panoshm έγραψε:Δηλαδή?riverman έγραψε:Επαναπροσδιορίστηκε ο αισθητήρας λ για τις υφιστάμενες συνθήκες.
Από ότι είδα σε ένα από τα μενού του λογισμικού Suzuki SDT II που χρησιμοποίησαν, είχε μια επιλογή σε σχέση με τον αισθητήρα λ.
Αν θυμάμαι καλά έγραφε κάτι για βαθμονόμηση, και μόλις εκτελέστηκε αυτή η διαδικασία έστρωσε το ρελαντί.
Το δικό μου πρόβλημα ήταν εξαρχής στο ρελαντί.
Από ότι φαίνεται το check engine άναψε εξ αιτίας του χαμηλού - έως σβησίματος - ρελαντί και τα λοιπά προβλήματα επειδή έκανα το μάστορα και έβγαλα το πόλο της μπαταρίας.
Επίσης δεν παρέμβηκαν σε μηχανικό μέρος ούτε καθάρισαν τη πεταλούδα
Παραπέρα δεν ξέρω να σας πω.
κυριακος αθανασιου έγραψε:αυτο θελω να το μαθω και εγω πως το εκαναν σε ΟΧΙ αγραφο εγγεφαλο....
Νομίζω έκαναν ρύθμιση και όχι επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου.