υσττερα απο συνεννόηση με τον Γιώργο ξανα ανοιγουμε το θεμα αφου ηθελα και εγω οπως και αλλοι να παραθέσουμε τις αποψεις μας για το ποσα χιλιομετρα εχουμε κανει με τα τακακια μας!
εγω τα αλλαξα στα 30.000 χιλιομετρα αν και ειχαν λιγο ακομα περιθώριο και δεν ακουγόντουσαν οι σφυρίχτρες.
αποφασισα να τα αλλαξω γιατι ειχα παει το αμαξι για service των 30.000 και ειχαν ανοιχτει οι σιαγωνες οπότε δεν θα πληρωνα εξτρα εργατικα.
σε περιπτωση που πας το αμαξι σου μονο για αλλαγη στα τακακια τοτε θα πληρωσεις κανονικα εργατικα!
ετσι λοιπον δεν αξιζε για 5000 χλμ να κρατησω τα παλια τακακια και να κανω ενδεχομένως ζημια στις δισκοπλακες που ειναι πολυ πιο ακριβες απο τα τακακια!
το πσοα χιλιομετρα μπορεις να κανεις ειναι πολυ σχετικο!
εγω παντα κατεβάζω ταχυτητα και ας ειμαι νεαρος σε ηλικία! (τετοια σχολια δεν προσφερουν στην συζητηση παρα μονο προσβαλουν και θα παρακαλούσα να μην συνεχιστούν)
εδω λοιπον ερχεται το αλλο μεγαλο θεμα αν αξιζει να κατεβαζεις και να καταπονείς τον δισκο σου παρα τα τακακια απο τα φρενα!
εγω εχω συμπεράνει οτι το αμαξι εχει καλυτερο έλεγχο οταν κατεβαζεις ταχύτητες αρα χαλάλι και αν καταπονείται το σύστημα μετάδοσης.
θα ηθελα να προσθέσω οτι τα υλικα απο τα τακακια ειναι πιο οικολογικά απο παλια ετσι εχει μειωθεί και η ανοχη τους.
τα χιλιομετρα που εχω κανει ειναι σε εθνικη οδο,στην πολη,σε off road οπου σε απότομες κατηφόρες τα τακάκια τρώνε το πιο πολυ ζορι αφου εκει δεν εχει κατεβασμα ταχυτητας γιατι θα βρεθεις στον γκρεμο!!
φιλε peris αν μπορεις δωσε μας μερικες λεπτομεριες για το που κινείται το αμαξι σου ωστε να βγαλουμε καποιο συμπερασμα
