Λοιπόν όλα άρχισαν κάπου τέλη Φεβρουαριο αρχές Μαρτίου όταν με μπέικε το μικρόβιο να βάλω την μετατροπή του Στάθη με αργά από το 2,0.
Για ολοι την φάση είχα ενδοιασμούς για έπρεπε να γίνει εξ αποστασεως και κάνεις εδώ στην βεροια δεν αναλάμβανε να τοποθέτηση το ηλεκτρολογικό κομμάτι μπορεί ο Σταθης να με έλεγε ότι ειναι εύκολο και όλα είναι έτοιμα άπλα δίνεις τα σωστά ρεύματα στις άκρες τις πλεξούδας της τετρακινησης άλλα κάνεις δεν έπαιρνε απο λογία,έτσι πήρα την απόφαση να προχωρήσω μόνος τους για να βρω τις εντολές.
Παραγγέλνω τα πράγματα απο τον Σταθη και έρχονται ολα κομπλέ όπως είχαμε συμφωνήσει και τις άκρες γραμμένες και το σχέδιο που πάει το καθένα,ετσι λοιπόν βάζω το αμάξι στο συνεργείο βγάζω την ενδιάμεση κονσόλα (ραδιο και αιρκοντισιον) και ψάχνω απο την πλεξούδα τα συγκεκριμένα ρεύματα μόνος μου που θα πανε στην στην πλεξούδα της τετρακινησης.
Να σας πω ότι αυτό με πήρε απο το πρωι εως το βραδυ για να το κάνω μόνος μου δεν εχω καμια σχεση με ηλεκτρολογικα υδραυλικος είμαι εγω χαχα
Καπου το απόγευμα είχα τελειώσει και ήμουν σίγουρος οτι όλα ειναι καλά και δεν θα κάνουν μπαμ αυτά και εγώ προχωρώ στην εγκαταστη του τρανσερ που αυτο το εκανε ο μηχανικος αφου ειχα βγάλει εγω την φυσετα κάτω την πέρασα απο την πλαστική φλάντζα που είναι στο λεβιε ταχυτήτων με πλήρες στεγανότητα.
Στην ολοι εγκασταση ειχα τηλεφωνικά και μεσώ viber τον Σταθη διπλά μου και τον ευχαριστώ πολύ γιατι εδειξε οτι και το γνωρίζει πάρα πολύ καλά και ειναι πρόθυμος ακόμα και σε απόσταση να βοηθήσει.
Φωτογραφίες έχω λίγες γιατι εκεινη την ωρα τα έκανα εγω χαχα

- Παραλαβη της τετρακινησης

- Ολα τα ρευματα εξω απο φωτα εως odb

- Τοποθετηση τρανσερ

- Επιτέλους φως
Να πω μετά τόσο καιρό η εγκατάσταση εχει δείξει την αξιοπιστία της και σε δυσκολίες συνθήκες στο βουνό που εκεί δεν πήγαινα ούτε για πλάκα,που μαζι με τις αναρτησης ποδιες λαστιχα εγινε ενα ολοκληρωμενο σύνολο έτοιμο για βουνό και καθημερινή χρηση
ΥΓ το χρωστούσα στον καλιακουδα
Τωρα αμα πανε ολα καλα έμεινε ένας εργάτης και τελειωσε το αμαξι
