thomas91 έγραψε:Το μονο που εχω ειναι μεταλλικο καταλυτη λιγο πιο ελευθερο και τιποτα αλλο και παντα λεω αυτο που βλεπω στο κοντερ οχι με gps και εγω 17 εχω 225/65 ΑΤ
Την πρωτη φορα ελειπαν 350γραμμαρια φρεον και το ειδα και στο μηχανημα!
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες...
Όσον αφορά το A/C ρώτησα αν ήταν τελείως άδειο σε περίπτωση που έβγαλε ρινίσματα ο κομπρέσορας... επειδή έχει τύχει σε αμάξι γνωστού, να βγάλει ρινίσματα ο κομπρέσορας λόγω έλλειψης φρέον και να "μπουκώνει" μετά από κάποια ώρα λειτουργίας ή/και υψηλές στροφές...
Ευελπιστώ να μην σου είπε ο μάστορας τίποτα για ρινίσματα ή να είδε κάτι τέτοιο...
stelios8ess έγραψε:Βάζοντας freon, βάζουν και κάποια χρωστική μέσα οπότε μετά με ιδικά γυαλιά (κίτρινα) βλέπουν αν έχει διαρροή.
Το ονομάζουν "παγίδα" και είναι φώσφορος... Απλά πρέπει να το δει κάποιος σχετικά σύντομα μετά την τοποθέτηση, διότι εξατμίζεται... Επίσης δεν είναι και ότι καλύτερο να το αναπνέεις συχνά αυτό...
thomas91 έγραψε:Στις λιγες στροφες βγαζει κανονικα,εμενα μια εξηγηση που με εδωσαν ειναι οτι μετα τις 4000 χιλιαδες στροφες και ταχυτητα πανω απο 110 κοβει για να δωσει το μαξιμουμ σε αποδοση στο δρομο και μολις πχ παω με 90-100 και 3500 στροφες αρχιζει και βγαζει κανονικα!
Αυτό για τις ψηλές στροφές δεν το είχα ξανακούσει... ήξερα σίγουρα για τις χαμηλές στροφές...
