kostasRS έγραψε:Το 3.2 εχει 5 ταχυτητες και απο το D στο 4 η στο 3 κλπ κλπ φρεναρει σαν οπως το χειροκινητο σασμαν η τα αντιστοιχα αυτοματα που εχω.
Ειναι ενα απο τα καλυτερα σε λειτουργια σασμαν που εχουν περασει απο τα χερια μου ,με αλλαγες που πραγματικα εντυπωσιαζουν.
Ακομα δεν εχω βρει εξουσιοδ,,να ακουσω οτι γνωριζουν να κανουν συντηρηση (εννοω σωστο λαδι και καθαρισμος της σιτας που εχει εσωτερικα ) οι περισσοτεροι μου λενε αφου δουλευει αστο ετσι ,,,μαλλον δεν εχουν ιδεα και δεν το ακουμπανε
Απο καταναλωση ειμαι σαφως χαμηλοτερα απο το 2λιτρο χειροκινητο που ειχα με μεγαλες διαφορες στο ταξιδι που στα 140 που ταξιδευω ειμαι μεταξυ 1900,και 2200 αναλογα τον δρομο,οταν στο 2λιτρο στα 140 ημουν 4200 με 4500 +.
Το hill descent δουλευει αψογα με ενα απλο πατημα και λειτουργει μονο στο 4LOCK και οχι στο 4 high στα Αργα δεν το εχω δοκιμασει αλλα νμζ οτι δεν εχει λογικη να δουλεψει εκει.
Το κουμπι power δεν το εχω πατησει ποτε,,,και δεν νμζ και να το πατησω γιατι υπαρχει επαρκεια δυναμης
Δεν θα σχολιάσω …. Θα κρατηθώ

