Dragonfly έγραψε:Dimis έγραψε:ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:Μονο με αυτο ξεκολαει στην περιπτωση αυτη. Διαφορετικα σπρωχνουμε.
αρκεί να έχουμε κλειδωμένο και το κεντρικό διαφορικό...
Εννοεις να κλειδωσω οπως κανει ο Αλεξης απο κατω; γιατι αν δεν καταλαβες Δημοσθενη ρωταγα για το 1.6 αν διαβασεις καλυτερα πιο πανω!
Κοιτα....
το esp-tcs είναι ένα ηλεκτρονικό και όχι μηχανικό σύστημα που επιδρά πάνω στο φρένα... όταν λοιπόν το σύστημα υπερθερμανθεί όπως πολύ απλά το αναγράφει και το manual το σύστημα προσωρινά απενεργοποιείται...
Ετσι όταν δεν εχεις μπλοκέ ώστε να μοιράσει υποχρεωτικα την ροπή μιση μιση μπρος πισω τότε ο πρώτος τροχός που θα υπερθερμανθεί (π.χ. ο πίσω με ταμπούρα) θα χάσει την πρόσφυση και κόλλησες....
Αυτα βέβαια είναι θεωρητικό γιατί αν οι τροχοί θελουν λίγο μόνο για να έρθουν σε επαφή με το έδαφος, τότε θα λειτουργήσει απρόσκοπτα το σύστημα και δεν έχεις πρόβλημα, ή αν για π.χ. πάρεις φόρα και περάσεις το σημείο με φόρα πριν προλάβεις να χάσεις την πρόσφυση...

Αυτό που αναφέρω μπορεί να συμβεί σε ακραίες συνθήκες ή αν το στήσεις το αμάξι έτσι ώστε οι 2 χιαστοί είναι στο αερα με μεγάλη απόσταση από το έδαφος και το αμαξι πληρως ακινητοποιημενο....