ChristosJP έγραψε:George B. παει καπου ομως το μυαλο σου;τι να τσεκαρω κ με ποιο τροπο;η τρομπα λαδιου δειχνει να δουλευει κ ενδειξη διαροης δεν υπαρχει. Δεν ξερω τι αλλο να κανω απο το να περιμενω κ να μετραω τη σταθμη.
P.s. επειδη δν ηξερα οτι το λαμπακι μετραει μονο πιεση κ οχι ποσοτητα λαδιου, πως καταλαβαινεις οτι εχει πεσει η σταθμη.μονο με μετρησεις δικες μας;
Ps2. Σε ολα τα αυτοκινητα αυτο σημαινει το λαμπακι; η χαμηλη πιεση δεν σημαινει κ λιγοτερο λαδι ,`η προβλημα στην αντλια λαδιου;
Το συμπλήρωμα λαδιού και ο έλεγχος για διαρροές που έκανες βεβαίως και είναι τα πρώτα που έπρεπε να κάνεις.
Η πίεση του λαδιού είναι μετρήσιμη με ειδικό εργαλείο (πιεσόμετρο).
Το λαμπάκι μετράει πίεση και μόνο, ποσότητα (check oil level) τα δικά μας δεν έχουν, δεν γνωρίζω για τα diezel.
H αντλία λαδιού τραβάει λάδι από το πιο χαμηλό σημείο του κάρτερ, πολύ χαμηλή στάθμη λαδιού σε συνδυασμό με μεγάλη κλίση του εδάφους και κατά συνέπεια και του οχήματος μπορεί να δημιουργήσει στιγμιαία απώλεια λίπανσης και να ανάψει το λαμπάκι.
Καλό είναι έχουμε δεν έχουμε πρόβλημα ανά τακτά διαστήματα να μετράμε την στάθμη των λαδιών μας.