ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Σάβ Ιαν 29, 2011 12:25 pm

Εγώ πάλι πιστεύω πως πρέπει να μείνουν οι δύο διαγώνιοι στον αέρα για να μην κινείται ... :think:
Επισκέπτης
 

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό panoshm » Σάβ Ιαν 29, 2011 12:28 pm

Εγώ λέω να πάρετε λεβιεδάκι, έστω και σαν σουβενίρ κρεμασμένο στο καθρέφτη :twisted: :lol: :lol: :lol:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30479
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Σάβ Ιαν 29, 2011 12:30 pm

EVGENIOS έγραψε:Αν θυμάμαι καλά το περιοδικό τετρακίνηση είχε κάνει ενα τεστ σε πολλα αυτοκίνητα τετρακίνητα που σήκωνε τον εναν τροχό με γρύλο και εβλεπε αν ξεκινούσε ή όχι. Εκεί είχε το τρίπορτο στις τελευταίες θέσεις

Πάντως όσες φορές μου έχει τύχει και σηκωθεί τροχός στον αέρα το αυτοκίνητο δεν κινείται και για να περάσω το εμπόδιο παίρνω φόρα

Αν μιλας για το τεστ με τους γρυλους που εγινε στην πιστα του Ατταρτ,επειδη ημουν παρων,ηταν το 2,0 με esp-tcs. :wink:
Επισκέπτης
 

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό ------ » Σάβ Ιαν 29, 2011 12:32 pm

Εγώ πάλι πιστεύω πως πρέπει να μείνουν οι δύο διαγώνιοι στον αέρα για να μην κινείται ... :think:

Πολυ σωστα Κωστα.Εφοσον λοιπουν τα "καλουδια" μενει ακινητο.Οτι 4χ4 και να'ναι :wink:
------
 

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Σάβ Ιαν 29, 2011 12:37 pm

Επισκέπτης έγραψε:
Επισκέπτης έγραψε:Εγώ πάλι πιστεύω πως πρέπει να μείνουν οι δύο διαγώνιοι στον αέρα για να μην κινείται ... :think:

Πολυ σωστα Κωστα.Εφοσον λοιπουν τα "καλουδια" μενει ακινητο.Οτι 4χ4 και να'ναι :wink:


Ε τότε γιατί λένε για τον ένα τροχό ??? :think:
Επισκέπτης
 

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό f_tasos » Σάβ Ιαν 29, 2011 12:39 pm

Εγώ εξακολουθώ να επικροτώ την ιδέα του να κλείσουμε την πίστα μια Κυριακή να πιούμε το καφεδάκι μας και να δοκιμαστούν όλα στην πράξη και κάτω από ασφαλείς συνθήκες!!!!!
Ο στέφανος είναι φίλος και στάνταρ θα μας βοηθήσει!!!! :wink:
Δεν έχουμε ανάγκη από τίποτ άλλο, παρά μονάχα από καθαρή καρδιά.
Άβαταρ μέλους
f_tasos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 8464
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 9:27 pm
Λάστιχα: A/T GO12-BF M/T KM2
Suspension: MAD
cb: Ναι
Aka: Τhe corruptor..ή The Goura kid
Name: Τάσος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Σάβ Ιαν 29, 2011 12:41 pm

:wink: :wink: :wink:
Επισκέπτης
 

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Σάβ Ιαν 29, 2011 12:43 pm

Επισκέπτης έγραψε:Ε τότε γιατί λένε για τον ένα τροχό ??? :think:

Λενε για τον ενα τροχο με την προιποθεση οτι οι αλλοι 3 εχουν προσφυση :wink:
Επισκέπτης
 

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό apollo » Σάβ Ιαν 29, 2011 12:47 pm

EVGENIOS έγραψε:Αν θυμάμαι καλά το περιοδικό τετρακίνηση είχε κάνει ενα τεστ σε πολλα αυτοκίνητα τετρακίνητα που σήκωνε τον εναν τροχό με γρύλο και εβλεπε αν ξεκινούσε ή όχι. Εκεί είχε το τρίπορτο στις τελευταίες θέσεις


To θυμάμαι πολύ καλά το τεστ. το είχε κάνει το tetrakinisimag.gr. Μάλιστα τα αποτελέσματα υπάρχουν ακόμα στο site τους και το NGV 3d είναι 27ο στην κατάταξη ανάμεσα σε 27 αυτοκίνητα!!!!!
ΟΜΩΣ τότε το είχαν δοκιμάσει σηκώνοντας ένα τροχό στον αέρα και βάζοντας το να τραβήξει ένα defender 2,5 τόνων!!!!
Άβαταρ μέλους
apollo
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 307
Εγγραφή: Παρ Μάιος 16, 2008 7:38 pm
Λάστιχα: BF A/T 245/70/16
Suspension: mama
cb: Όχι
Name: Αποστόλης

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Σάβ Ιαν 29, 2011 12:48 pm

EVGENIOS έγραψε:Αν θυμάμαι καλά το περιοδικό τετρακίνηση είχε κάνει ενα τεστ σε πολλα αυτοκίνητα τετρακίνητα που σήκωνε τον εναν τροχό με γρύλο και εβλεπε αν ξεκινούσε ή όχι. Εκεί είχε το τρίπορτο στις τελευταίες θέσεις

Πάντως όσες φορές μου έχει τύχει και σηκωθεί τροχός στον αέρα το αυτοκίνητο δεν κινείται και για να περάσω το εμπόδιο παίρνω φόρα


Εχω την εντυπωση οτι για να μπει σε λειτουργια το lsd (εαν και εφοσον υπαρχει) πρεπει να ανεβουν οι στροφες του κινητηρα. Σε χαμηλες στροφες δεν μπορει να δωσει ροπη στον αλλο αξονα.
Στο τεστ που εκαναν , ανεβασαν στροφες ή το πηγαιναν πανω στο γρυλο λιγο πιο πανω απο το ρελαντι???
Ολοι εσεις που λετε οτι το αμαξι (1.6 χωρις esp/tcs) "μενει" εαν κρεμασει ο ενας τροχος , ανεβασατε στροφες ???
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4645
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό eaglenest » Σάβ Ιαν 29, 2011 12:53 pm

4troxos έγραψε:
eaglenest έγραψε:σε ανηφορικο χωματοδρομο καλοκαιρι,οι δυο μπρος τροχοι ακουμπισμενοι σε αναχωμα αποτομο 15 εκ περιπου.το αυτοκινητο ακινητο.προσπαθεια για ξεπερασμα του εμποδιου.ο πισω δεξιος τροχος σπιναρει ακαταπαυστα για 2 συνεχομενες προσπαθειες.τελικα ξεκολησα οταν απενεργοποιησα το esp.
εμπειρια δευτερη σε βαθυ νεροφαγωμα στη πεντελη.το αυτοκινητο ακινητο με κρεμασμενο τον πισω τροχο στον αερα.επιπεδο οριζοντιο.ξεκινημα χωρις προβλημα με μπλοκαρισμα του τροχου που ηταν στον αερα.στο ιδιο σημειο με κρεμασμενο τον μπροστα αριστερο τροχο.αποτελεσμα το ιδιο.


Εδω βλεπω οτι στη πρωτη περιπτωση ,λογω κλισης το esp το εκοβε το αμαξι και στη δευτερη περiπτωση επεμβαινε κανονικα το tcs.
Εαν ειχε αργα θα δουλευε ΜΟΝΟ το tcs και θα " ΚΑΘΑΡΙΖΕ" και στι δυο περιπτωσεις.
Εσεις θελετε με καποιο τροπο να απομονωνετε επιλεκτικα το esp απο το tcs.

οντως πρεπει να το εκοβε γιατι στο τελος μου σβηνε.το οτι η ροδα σπιναριζε δαιμονισμενα ομως πως το εξηγεις?!!!!
ανθρωπο ψαχνω
eaglenest
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 8:11 pm
Τοποθεσία: λαυριο
Λάστιχα: μαμα
Suspension: μαμισια
cb: Όχι
Name: Mαρκος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό f_tasos » Σάβ Ιαν 29, 2011 12:55 pm

apollo έγραψε:
EVGENIOS έγραψε:Αν θυμάμαι καλά το περιοδικό τετρακίνηση είχε κάνει ενα τεστ σε πολλα αυτοκίνητα τετρακίνητα που σήκωνε τον εναν τροχό με γρύλο και εβλεπε αν ξεκινούσε ή όχι. Εκεί είχε το τρίπορτο στις τελευταίες θέσεις


To θυμάμαι πολύ καλά το τεστ. το είχε κάνει το tetrakinisimag.gr. Μάλιστα τα αποτελέσματα υπάρχουν ακόμα στο site τους και το NGV 3d είναι 27ο στην κατάταξη ανάμεσα σε 27 αυτοκίνητα!!!!!
ΟΜΩΣ τότε το είχαν δοκιμάσει σηκώνοντας ένα τροχό στον αέρα και βάζοντας το να τραβήξει ένα defender 2,5 τόνων!!!!




Μιλάμε για το ngv που βγήκε στην 27η θέση, ότι ήταν το 1.6 χωρίς esp???
Δεν έχουμε ανάγκη από τίποτ άλλο, παρά μονάχα από καθαρή καρδιά.
Άβαταρ μέλους
f_tasos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 8464
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 9:27 pm
Λάστιχα: A/T GO12-BF M/T KM2
Suspension: MAD
cb: Ναι
Aka: Τhe corruptor..ή The Goura kid
Name: Τάσος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό apollo » Σάβ Ιαν 29, 2011 1:05 pm

Το "πρόβλημα" του LSD του NGV είναι οτι είναι πολύ "μαλακό". Κι εξηγούμε:

Όλα τα LSD μπορούν να περιορίσουν μέχρι ένα ποσοστό διαφοράς ολίσθησης. Αυτό σημαίνει οτι αν ο ένας μπροστά τροχός βρεθεί στο αέρα άντε να περιορίσει αυτή την ολίσθηση στο 57% (πίσω άξονας), πράγμα που σημαίνει οτι ένα 43%(μπροστά άξονα) πάλι θα πάει στο τροχό που είναι στον αέρα.
Ποιος σας λέει λοιπόν, οτι με το βάρος και κυβικά του 1,6 αυτό το 57% είναι αρκετό για να κινηθεί το αμάξι ειδικά σε μια ανηφοριά!!!!

Αλλά απλά πράγματα.... εγώ ξέρω ήδη 3 κατόχους NGV 3d οι οποίοι έχουν ανοίξει το κεντρικό τους διαφορικό.... υπάρχει κανένας που να αναγνωρίζει τα γρανάζια του LSD που έχει βάλει παραπάνω ο 4troxos;;;;
Άβαταρ μέλους
apollo
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 307
Εγγραφή: Παρ Μάιος 16, 2008 7:38 pm
Λάστιχα: BF A/T 245/70/16
Suspension: mama
cb: Όχι
Name: Αποστόλης

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό apollo » Σάβ Ιαν 29, 2011 1:10 pm

f_tasos έγραψε:
apollo έγραψε:
EVGENIOS έγραψε:Αν θυμάμαι καλά το περιοδικό τετρακίνηση είχε κάνει ενα τεστ σε πολλα αυτοκίνητα τετρακίνητα που σήκωνε τον εναν τροχό με γρύλο και εβλεπε αν ξεκινούσε ή όχι. Εκεί είχε το τρίπορτο στις τελευταίες θέσεις


To θυμάμαι πολύ καλά το τεστ. το είχε κάνει το tetrakinisimag.gr. Μάλιστα τα αποτελέσματα υπάρχουν ακόμα στο site τους και το NGV 3d είναι 27ο στην κατάταξη ανάμεσα σε 27 αυτοκίνητα!!!!!
ΟΜΩΣ τότε το είχαν δοκιμάσει σηκώνοντας ένα τροχό στον αέρα και βάζοντας το να τραβήξει ένα defender 2,5 τόνων!!!!




Μιλάμε για το ngv που βγήκε στην 27η θέση, ότι ήταν το 1.6 χωρίς esp???


Ακριβώς. και το θυμάμαι χαρακτηριστικά γιατί το είχα διαβάσει και μου είχε κάνει εντύπωση (λόγω LSD) και τους είχα στείλει και e-mail ρωτώντας πως το εξηγούν αυτό!!!!

http://www.tetrakinisimag.gr/tetrakinisi.htm
Άβαταρ μέλους
apollo
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 307
Εγγραφή: Παρ Μάιος 16, 2008 7:38 pm
Λάστιχα: BF A/T 245/70/16
Suspension: mama
cb: Όχι
Name: Αποστόλης

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό EVGENIOS » Σάβ Ιαν 29, 2011 1:59 pm

Μπράβο και εγω αυτό θυμόμουν. :clap:
NGV 1.6 JXA 2007
Άβαταρ μέλους
EVGENIOS
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 19, 2008 11:51 am
Τοποθεσία: Παλαιόκηπος Γέρας - Λέσβος
Λάστιχα: Yokohama GO-12 AT-S
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: KYB
cb: Όχι
Aka: Ο τέως Πρεβεζάνος
Name: Ευγένιος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Παρ Ιουν 07, 2024 10:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 07, 2024 6:00 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Ιουν 06, 2024 10:10 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Ιουν 06, 2024 6:24 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Ιουν 05, 2024 11:35 am Καλημέρα σε όλους.
Διοματάρης Τετ Ιουν 05, 2024 8:09 am Καλημέρα σας
antonis1627 Τετ Ιουν 05, 2024 6:18 am Καλημέρα σας
arahova Τρί Ιουν 04, 2024 8:43 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Ιουν 04, 2024 6:15 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 03, 2024 2:49 pm Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Ιουν 03, 2024 6:18 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
KonKalamata Κυρ Ιουν 02, 2024 9:44 am Καλημέρα, καλή Κυριακή και καλό μήνα..!
antonis1627 Κυρ Ιουν 02, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 01, 2024 8:21 am Καλημέρα σε όλους, καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 01, 2024 6:07 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο,καλό μήνα και καλό καλοκαίρι να έχουμε.
arahova Παρ Μάιος 31, 2024 11:36 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
Panos2 Παρ Μάιος 31, 2024 8:10 am Καλημέρα !!!!!
antonis1627 Παρ Μάιος 31, 2024 6:18 am Καλημέρα σας.
dpol Πέμ Μάιος 30, 2024 11:14 am Καλημερα ωρε
dpol Πέμ Μάιος 30, 2024 11:14 am Θρυλε θεεεεεεεεεε ωε ωε ωε ωεεεεεεεεεεεεεεεε
arahova Πέμ Μάιος 30, 2024 10:52 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μάιος 30, 2024 6:17 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Μάιος 29, 2024 12:05 pm Αύριο Πέμπτη 30-5-2024 πάμε για καφεδάκι στην .
arahova Τετ Μάιος 29, 2024 11:14 am Καλημέρα σε όλους.
Dafi Τετ Μάιος 29, 2024 8:29 am Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα να διαγραφεί ένα ποστ το οποίο κλειδώθηκε
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες