυτο χρειαζεται για τετοιες παγωμενες αναβασεις. ΜΟΝΟ ΤΟ TCS. (Αρχικο μοντελο , προ face lift) .
Εαν δουμε καποιο αντιστοιχο video ,στα μετα το πρωτο face lift μοντελα ,θα δουμε οτι και στο 4ΗLock esp off , το vitara τα καταφερνει γιατι δεν σταματα να υπαρχει το TCS.
Να σημειωσουμε οτι εαν κατα την διαρκεια της προσπαθειας , υπαρχει ΠΛΑΓΙΟΛΙΣΘΗΣΗ , τοτε δυστυχώς επεμβαινει και το ESP. Φρεναρει τους τροχους και για αυτο δεν μπορει να ανεβει το αμαξι. Κανονικα θελουμε ΜΟΝΟ το TCS ενεργο σε τετοια τερεν. Εαν δεν υπαρχει πλαγιολισθηση , επεμβαινει μονο το tcs και κανει αυτο που πρεπει να κανει.
Αυτο ειναι το Grand Vitara χωρις ηλεκτρονικους κοφτες. Χωρις ESP και TCS.
Εαν καποιος βρεθει σε ενα τετοιο τερεν , σε τετοια off road διαδρομη ,τι να το κανει το TCS ???Τι να το κανει το ESP ??? Κλειδωμενο κεντρ. διαφ. , ΚΑΛΑ λαστιχα , γκαζια και μονο γκαζια.
4troxos έγραψε:Αντιλαμβανομαστε λοιπον, οτιτα NGV που εχουν ESP ,ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ FACE LIFT που εγινε το 2009 , εχουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ απο τα υπολοιπα. Αυτο γιατι απο το 2009 και μετα δεν γινεται να απενεργοποιηθει το TCS.Μολις αρχιζει και σπινιαρει ο τροχος, επεμβαινει ο κοφτης ακομη και χωρις τη θεληση μας. Ετσι σε τερεν , οπως στην αμμο ,την πολυ λασπη , ή το πολυ χιονι.....Θα πρεπει να ζεσταθουν πολυ τα φρενα ωστε να δωθει η εντολη απο τον ηλεκτρ. εγκεφαλο να απενεργοποιηθει το TCS. Μονο τοτε ,θα εχει καποιος ενα τετοιο NGV ,χωρις κοφτες.
Σαφως και το TCS ειναι χρησιμο σε δυσκολες καταστασεις παγου , χιαστι περασματα , twist κ.λ.π.Δεν υπαρχει αμφιβολια. Επισης το ESP ειναι παρα πολυ χρησιμο στην οδηγηση σε ασφαλτο , σε παγο κ.λ.π. Ομως θα επρεπε ολα τα μοντελα να εχουν τις δυνατοτητες που εχουν τα αρχικα NGV.
Νομιζω οτι λυθηκαν αποριες - διχογνωμιες ετων. Δεν μπορουσαμε να καταλαβουμε απο αμαξι σε αμαξι ,απο μοντελο σε μοντελο ,τι ακριβως διαφορετικο συμβαινει.
Aαααχα!Μεχρι το πρωτο facelift που εγινε το 2009 , εχουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ απο τα υπολοιπα
********************************Τεσταρουμε το NGV με το δευτερο face lift***************************** Εδω σε αυτο το test ερχεται η επιβεβαιωση σε αυτα που σας ειπα.Με Esp off ,σε αυτα τα μοντελα ,το TCS ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ και ειναι σε λειτουργια.
Ειναι ενα τεστ σε δυο βηματα.Καθε αμαξι , κρεμαει τους διαγωνιους τροχους , στην αρχη με το ESP on και στη συνεχεια με το ESP off. Οσο αφορα στο NGV που περναει πρωτο αυτο το test ,στην αρχη εχει το Esp on , μετα βεβαια λογω οτι ειναι face lift μοντελο πρεπει να περασει στο 4Η lock για να βαλει το Esp off.
Ετσι λοιπον με το Esp ON και ανοιχτο το διαφορικο 4Η βλεπουμε οτι δουλευει το TCS αλλα δεν περναει το τεστ....!!!!!! Στη συνεχεια με 4Η lock - Esp off το TCS ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ και ειναι σε λειτουργια οπως εχουμε πει.Εκει καταφερνει και περναει το τεστ.
Τα μοντελα 2007-2009 (οχι ομως τα αρχικα 2005-2007) δεν μπορουν να περασουν αυτο το τεστ στο 4H ή 4Hlock,με το Esp off γιατι τοτε δεν δουλευει το TCS.
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Τετ Δεκ 29, 2021 1:24 pm, έχει επεξεργασθεί 7 φορά/ες συνολικά
Η αναβαση σε παγωμενες ανηφορες ,οπως εχουμε ξαναπει, εχει απολυτη αναγκη ΜΟΝΟ απο το TCS. Εαν εχουμε ΠΛΑΓΙΟΛΙΣΘΗΣΗ , και ειμαστε με το ESP ONτοτε δυστυχώς επεμβαίνει το ESP και φρεναρει το αμαξι. Αυτο το βλεπουμε στο βιντεο στην πρωτη αποτυχημενη αποπειρα στο 4Η Lock. Θα μπορουσε, οπως ηταν στον 4Η Lock ,να βαλει esp-off και λογω του οτι ειναι το face lift μοντελο,θα εμενε μονο με το TCS και θα ανεβαινε.Μετα ομως του βαζει το αργο 4Llock ,εκει υπαρχει μονο το TCS και ετσι ανεβαινει χωρις προβλημα.
Τα προ face lift μοντελα ,σε μια αναλογη κατασταση με ΠΛΑΓΙΟΛΙΣΘΗΣΗ, θα πρεπει να βαλουν το αργο.....4Llock ,γιατι μονο σε αυτη τη θεση εχουμε ενεργο το TCS χωρις την παρουσια του ESP.
Βλεπουμε παλι τα NGV της ΠΡΩΤΗΣ γενιας , ΠΡΙΝ το face lift με την παρουσια ή οχι του ESP . 1) Πισω αξονας χωρις προσφυση Στο 4Η (δηλ.με ανοιχτο το κεντρ. διαφ.) βαζοντας το ESP-OFF τοτε φευγει και το TCS και με τον πισω αξονα χωρις προσφυση στο 0:33 του βιντεο το αμαξι δεν μπορει να προχωρησει.(Αυτο δηλ.την αφαιρεση του Esp δεν μπορει να την κανουν τα νεωτερα Ngv στο 4H...Μονο στο 4Hlock) Στο 4Η (δηλ.με ανοιχτο το κεντρ. διαφ.) βαζοντας το ESP-ΟΝ τοτε φυσικα το αμαξι προχωραει.(ιδια συμπεριφορα και για τα νεωτερα NGV). Η ιδια σκηνη κλειδωντας βεβαια το κεντρ. διαφορικο 4Hlock ακομη και με το ESP-OFF , το αμαξι προχωραει κανονικα.(ιδια συμπεριφορα και για τα νεωτερα NGV).
2) Διαγωνιοι τροχοι (twist) χωρις προσφυση Στο 4Η (δηλ.με ανοιχτο το κεντρ. διαφ.) βαζοντας το ESP-OFF , τοτε φευγει και το TCS και το αμαξι δεν προχωρά.Ακομα και με κλειδωμενο το κεντρ. διαφ. εαν δεν ειναι ενεργο το ESP δεν προχωρά.(αυτο δεν ισχυει για τα νεωτερα NGV,γιατι μονο στο 4Hlock γινεται η αφαιρεση του ESP.Τοτε ομως προχωρά κανονικα ακομη και με το Esp Off γιατι εχει ενεργο το TCS). Στο 4Η (δηλ.με ανοιχτο το κεντρ. διαφ.) βαζοντας το ESP-ON στο 1:14 του βιντεο ,τοτε εχουμε ενεργο το TCS και το αμαξι προχωρα κανονικα.(θεωρητικα ιδια συμπεριφορα και για τα νεωτερα NGV, ομως δεν ειδαμε κατι τετοιο στο προ-προηγουμενο βιντεο).
Ποιες οι διαφορες μεταξυ των δυο μοντελων με τους διαγωνιους τροχους χωρις προσφυση (twist) ? Το αρχικο μοντελο ακομα και ΧΩΡΙΣ κλειδωμα του Κεντρ. διαφ., δηλ. στο 4Η , εχοντας το ESP ΟΝ περναει!!!!.(1:14 στο βιντεο). Τα νεωτερα μετα το face lift μοντελα θεωρητικα επισης, αν και ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ στο προ-προηγουμενο βιντεο .Το ngv face lift περασε το twist μονο αφου κλειδωσε το κεντρικο διαφορικο. ...Στα αρχικα Ngv με ESP, το διαφορικο ειναι LSD μερικως απενεργοποιημενο , οπως εχω εξηγήσει νωριτερα .Με το esp-off εστω και με ελαχιστη προσφυση του τροχου λειτουργει σαν ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ και μεταφερει τη δυναμη στους τροχους που εχουν προσφυση.. Στο προ-προηγουμενο βιντεο που ειδαμε , στο 4Η , ESP ΟΝ η κρεμασμενη ροδα εχει μια ελαχιστη προσφυση , ομως το NGV face lift , ΔΕΝ τα καταφερνει.... Αυτο πιθανον δικαιολογειται εαν εχει πληρως απενεργοποιημενο το κεντρικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης, δηλαδη ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΟΙΧΤΟ το κεντρ. ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ , αφου σε αυτη τη σειρα υπαρχει παντα η παρουσια του ηλεκτρονικου κοφτη TCS.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΤΟΥ TCS οπως σε περιπτωσεις αναρρίχησης , πλαγιολίσθησης κ.λ.π --Στα νεωτερα μοντελα εαν θελησουν να αφαιρεσουν μονο το ESP λογω ΠΙΘΑΝΗΣ ΠΛΑΓΙΟΛΙΣΘΗΣΗΣ θα πρεπει ή να κλειδωσουν το κεντρ. διαφορικο 4Ηlock και στη συνεχεια να βαλουν το ESP OFF, οπου σε αυτη την περιπτωση το NGV θα εχει ενεργό μονο το tcs , ή να βαλουν το αργο. --Στα αρχικα, προ face lift μοντελα ,εαν θελησουμε να αφαιρεσουμε μονο το ESP λογω ΠΙΘΑΝΗΣ ΠΛΑΓΙΟΛΙΣΘΗΣΗΣ , βαζουμε το αργο.
Τα αρχικα NGV πριν το 2009 μοντελα , με το κεντρ. διαφορικο στο 4Η και με το ESP on ,δηλαδη ετσι οπως ειναι η νορμαλ οδηγηση του αυτοκινητου, ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΣΗ 3 ΤΡΟΧΟΙ (2 εμπρος και 1 πισω) ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ...!!!!!!! (3:12 στο βιντεο).ΦΕΥΓΟΥΝ με ΜΙΑ ΜΟΝΟ πισω-ΡΟΔΑ να εχει προσφυση ...!!!!! Εκει που δεν τα καταφερνουν ειναι εαν χαθουν οι 2 πισω και ο 1 μπροστα τροχος.(0:59 στο βιντεο) Εαν βεβαια κλειδωθει το κεντρικο διαφορικο δεν εχουν κανενα προβλημα.
Ειδαμε επισης ,σε πιο πανω βιντεο, οτι στα μετα το facelift μοντελαμε το κεντρ. διαφορικο στο 4Η και με το ESP on ,δηλαδη ετσι οπως ειναι η νορμαλ οδηγηση του αυτοκινητου, οτι ΕΑΝ ΧΑΣΟΥΝ 2 ΔΙΑΓΩΝΙΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ να μην τα καταφερνουν!!!!!! Εαν βεβαια κλειδωθει το κεντρικο διαφορικο δεν εχουν κανενα προβλημα. Αυτο πιθανον εξηγείται ,εαν το κεντρικο διαφορικο σε αυτες τις εκδοσεις ,ειναι πλεον ΑΝΟΙΧΤΟΥ τυπου (open).
4troxos έγραψε: ..... να ξεπερναει παγωμενες γλιστερες επιφανειες κ.λ.π. , το αμαξι φοραει ESP-TCS.
Εδώ με έμπλεξες Χρήστο
Πιό πάνω λες ότι στα χιόνια, τα ηλεκτρονικά (αν έχουμε) τα βγάζουμε....
Το βγάζουμε αν θέλουμε να παίξουμε και να driftάρουμε. Αν θέλουμε να περάσουμε από κάθε τερρέν, το έχουμε μια χαρά ενεργοποιημένο και κάνει τη δουλείτσα του. Προσωπικά, απ' όπου και να έχω περάσει, λάσπες, ανωφέριες, κατωφέριες, χιαστί, κρεμάσματα, χιόνια, πάγο κλπ, με 4Low και TCS ενεργοποιημένο δεν κόλλησα κάπου που να χρειαστεί να το απενεργωποιήσω και να ξαναδοκιμάσω. Αν κολλήσω με το TCS ενεργοποιημένο, σίγουρα δε θα πέρναγα με το TCS απενεργοποιημένο. Προσωπική μου άποψη.
Ο Χρήστος έχει δίκιο, όταν περνάμε τερρέν λασπωμένο ή και με χιόνι(αναλόγως το τερρέν), δεν πρέπει να δουλεύει το TCS για να μην ρίχνει τις στροφές του κινητήρα και έτσι δεν μπορεί να καθαρίζει το ελαστικό από λάσπη. Σε τέτοια κομμάτια θέλουμε γκάζια. Χρήστο μπράβο για την πλήρη ανάλυση του θέματος. Το είχα πρωτοακούσει από το μέλος μας "Giongakis" σε ένα παλιό καφέ και την επόμενη μέρα πήγα για δοκιμές...
fronteras έγραψε:......... Το είχα πρωτοακούσει από το μέλος μας "Giongakis" σε ένα παλιό καφέ και την επόμενη μέρα πήγα για δοκιμές...
Μπραβο και σε σενα και στον Giongakis .....(Το ειχα γραψει απο το 2012 ,βλ. στην υποσημειωση κατω απο την τελευταια φωτογραφια ) ..viewtopic.php?f=8&t=10802&start=30
Τα NGV που εχουν ESP (2007 ,2008 ,ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ FACE LIFT που εγινε το 2009 , προσφερουν λοιπον ΟΛΕΣ τις δυνατες επιλογες. -ESP και TCS on ή off,για βοηθεια στο οδηγο ιδιως σε on-road διαδρομες με ανοιχτο το κεντρικο διαφορικο (4Η). -ESP και TCS on ή off,για βοηθεια στο οδηγο ιδιως σε μικτης δυσκολιας διαδρομες με κλειδωμενο το κεντρικο διαφορικο (4Hlock). -TCS on ή off στα αργα με κλειδωμενο το κεντρικο διαφορικο (4Llock) για on-off road διαδρομες μεγιστης δυσκολιας .
Προσωπικα θεωρω το ESP το μεγαλυτερο εφοδιο ασφαλους οδηγησης που πρεπει να εχουν ολα τα αυτοκινητα.Διορθωνει και επαναφερει το αμαξι απο τυχον γλίστρημα σε παγωμενους δρομους , σε σημεια χαμηλης προσφυσης και γενικοτερα απο λαθος ελιγμούς ..... Ειδικα το NGV ,με την μονιμη τετρακινηση που διαθετει και σε συνδιασμο με το ESP , γινεται χωρις υπερβολη ενα πραγματικο "τρένο". Αρκετες φορες,στα εκτος δρομου κομματια ,δεν ειναι απαραιτητο.
Το TCS, αντικαθιστα το μπλοκε διαφορικο και μεταμορφωνει το αμαξι σε τανκ.Ομως ειναι καποιες λιγες φορες που δεν χρειαζεται η παρουσια του και για αυτες τις φορες τα NGV της πρωτης γενιας εχουν τον τροπο να το αφαιρουν....!!!
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Τετ Δεκ 29, 2021 1:18 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά