Το φιλτρο βρίσκεται εντός της αντλίας καυσίμου(Νο2 στο σχεδιο της αντλίας) Το ρεζερβουαρ των NGV ως γνωστό ειναι σαν αναποδη καρδιά, για να αναρροφα λοιπον η αντλία και απο τα δυο διαμερίσματα χρησιμοποιεί ενα σωλήνα τύπου Venturi(No19 στο διαγραμμα τροφοδοσίας).. Το φίλτρο λοιπον που αναφέρει ο Γιαννης ειναι το προφίλτρο δευτερου διαμερίσματος.. στην συνέχεια όλη η βενζίνη φιλτράρεται απο το ενσωματωμένο στην αντλία φίλτρο!!! που προφανώς για να αλλαξεις πρεπει οχι μόνο να κατεβάσεις τεποζιτο αλλα λογικά και να λύσεις της αντία


το ακυρο της υπόθεσης ειναι το user manual που λεει αλλαγη φιλτρου κάθε 105000χλμ..


