από 4troxos » Παρ Ιαν 19, 2018 12:35 pm
Ο γρίφος του διαφορικού που φορανε τα μεταγενέστερα του 2006-7 και μοντελα , τα εξοπλισμενα με το esp και TCS λυθηκε μεσα απο τεκμηριωμένα test.
Το NGV για να "ευλογησουμε και τα γενια μας " θεωρω οτι φοραει μια απο τις καλυτερες τετρακινησεις ........
(Φυσικα δεν αναφερομαι στα 100% off road οχηματα).
Ειχαμε παντα ερωτηματικα σε οτι αφορα στο ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ και εαν ειναι ή δεν ειναι περιορισμενης ολισθησης.
Ερχονται λοιπον τα test να επιβεβαιωσουν οτι ΝΑΙ ειναι μεχρι το 2009.
1-Θεωρω οτι τα χωρις ηλεκτρονικα NGV φορανε το κεντρικο διαφορικο το οποιο ενεργοποιειται με την γωνιακη ταχυτητα του τροχου.Με το που μενει στον αερα ενας τροχος τοτε ενεργοποιειται .
2-Ενω τα NGV με ηλεκτρονικα φορανε το κεντρικο διαφορικο που ενεργοποιειται με την ροπη δηλ με μια μικρη-ελαχιστη αντισταση που βρισκει η ροδα, οπως κανει και η επιδραση του φρεναρισματος του τροχου απο το TCS.
Ολα αυτα μεχρι το πρωτο face lift μοντελα του 2009.
3-Απο εκει και μετα ΔΕΙΧΝΕΙ να ειναι ανοιχτου τυπου-open .
Τελευταία επεξεργασία από
4troxos και Δευτ Δεκ 26, 2022 8:14 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.