ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Δευτ Φεβ 07, 2011 12:03 pm

Ακριβως αυτο το τελευταιο συμβαινει απ` οτι φαινεται με τα 1.6 που εχουν esp/tcs.

Οταν βγαζεις off το esp μενεις με το tcs και δεν κολωνεις πουθενα.ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ , και το ειχα ηδει γραψει διορθωνοντας τον λογο που τα καταφερες να περασεις το αναχωμα στην προηγουμενη συζητηση που καναμε.(ριξε μια ματια).
viewtopic.php?f=8&t=12009&start=45

Ενω στην περιπτωση μου για να ενεργοποιησω το tcs πρεπει να περασω στο αργο 4LL.
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Δευτ Φεβ 07, 2011 12:15 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4809
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Δευτ Φεβ 07, 2011 12:09 pm

1) Παρακαλω καποιος απο τους kostas-66 ,ZHΡEIA ,scriptalex να μας δειξουν σε video τις δυνατοτητες του κεντρικου διαφορικου τους (lsd).

2) Περιμενουμε και τι θα μας πουν η θα μας δειξουν (ακομα καλυτερα) οι κατοχοι των NGV με ESP/TCS του 2006-2007 σαν του "kalikouda".
Περιμενουμε και τα video εαν ειναι δυνατον.
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Δευτ Φεβ 07, 2011 7:19 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4809
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό eaglenest » Δευτ Φεβ 07, 2011 12:45 pm

4troxos έγραψε:Ακριβως αυτο το τελευταιο συμβαινει απ` οτι φαινεται με τα 1.6 που εχουν esp/tcs.

Οταν βγαζεις off το esp μενεις με το tcs και δεν κολωνεις πουθενα.ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ , και το ειχα ηδει γραψει διορθωνοντας τον λογο που τα καταφερες να περασεις το αναχωμα στην προηγουμενη συζητηση που καναμε.(ριξε μια ματια).
viewtopic.php?f=8&t=12009&start=45
Ενω στην περιπτωση μου για να ενεργοποιησω το tcs πρεπει να περασω στο αργο 4LL.


.....με συγχωρεις φιλε μου,δεν το θυμομουν :doh: ουτε ηθελα να σε προσβαλω :) παντως δεν περιμενα οτι θα περναγα το συγκεκριμενο κομματι.ηταν οτι πιο δυσκολο εχω περασει.ειμαι σιγουρος οτι αν δεν απενεργοποιουσα το esp ,θα με εκοβε και θα σβηνε!!!
by the way σε δυο γνωστες αντιπροσωπειες που τηλεφωνησα,ισχυριζονται κατηγορηματικα οτι ολα εχουν lsd.αβυσσος τα διαφορικα του ngv :violin:
ανθρωπο ψαχνω
eaglenest
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 8:11 pm
Τοποθεσία: λαυριο
Λάστιχα: μαμα
Suspension: μαμισια
cb: Όχι
Name: Mαρκος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Δευτ Φεβ 07, 2011 12:51 pm

eaglenest έγραψε:.....με συγχωρεις φιλε μου,δεν το θυμομουν :doh: ...


Δεν φτες εσυ , εγω το διορθωσα αυτες τις ημερες ,οταν καταλαβε τι επαιζε με το δικο σου ,αλλα δεν σε ειδοποιησα να το δεις.
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4809
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό xenofontas » Δευτ Φεβ 07, 2011 1:12 pm

Σύντομα θα κάνω το τέστ του ιταλού,όπου οι τροχοί του πίσω άξονα δεν θα αγγίζουν το έδαφος και θα το βάλω σε ελαφρά ανηφόρα με 4H καιESP OFF,για να δούμε..
Άβαταρ μέλους
xenofontas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 08, 2009 7:20 pm
Τοποθεσία: κόρινθος
Λάστιχα: yokohama geo 12 ATS
Suspension: mad
cb: Ναι
Aka: fontas
Name: xenofontas

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό DENNISLA » Δευτ Φεβ 07, 2011 4:52 pm

eaglenest έγραψε:
4troxos έγραψε:
Mastergunner έγραψε:........Αν δεν έχουν βάλει τίποτα απο τα παραπάνω και τα τρία διαφορικά είναι απλά τότε το αμάξι θα μείνει εκεί και νομίζω πλέον οτι τίθεται νομικό ζήτημα για παραπλάνηση κατα την αγορά (αφού εξαληφθεί ο παράγωντας βλάβη).Ειδικά στο 1.6 αν κάποιος σηκώσει τον πίσω άξονα με ένα γρύλο ωστε να μην πατάνε οι τροχοί και δοκιμάσει να κινηθεί το αμάξι πρέπει να κινηθεί




Εγω ξερω να πω , οτι απο το 2005 μεχρι το 2009 μας ελεγαν οτι ΟΛΑ τα NGV ,και με esp και χωρις, ηταν εξοπλισμενα με κεντρικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης (LSD) ,ιδιαιτερου μηχανικου τυπου, ΠΑΤΕΝΤΑ της Suzuki .
Τωρα ανακαλυπτπουμε οτι τα αμαξια μας (οσα εχουν esp) EXOYN 3 ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΑΝΟΙΧΤΑ (OPEN) και οτι ολες οι εκτος δρομου δυνατοτητες τους βασιζονται σε ενα απλουστατο λογισμικο.

Θα μου πει καποιος , μα καλα τι το θες αφου μπορεις να το κλειδωσεις και να κανεις την δουλεια σου.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.Αναμεσα στα test που εκανα αυτες τις μερες για να δω εαν τελικα φοραω ή οχι κεντρ.διαφ. περ. ολισθ. ηταν να ανεβω υπο γωνια , απο πλαγια σε αυτες τις ψηλες ραμπες που ριχνουν την μπουκαπορτα τα καραβια ωστε να κρεμασω το πισω τροχο.Στο 4Η και με το esp κανονικα σε λειτουργια ΟΝ, αρχισε ο πισω αριστερα τροχος να σπινιαρει ,γιατι παταγε και δεν παταγε κατω , το αμαξι να καμαρωνει την ραμπα , το λαμπακι του esp να αναβει και εγω να παρατηρω το φαινομενο!!!!!!!!φυσικα δεν το αφηνα αρκετα σε αυτη την κατασταση και εκοβα στροφες ,γιατι θα επερνα το λαστιχο στο χερι μιας και το υποστρωμα ηταν τσιμεντο.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ 4Χ4.
Αυτη ειναι η ιδια περιπτωση με αυτο εδω...
eaglenest έγραψε:σε ανηφορικο χωματοδρομο καλοκαιρι,οι δυο μπρος τροχοι ακουμπισμενοι σε αναχωμα αποτομο 15 εκ περιπου.το αυτοκινητο ακινητο.προσπαθεια για ξεπερασμα του εμποδιου.ο πισω δεξιος τροχος σπιναρει ακαταπαυστα για 2 συνεχομενες προσπαθειες.τελικα ξεκολησα οταν απενεργοποιησα το esp.....




Ομολογουμενως εχω στραβωσει αρκετα με το συγκεκριμενο θεμα ,και δεν νομιζω οτι θα αγοραζα ποτε ενα εκτος δρομου αμαξι με 3 ελευθερα διαφορικα.

αν ομως προσεξες στο μυνημα μου...εγω εφυγα κανονικα οταν απενεργοποιησα το esp!!! εσυ δοκιμασες να το απενεργοποιησεις στο δικο σου τεστ?

επισης εχω να παραθεσω και αλλη εμπειρια απο το χθεσινο μου κυνηγι στην πελλοπονησο.σε ανηφορα "υγρη" και φρεσκοφαγωμενη απο τις τελευταιες βροχες με πολλες ξεθαμενες και σκορπιες πετρες αλλα και τεραστια νεροφαγωματα.ανεβαινω μεχρι που βλεπω μπροστα μου δυο παραλληλα νεροφαγωματα και λακιζω.σταματαω και αφου κατεβαινω να το μελετησω αποφασιζουμε με το φιλο μου να "γεμισουμε το ενα νεροφαγωμα" με πετρες ωστε να περασουμε.κανω πισω βαζω πρωτη και με περιπου 10 χμ/ωρα περναω ολο το προβληματικο κομματι (περιπου 20 μετρα). κατα τη διαρκεια του ΟΡΓΩΜΑΤΟΣ (γιατι πραγματικα περι τουτου επροκειτο) καταλαβα αρκετες φορες οτι πισω οταν ο ενας τροχος αρχιζε να σκαβει,εκοβε αμεσως και μετα αρχιζε να σκαβει ο αλλος και το αντιστροφο.καθε φορα που γινοταν αυτο ενιωθα το αμαξι να παιρνει εξτρα ωθηση.το αξιοσημειωτο ειναι οτι ΚΑΙ σε αυτη την περιπτωση ολα εγιναν με απενεργοποιημενο το esp αφου αυτο μου ειχε διδαξει η προηγουμενη εμπειρια μου και αφου δεν ηθελα σε καμια περιπτωση να ρισκαρω το συστημα να κοψει ισως την ισχυ του κινητηρα σε τοσο ανηφορικο και κακοτραχαλο εδαφος. το συμπερασμα μου ειναι οτι ισως εχει τελικα lsd το οποιο ομως ενεργοποιειται ΜΟΝΟ οταν το αμαξι κινειται.αλλιως αν δεν εχει lsd τοτε απενεργοποιωντας το esp ισως μενει ενεργο το tcs το οποιο στην περιπτωση μου ισως ειναι αυτο που σωζει την κατασταση!!!


Eaglenest το μοντελο που εχεις απενεργοποιηται το esp??? σε κινηση 4Η???
ΑΡΓΑ ΒΑΔΙΖΩ ΖΩΗ ΚΕΡΔΙΖΩ!!!!
Άβαταρ μέλους
DENNISLA
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9468
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:33 am
Τοποθεσία: LA
Λάστιχα: Kobra + Geo A/T
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16-225/65/17
Suspension: MAD+KYB+3,5cm
cb: Ναι
Aka: Troooolllllllll
Name: DENNIS

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό eaglenest » Δευτ Φεβ 07, 2011 5:26 pm

τουλχιστον απ οσα εχω διαβασει το αυτοκινητο κινειται ΜΟΝΙΜΩΣ σε 4Η .επισης πανω στο ταμπλω εχει κουμπι που λεει esp off το οποιο και ειναι ενεργο.μη μπερδευεσαι ομως γιατι εχω το 1600!!ολα τα 1600 με esp εχουν τα ιδια χαρακτηριστικα νομιζω
ανθρωπο ψαχνω
eaglenest
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 8:11 pm
Τοποθεσία: λαυριο
Λάστιχα: μαμα
Suspension: μαμισια
cb: Όχι
Name: Mαρκος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό VITACCUS » Δευτ Φεβ 07, 2011 11:23 pm

κι εμενα (1.6) μου ειχαν πει οτι το esp βγαινει με το κουμπι αλλα οχι το traction. στο manual ομως διαβαζω αυτο:
NOTE:
When the transfer switch (if equipped) is
turned to the “4L LOCK” position, the
ESP® systems (other than ABS) will be
canceled to provide improved vehicle traction,
and the “ESP OFF” indicator light will
come on.
When the transfer switch (if equipped) is
turned to the “4L LOCK” position, braketraction
control can be activated. Braketraction
control brakes the spinning wheel
to distribute drive power to the other
wheels for increased climbing ability or for
better performance on a rolling hill or a
slippery surface.

βγαλτε ακρη....
Δεν ημπορώ βρέ κοπέλλια γιατί πκιόν εγέρασα
Άβαταρ μέλους
VITACCUS
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2010 9:52 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα
cb: Ναι
Name: Βασίλειος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό haritak » Τρί Φεβ 08, 2011 1:34 am

VITACCUS έγραψε:When the transfer switch (if equipped) is
turned to the “4L LOCK” position, braketraction
control can be activated. Braketraction
control brakes the spinning wheel
to distribute drive power to the other
wheels for increased climbing ability or for
better performance on a rolling hill or a
slippery surface.

βγαλτε ακρη....


Μάλλον εννοεί "can be automatically activated [by the Traction Control System]"
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Τρί Φεβ 08, 2011 10:41 am

Aπο τις τελευταιες super εξειδικευμενες αναλυσεις που κανουμε σε ξενα φορουμ , καταληγουμε στο συμπερασμα οτι τα διαφορικα που φοραμε ειναι lsd ΑΛΛΑ με δυο διαφορετικες εκδοσεις.
Σχεδον σιγουρα φοραμε διαφορικα τυπου AP SURETRAC LSD , που μοιαζουν πολυ με τα torsen και τα οποια ειναι φτιαγμενα για την γρηγορη οδηγηση με ανοιχτο το κεντρικο διαφορικο στη θεση 4Η και τα οποια δουλευουν σε κατασταση grip,δηλαδη με τους τροχους με προσφυση .Οταν χαθει προσωρινα η προσφυση απο τον ενα τροχο-αξονα δινουν ενα μικρο υπολοιπο ροπης συμφωνα με το πως εχουν σχεδιαστει.
ΕΙΝΑΙ torque sensing , και δεν δουλευουν με την γωνιακη ταχυτητα του τροχου.
Σε περιπτωση πληρους απωλειας προσφυσης λειτουργουν σαν ανοιχτα διαφορικα-OPEN.
Eαν επιθυμουν να τους δωσουν ΚΑΙ την δυνατοτητα μερικου μπλοκαρισματος στην περιπτωση πληρους απωλειας προσφυσης ΤΟΤΕ τα εφοδιαζουν με ενα επι πλεον μηχανισμο.(βλεπε τα ngv χωρις esp/tcs).
Δουλευουν οπως και το κεντρ. διαφ SURETRAC ενος subaru 6 ταχ. το οποιο σε δοκιμες που εγιναν με τον τροχο στον αερα λειτουργει σαν ανοιχτο διαφορικο..................


Κυριοι περιμενουμε τα video απο τις δοκιμες που θα κανετε.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ.
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Τρί Φεβ 08, 2011 8:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4809
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Τρί Φεβ 08, 2011 6:59 pm

Εδω μαλλον εχουμε την εξηγηση.
Αυτο το κεντρικο διαφορικο με lsd προσφερει πολυ καλη συμπεριφορα σε ψηλες ταχυτητες και σε καταστασεις οπου οι τροχοι εχουν πολυ χαμηλη προσφυση .
Βελτιωνει τα κρατηματα και την γενικοτερη συμπεριφορα του αυτοκινητου , οπως με ηλεκτρονικο τροπο κανει και το esp.

Αυτη ειναι η αιτια που στα face lift μοντελα , καταργησαν το κεντ. διαφ. lsd στα αμαξια με esp.

Εδω στα video βλεπουμε την συμπεριφορα 2 ngv σε ψηλες ταχυτητες, πανω σε χιονι και παγο .
Ειναι 4Η ΧΩΡΙΣ ESP-ABS (θυμοσαστε την περιπτωση που τα βγαζουν off,βγαζοντας το φις του abs).
Λογικα,με ελευθερο κεντρικο διαφορικο, θα ειχαμε αλλη συμπεριφορα.Τι λετε???

[video]http://www.youtube.com/watch?v=Kc8pWVZCZt0&feature=player_embedded#[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=GZcMN7Y429U&feature=player_embedded[/video]
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4809
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό eaglenest » Τρί Φεβ 08, 2011 8:09 pm

μεχρι στιγμης και μετα απο επαρκεστατη τεκμηριωση εχουν βγει τα εξης συμπερασματα
α)δεν εχει lsd
b)εχει lsd
c) δεν εχει lsd αλλα αλλου τυπου συστημα patenta suzuki
:confusion-seeingstars:
ανθρωπο ψαχνω
eaglenest
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 8:11 pm
Τοποθεσία: λαυριο
Λάστιχα: μαμα
Suspension: μαμισια
cb: Όχι
Name: Mαρκος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Τρί Φεβ 08, 2011 8:23 pm

eaglenest έγραψε:μεχρι στιγμης και μετα απο επαρκεστατη τεκμηριωση εχουν βγει τα εξης συμπερασματα
α)δεν εχει lsd
b)εχει lsd
c) δεν εχει lsd αλλα αλλου τυπου συστημα patenta suzuki
:confusion-seeingstars:


Sorry που σε κουρασαμε...... :auto-ambulance:
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4809
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό Dimis » Τρί Φεβ 08, 2011 8:27 pm

Επειδή διακρίνω πολύ μπέρδεμα όσον αφορά τα διαφορικά αλλά ΚΥΡΙΩΣ οσον αφορά τα τεστ που δοκιμάζει ο καθένας από εμάς στο αυτοκινητο του...

Θέλω να υπενθυμίσω για όσους έχουν ESP-TCS και θέλουν να κάνουν διαφορα τέστ πρέπει να γνωρίζουν ότι ποτέ δεν βγαίνει εκτός λειτουργίας το TCS είτε είναι ενεργοποιημένο το ESP είτε όχι.... Ο μόνος τρόπος να απενεργοποιηθεί είναι μόνο μετά από κόπωση των φρένων στην συνεχόμενη χρήση τους....

Παραθέτω το κείμενο που εχει και παλαιοτέρα ποσταριστεί και είναι ακέραιο μέσα από το manual της Suzuki

In 4H (no lock) ESP and TCS are activated.
In 4H locked, the ESP and TCS are activated.
In 4L, the ESP is shut off and TCS remains. (!!!)

In 4H locked or not locked, when hitting the gas enough (there is a threshold set in the computer, no real need to floor it) ESP and TCS shut off to prevent damage to the drive train and abuse on the brakes.
(κολπάκι για απενεργοποίηση του όταν θέλουμε να παίξουμε με χιονια και αλλα...)

In 4H locked or not locked, when pressing ESP OFF to deactivate it, TCS remains. (!!!)

Both TCS and ESP are making use of the ABS system, the only difference in between (outside that ESP also looks at the front wheels direction) is that ESP also controls engine power.

When TCS is solicited too much it will automatically shut off to prevent the brakes from heating too much and will resume after a “certain” amount of time.


Αυτό μόνο προς τους φίλους με ESP.....
Grand Vitara 2.0 JLXEW, ESP/TCS, Xenon, RR Lift Kit, GEOLANDAR A/T-S (225/65/17), XMC Ποδιές

ΔΙΑΙΤΗΜΑΣΙ ΤΕ ΧΡΗΖΟΜΑΙ ΕΠ'ΩΦΕΛΕΙΗ ΚΑΜΝΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΝ ΕΜΗΝ, ΕΠΙ ΔΗΛΗΣΕΙ ΔΕ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΗ ΕΙΡΞΕΙΝ.
Άβαταρ μέλους
Dimis
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1990
Εγγραφή: Δευτ Απρ 28, 2008 7:21 pm
Τοποθεσία: Οπου να'ναι, αρκεί να μην εφημερεύω.....
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: Rocky Road
cb: Ναι
Name: Δημοσθένης

Re: ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΦΟΡΑΜΕ???? ΠΡΟΣΟΧΗ

Δημοσίευσηαπό eaglenest » Τρί Φεβ 08, 2011 8:34 pm

τι να κανω,θα το ξεπερασω!!! :lol: :lol:
ανθρωπο ψαχνω
eaglenest
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 8:11 pm
Τοποθεσία: λαυριο
Λάστιχα: μαμα
Suspension: μαμισια
cb: Όχι
Name: Mαρκος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
makis_V Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη !
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες