Επί της ευκαιρίας, στον τελευταίο καφέ που ήμασταν, είχα μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον συμφορουμιτη "Giongakis" σχετικά με το ESP/TCS.
Κατόπιν αδείας του ανώτερου

θα σας πω την δοκιμή που έκανε στο όχημά του, που στη συνέχεια το δοκίμασα κι εγώ πρόσφατα σε ανηφορικό χωματόδρομο με χιόνι, για καλύτερο αποτέλεσμα. (διάβασα τα προηγούμενα, αλλά δεν γνωρίζω αν έχει ξανά αναφερθεί).
Λοιπόν:(ΠΡΟΣΟΧΗ αυτό συμβαίνει στο δικό μας όχημα, 5 door κτλ, δεν γνωρίζω για τα υπόλοιπα),
όταν βάζουμε το 4low lock απενεργοποιήται το ESP αλλά παραμένει το TCS, δίνεις γκάζι αλλά σε κόβει το TCS λόγο ότι σου κατεβάζει τις στροφές του κινητήρα, όταν όμως πριν βάλεις 4low lock, απαινεργοποιήσεις το ESP βγαίνουν και ESP και TCS, και έτσι έχουμε συνεχόμενο σπινιάρισμα. Αυτό είναι πολύ καλό για τη λάσπη που πρέπει να καθαρίσει το πέλμα.
Το έκανα σε χιόνι για το καταλάβω καλύτερα.
Και με τον Antonioz είχαμε την ίδια συζήτηση και θέλαμε να φτιάξουμε κουμπάκι απαινεργοποιήσεις του ESP, αλλά τώρα δεν χρειάζεται, πάρα μόνο έναν προγραμματιστή να μας ανεβάσει το όριο της αυτόματης απαινεργοποιήσεις από 37-40χλμ σε π.χ. 80-100χλμ, όταν είμαστε στο 4HLock ή 4H.
Χαμογελάτε ειναι μεταδοτικό.