kostasRS έγραψε:Γνωμη μου ειναι οτι αυτες οι εποχες τετοιων μεγαλων βελτιωσεων εχουν περασει ..![]()
Αφηστε δλδ που πρεπει το συνεργειο να μπορει να υποστηριξει τετοια μετατροπη ,,και οχι να αρχισουν τα λαμπακια και τα παρατραγουδα στην πρωτη βολτα ,,μαζι με τα μαλλια που θα πεφτουν .
Ενα απλο(καλα απλο δεν ειναι )τουρπισμα ,ισως να το εβλεπα ποιο εφικτο,,και ποιο safe,,,,,(αγγουρια safe) σε σχεση με ολικη μετατροπη.
Και δεν μιλαω ετσι απλα για να το παιξω ξερολας,,,,,εχω ριξει πολυ βελτιωση και αλλαγη μοτερ στην μεχρι τωρα αυτοκινητιστικη μου ζωη.
Τα βιταρα ειναι δυσκολα σε ολα τους για τετοια θεματα.
Γενικά ο ασιάτης είναι λίγο πιο δύσκολος στις μετατροπές...
Antonioz έγραψε:συμφωνώ.. τα παλιά μοτερ θεωρώ άλλαζαν πιο εύκολα, τώρα με τις πλεξούδες και τα αισθητήρια δεν ξέρω πόσοι μαστόροι μπορούν να βγάλουν άκρη ευκολα
Θα προσέθετα όχι τα παλιά μοτέρ τόσο, όσο τα παλαιότερα αυτοκίνητα με τα λιγότερα ηλεκτρονικά...