Θα διαβάζει κάποιος και θα λέει "
ευλογάμε τα γένια μας"
, αλλά η αλήθεια είναι ότι στην αγορά βρίσκεις ελάχιστα αυτοκίνητα με τέτοιου είδους τετρακίνηση (Δικό μας, ΤΟΥΟΤΑ RAV ΜΚ2, Subaru Forester, κ.α.).
Βεβαίως υπάρχουν και με καλύτερη τετρακίνηση αλλά και σε άλλη κατηγορία τιμής (πολύ ακριβότερα Land Cruiser, Tuareg, ΜL κλπ).
Προφανώς αν το θές για ΙΧ θα σε χαλάνε διάφορα (τριξίματα, κατανάλωση κλπ). Προφανώς δεν πάει παντού και κάπου θα κολλήσει και αυτό αλλά.
Αν καταλαβαίνεις τι αυτοκίνητο έχεις και το χρησιμοποιείς, τότε το ευχαριστιέσαι και το ξαναφχαριστιέσαι (που λέν και στο χωρίο μου).
Και τέλος, Άσκηση πράξης για τη τετρακίνηση:
ΣΚ στο χωράφι με μπόλικο βρεμένο γρασίδι, ΑΤ λάστιχα και με ~ 700 κιλά ελιές στο τρέιλερ.
Αργό σε δράση και . . .
Ανέβαινε το
λόφο σαν τραίνο με τη βοήθεια του TCS (το δικό μου είναι με ESP και ανοικτό διαφορικό).
Το δικό μου συμπέρασμα είναι πως δεν χρειάζομαι κάτι παραπάνω από το αυτοκίνητο μου.
Άνετο και δυνατό στο ταξίδι, και βούρ στο χωράφι ή στο λασποεξόρμηση.
Κάποια μικρά με χαλάνε, αλλά αυτά που με φτιάχνουν είναι πολύ περισσότερα