Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Γνωριμία με τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου

Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Tsakas » Τετ Ιουν 08, 2022 11:39 am

Καλημέρα,,

Θα ήθελα να ρωτήσω το club μας , αν υπάρχει κάποια εμπειρία απο χρήση κυττάρου παραγωγής υδρογόνου.
Για την περίπτωση που δεν το γνωρίζουμε να διευκρινίσω :

Είναι μια συσκευή , σαν δοχείο διαφόρων σχημάτων και μεγεθους (ανάλογα τον τύπο του αυτοκινήτου και τον κυβισμό)
Συνήθως , έχει κυλινδρικό ή ορθογώνιο παραλληλεπίδο σχήμα , με ποίκιλες διαστάσεις
Μέσα στο δοχείο αυτό λοπόν, υπάρχουν αλληλοκαλυπτόμενες εναλλάξ πλάκες (διάφορες επιλογές μετάλλων-ανάλογα αποτελέσματα) που είναι στην πραγματικότητα ηλεκτρόδια.
Το δοχείο περιέχει νεράκι (απεσταγμένο/απιονισμένο) και ποσότητα ηλεκτρολύτη.
Συνδέεται με την μπαταρία του αυτοκινήτου μέσω ενος διακόπτη-ασφάλειας-λαμπακι-ρελέ
Η ηλεκτρόλυση του νερού ως γνωστόν παράγει Υδρογόνο και Οξυγόνο.
H χρήση διαφορετικών υλικών και σχεδιασμού, όπως πχ πλακών τιτανίου, λειτουργεί καταλυτικά , με αποτέλεσμα πλέον, την αισθητά μικρότερη (απο παλαιότερες εκδόσεις της συσκευής) κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.
Ένας διαχωριστής αναλαμβάνει να διαχωρίσει τα αέρια και απορίπτει στο περιβάλλον το οξυγόνο και οδηγεί (μόνο) το Υδρογόνο μέσω ενός φίλτρου καθαρισμού του αερίου και σταγονιδίων/υδατοπαγίδας > στο στόμιο αναρρόφησης /εισαγωγής αέρα του αυτοκινήτου.

Παλαιότερες γενιές συναφών συσκευών δεν έκαναν διαχωρισμό αερίων με αποτέλεσμα την οδήγηση ΗΟ-κροτούν αερίου στον κινητήρα.
Μεταξύ άλλων προβλημάτων, απο την χρήση του ΗΟ , υπήρχε και το πρόβλημα με τον αισθητ'ηρα "λ"
Το επιπλέον οξυγόνο ξεγελούσε τον αισθητήρα λ , ο οποίος θεωρώντας ότι το μίγμα είναι φτωχό έδινε δεδομένα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου σύμφωνα με τα οποία
ψεκαζόταν περισσότερη βενζίνη (ή diesel - γιστί η συσκευή δουλευει και σε diesel) με αποτέλεσμα την απώλεια της αναμενόμενης και πολυπόθητης οικονομίας.
Η συσκευή δηλ. αυτοακυρωνόταν απο μόνη της.


Το αυτοκίνητο όπως ρουφάει αέρα απο το στόμιο αναρρόφησης, ρουφάει μαζί και υδρογόνο το οποίο καιόμενο μειώνει την ανάγκη για βενζίνη (για τις ίδιες στροφές και συνθήκες οδήγησης) και μας δίνει σαν bonus σημαντική αύξηση ροπής κυρίως στις χαμηλές & μεσαίες στροφές. Επιπλέον οι ρύποι πεφτουν δραματικά λόγω πολύ καθαρότερης καύσης πλέον.
Επίσης, υπάρχουν , για τους μερακλήδες, επιπρόσθετα εξαρτήματα , όπως παλμοτροφοδοτικά DC , τροφοδοτικά με συχνότητες, switching τροφοδοτικά με μεταβολής της τάσεως (και ανεβάζουν - και κατεβάζουν την τάση τροφοδοσίας της συσκευής) . Πλήρως ρυθμιζόμενα , ωστε να βρεί ο καθένας την δική του ρύθμιση.
Η συσκευή δεν μένει στο αυτοκίνητο (οπως το υγραέριο) αν το πουλήσεις (μεταφέρεται πολύ εύκολα όπου θέλει ο καθένας), ούτε απαιτεί μεταβολή στην άδεια του οχήματος

Η εκτιμόμενη οικονομία είναι της τάξεως του 25% με 35% (ανάλογα τα εξαρτήματα και το μέγεθος της συσκευής)
Εύκολα καταλαβαίνει κανείς , ότι το κόστος χρήσης είναι απλά μηδενικό

Επίσης η καθαρότερη πλέον καύση , καθαρίζει τον κινητήρα εσωτερικά κσι τον διατηρεί έτσι (και ρύπους καυσαερίων πολύ μειωμένους)

****Το αυτοκίνητο συνεχίζει και καίει βενζίνη όπως πρίν, δεν αλλάζει τίποτε στον τρόπο λειτουργίας του.
Την συσκευή την ενεργοποιούμε όποτε θέλουμε (παραγωγή υδροόνου on-demand). Η μηχανή λειτουργεί πιο άνετα, λόγω περισσότερης ροπής, σε χαμηλότερες θερμακροσίες λόγω καλύτερης ψύξης (η καύση του υδρογόνου παράγει μόρια νερού τα οποία εξατμιζόμενα ψύχουν τον χώρο καύσης) και δεν υπάρχουν προβλήματα σε βαλβίδες και έδρες κλπ

Αν κάποιοι το έχουν δοκιμάσει θα ήθελα να ακούσω την εμπειρία τους
Τελευταία επεξεργασία από Tsakas και Πέμ Ιουν 09, 2022 11:08 am, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Αν δεν δοκίμασες ποτέ ο ίδιος κάτι, μη το χλευάζεις και μη το απορρίπτεις
Άβαταρ μέλους
Tsakas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 30, 2022 9:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Crosswind M/T
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: Μεταβλητή
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ηorseman
Name: Χρήστος

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τετ Ιουν 08, 2022 12:03 pm

Αν ακολουθήσεις την πορεία του νερού, θα καταλάβεις...

Το νερό ξεκινάει κρύο μέσα στο δοχείο και καταλήγει στην ατμόσφαιρα σαν ατμός!

Άρα για να ατμοποιηθεί παίρνει θερμότητα (= ενέργεια)!!! ...και προφανώς δεν δίνει τίποτα!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9275
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Tsakas » Τετ Ιουν 08, 2022 12:10 pm

Δεν είμαι σίγουρος ότι σε καταλαβαίνω,,

Αν όμως εννοείς ότι η ιδεα αυτή δεν αποδίδει , τότε >
Η εφαρμογή άλλα λέει πάντως,,,
Η οικονομία είναι εμφανής όπως και η αυξηση ροπής σίγουρα.
Ξέρω ανθρώπους που το έχουν βάλει μόνο και μόνο γιατί ρυμουλκούν trailer ή βάρκες
Άλλοι το έβαλαν για οικονομία μόνο,,,

Οσο πιο παλαιό το μοντέλο , τόσο πιο εμφανής η διαφορά. Μπαίνει ακόμη και σε diesel κινητήρες
Στα καινούργια αυτοκίνητα με τους πολλους αισθητήρες και τα πολλά ηλεκτρονικά δεν έχω feedback.

Στο Pajero V6 3.0lt 24v που είχα δούλευε μια χαρά. Σημαντική η επιλογή σωστής συσκευής και τύπου (κυκλοφορούν και μαιμούδες με μπανάνες)
όπως και του μηχανικού που θα κάνει την σωστή επιλογή του σετ και την τοποθετηση (αν μπει μικρότερη συσκευή πχ λόγω χώρου, οικονομίας, κλπ, δεν θα αποδίδει τα δέοντα)

Προφανώς , η απορρόφηση της ηλεκτρικής ενέργειας (απο το κύκλωμα φόρτισης και παροχής ενέργειας του αυτοκινήτου) είναι πολύ μικρότερη
απο την θερμοδυναμική απόδοση της καύσης του υδρογόνου, οπότε προκύπτει θετικό θερμοδυναμικό ισοδύναμο τελικα.
Το ποσοστό της ενέργειας που απορροφά το παραγώμενο νερό για να ατμοποιηθή , είναι μέρος της απορριπτόμενης μέσω της εξάτμισης ενέργειας στο περιβάλλον.
Αυτή προκύπτει μετά την φάση της ανάφλεξης και έκρηξης του καυσίμου μίγματος στο ΑΝΣ. Συγκεκριμμένα , μετά το ΑΝΣ όταν ήδη το πιστόνι έχει ξεκινήσει με αρχική ταχύτητα την διαδρομή προς τα κάτω. Επιπλέον, η ατμοποίηση των μορίων του νερού, προσθέτουν επιπλέον πίεση (σε αέρια κατάσταση πλέον το νερό) στον χώρο του κυλίνδρου.
Έχω ασχολήθεί με τον ψεκασμο νερού και σε κινητήρες Εσωτερικής Καύσεως και όντως δουλέυει , αρκεί να είναι υπολογισμενο σωστά
Επίσης δες και το NOS πως δουλεύει και θα καταλάβεις.

Σίγουρα η οικονομία με την συσκευή υδρογόνου δεν είναι σαν του υγραερίου, αλλά ο καθένας ζυγίζει τα συν και τα πλήν και βλέπει τι θα κάνει
Αν δεν δοκίμασες ποτέ ο ίδιος κάτι, μη το χλευάζεις και μη το απορρίπτεις
Άβαταρ μέλους
Tsakas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 30, 2022 9:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Crosswind M/T
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: Μεταβλητή
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ηorseman
Name: Χρήστος

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τετ Ιουν 08, 2022 12:57 pm

Αυτό που λέω είναι ότι αν έχεις ένα δοχείο γεμάτο με ατμό, και μετά από κάποιο χρόνο αυτό το δοχείο έχει μέσα κρύο νερό, εύκολα συμπεραίνεις ότι ο ατμός έδωσε κάπου την επιπλέον ενέργειά του, και έγινε νερό.

Αν γίνει το ανάποδο ( από νερό σε ατμό όπως στη συσκευή σου) προφανώς το ισοζύγιο ενέργειας είναι αρνητικό.

Μη μπλέκεσαι με τα πολλά ενδιάμεσα στάδια, που χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι για να παραπλανούν αφελείς, καταργώντας τους βασικούς νόμους της φύσης (αρχή διατήρησης ενέργειας).

Σε κάθε περίπτωση, αν διαβάσεις για το μέλλον του αυτοκινήτου, που ίσως να είναι η υδρογονοκίνηση, θα δείς ότι ενώ υπάρχουν και λειτουργούν χωρίς πρόβλημα μηχανές που καίνε 100% υδρογόνο, το μέγα και άλυτο πρόβλημα για την ώρα είναι ο τρόπος που θα παραχθεί υδρογόνο με συμφέρουσα τιμή. Δεν είναι κάτι απλό με ένα κουβαδάκι, 2 ηλεκτρόδια και 1 μπαταρία!
Τελευταία επεξεργασία από Tony Louk και Τετ Ιουν 08, 2022 1:20 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9275
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Tsakas » Τετ Ιουν 08, 2022 1:19 pm

Φίλε μου,

θα σου απαντήσω πάλι το ίδιο, ελπίζοντας να μη παρεξηγηθώ

Η συσκευή δουλευει, το έχω δοκιμάσει ο ίδιος,, οπότε,,,, ξέρω ,,, και με πολλά άλλα παραδείγματα

Μη ξεχνάς την επιπλέον ενέργεια που εκλύεται απο την καύση του υδρογόνου και την επιπλέον πίεση που αναπτύσσεται απο την ατμοποίηση του νερού (ναι, απορροφά ενέργεια γιαυτό) Ξαναδές λίγο πως δουλευουν τα συστήματα ΝΟS . Είμαι σίγουρος πως με τις γνώαεις που έχεις θα καταλάβεις

Εδώ, απλά ρώτησα αν εχει δοκιμάσεi κάποιος σε Vitara για να πάρω μία ιδέα για τα αναμενόμενα αποτελέσματα και τι τύποι χρησιμοποιήθηκαν
Με πλάκες τιτανίου ? inox ? με διαχωριστή ? χωρίς (παλαιότερα μοντέλα) ? με παλμοτροφοδοτικό ? και τέτοια

Ευχαριστώ για τα σχόλια σου
Τελευταία επεξεργασία από Tsakas και Τετ Ιουν 08, 2022 1:23 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αν δεν δοκίμασες ποτέ ο ίδιος κάτι, μη το χλευάζεις και μη το απορρίπτεις
Άβαταρ μέλους
Tsakas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 30, 2022 9:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Crosswind M/T
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: Μεταβλητή
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ηorseman
Name: Χρήστος

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τετ Ιουν 08, 2022 1:22 pm

Να είσαι καλά!

Αν ψάξεις στο forum θυμάμαι καλά ότι υπάρχουν σχόλια και από χρήστες

Π.χ. δες και
Τελευταία επεξεργασία από Tony Louk και Τετ Ιουν 08, 2022 2:07 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9275
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Τετ Ιουν 08, 2022 1:59 pm

Σύμφωνα με λεγόμενα του Χρήστου (Tsakas) έχουμε μια σχετικά μικρή συσκευή που βγάζει
υδρογόνο και βοηθάει έναν βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα.
Ο κινητήρας δεν σταματάει να καίει το καύσιμο που έκαιγε, απλά καίει λιγότερο και δίνει πιο μεγάλη ιπποδύναμη.
Έχω δει σε λειτουργία μια τέτοια συσκευή επάνω σε "φτιαγμένο" αυτοκίνητο.
Θέλει πολύ καλές γνώσεις για τις ανάλογες ρυθμίσεις, διότι καθώς δίνουμε υδρογόνο πρέπει να κόβουμε το είδη καύσιμο του αυτοκινήτου.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Tsakas » Τετ Ιουν 08, 2022 2:19 pm

Σε ευχαριστώ και πάλι Tony Louk ,

Ναι έριξα μια ματιά και βρήκα,,
πχ viewtopic.php?f=10&t=14778&hilit=%CE%A5%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%BF
δες τον γράφοντα το θέμα JOHNV6 "" Προς το παρών μου έχει κάνει μια οικονομία της τάξης του 20%-22% που για μένα είναι αρκετά σημαντική,
και βέβαια πρέπει να λάβουμε υπ'όψιν ότι το αμάξι δεν είναι πλέον 'μαμά' και τραβάει πολλά παραπάνω ζόρια απο ότι θα έπρεπε.
Σε μαμα αυτοκίνητα έχω δει με το συγκεκριμένο κιτ και 35% οικονομία ""

Να ξέρεις , όπως και οι υπόλοιποι , ότι υπάρχουν ΠΟΛΛΕΣ μούφες που κυκλοφορούν στην πιάτσα (δήθεν οικονομικές και βολικές στο μέγεθος κλπ)

Επίσης , εδω και καιρό ΔΕΝ χρησιμοποιείται το υδροξύλιο ΗΟ (κροτούν αέριο) , γιατί δημιουργούσε προβλήματα, μεταξύ άλλων στον αισθητήρα "λ'
με αποτέλεσμα > ο αισθητήρας να βλέπει περισσότερο οξυγόνο στα καυσαέρια > να θεωρεί το μίγμα φτωχότερο απο ότι πρέπει > και να ψεκάζει περρισότερη βενζίνη >
> πάει στράφι η αναμενόμενη οικονομία , η συσκευή αυτοκτονούσε μόνη της

Μόνο με διαχωρισμο αερίων και οδήγηση ΜΟΝΟ του υδρογόνου στον κινητήρα και με σωστή (ποσότητα-ποιότητα) παραγωγή υδρογόνου η οποία εξαρτάται άμεσα απο τον σχεδιασμό κσι τα υλικα που έχουν επιλεγεί , όπως και απο την ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ - ΠΑΛΜΟΥΣ του ρεύματος (όχι δεν είναι πια το DC που ξέραμε) .
Δουλεύει και χωρίς παλμοτροφοδοτικό αλλα με μειωμένη απόδωση έως και πολύ μειωμένη ανάλογα τήν περίπτωση και τις παραμέτρους
Τελευταία επεξεργασία από Tsakas και Τετ Ιουν 08, 2022 3:52 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Αν δεν δοκίμασες ποτέ ο ίδιος κάτι, μη το χλευάζεις και μη το απορρίπτεις
Άβαταρ μέλους
Tsakas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 30, 2022 9:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Crosswind M/T
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: Μεταβλητή
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ηorseman
Name: Χρήστος

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Tsakas » Τετ Ιουν 08, 2022 2:26 pm

stelios8ess έγραψε:Σύμφωνα με λεγόμενα του Χρήστου (Tsakas) έχουμε μια σχετικά μικρή συσκευή που βγάζει
υδρογόνο και βοηθάει έναν βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα.
Ο κινητήρας δεν σταματάει να καίει το καύσιμο που έκαιγε, απλά καίει λιγότερο και δίνει πιο μεγάλη ιπποδύναμη.
Έχω δει σε λειτουργία μια τέτοια συσκευή επάνω σε "φτιαγμένο" αυτοκίνητο.
Θέλει πολύ καλές γνώσεις για τις ανάλογες ρυθμίσεις, διότι καθώς δίνουμε υδρογόνο πρέπει να κόβουμε το είδη καύσιμο του αυτοκινήτου.



Την ρύθμιση και επερχόμενη μείωση του κύριου καυσίμου (βενζίνης) την αναλαμβάνει ο εγκέφαλος που ελέγχει μέσω των αισθητήρων του μεταξύ άλλων και την ποιότητα του μίγματος και καυσαερίων . Διαβάζει πίεση του αέρα στην εισαγωγή, ροή, θερμοκρασία κλπ ανάλογα τον κινητήρα
Κόβει τον χρόνο ψεκασμού, αν νομίσει ότι μείγμα μας είναι πλούσιο (λόγω του υδρογόνου) πχ, για να φέρει το καύσιμο μίγμα σε αυτό που έχει στην χαρτογράφηση του για τις συγγεκριμένες στροφές κινητήρα-συνθήκες-απαιτήσεις φορτίου > με αποτέλεσμα την πολυπόθητη οικονομία

Ξέρω πως η IVECO σε φορτηγά και η BMW νομίζω στην σειρά 7 (δεν θυμάμαι πια) έχουν τοποθετήσει σε οχήματα τους τέτοιες συσκευές για να περνάνε τους ρύπους - δεν ξέρω και για οικονομία

Σίγουρα όλα θέλουν την απαιτούμενη προσοχή. Όλα εξελίσσονται, όλα τα παρακολουθούμε και τα ερευνούμε .
Είμαστε προσεκτικοί σίγουρα και καλά κάνουμε και είμαστε διστακτικοί και το ψάχνουμε
Τελευταία επεξεργασία από Tsakas και Τετ Ιουν 08, 2022 3:50 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αν δεν δοκίμασες ποτέ ο ίδιος κάτι, μη το χλευάζεις και μη το απορρίπτεις
Άβαταρ μέλους
Tsakas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 30, 2022 9:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Crosswind M/T
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: Μεταβλητή
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ηorseman
Name: Χρήστος

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό PGP » Τετ Ιουν 08, 2022 2:27 pm

Και που μπορούμε να βρούμε τέτοιο μηχάνημα?
Έχεις κάποια άκρη να βρούμε?
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Tsakas » Τετ Ιουν 08, 2022 2:32 pm

Εγω φίλε μου ΔΕΝ πουλάω κάτι
Ούτε προμοτάρω κάποιον
Ούτε τοποθετώ φυσικά

Βάζω προβληματισμούς και προσπαθώ για προδιαγραφές

Να βάλετε το μεγαλύτερο που μπαίνει, με πλάκες τιτανίου, με διαχωρισμό αερίων και για ακόμη καλύτερα με παλμοτροφοδοτικό ρυθμιζόμενο

Αν δεν βρείτε άκρη θα το δούμε ,, ψάξτε πρώτα όμως και απαιτείστε την πλήρη επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που
η συσκευή δεν αποδώσει τα υποσχόμενα. Ναι, υπάρχουν και τέτοιοι εγκαταστάτες
Αν δεν δοκίμασες ποτέ ο ίδιος κάτι, μη το χλευάζεις και μη το απορρίπτεις
Άβαταρ μέλους
Tsakas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 30, 2022 9:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Crosswind M/T
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: Μεταβλητή
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ηorseman
Name: Χρήστος

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Aris11 » Τετ Ιουν 08, 2022 5:23 pm

τέτοια πράγματα δε δουλεύουν.
Είναι απλά απάτη και όποιος λέει ότι δουλεύουν είτε δεν ξέρει βασικά πράγματα θερμοδυναμικής είτε έχει δόλο. Ή απλά νομίζει ότι δουλεύει καλύτερα το αμάξι του, placebo effect.
Για να φτιάξεις υδρογόνο από νερό θα κάψεις πιο πολύ βενζίνη από αυτή που θα γλιτώσεις μετά καίγοντας το υδρογόνο.

ΑΝ λέμε ΑΝ μπορούσε να φτιάξει σοβαρή ποσότητα υδρογόνου αυτή η συσκευή, (ασύμφορα μεν, αλλά έστω ότι δουλεύει) τότε να ξέρετε ότι το υδρογόνο εκρήγνυται σε κανονικές συνθήκες χωρίς ανάγκη σπινθήρα, είναι αρκετά πιο ασταθές από την βενζίνη.

Δεν είναι θέμα άποψης, όπως δεν συζητάμε αν υπάρχει βαρύτητα. Είναι δεδομένο.
Και όσοι νομίζουν ότι μπορούν να έχουν άποψη για τα δεδομένα ας κάνουν ότι καταλαβαίνουν, αν δε συμφωνείς με τη βαρύτητα, οκ μπορείς, πέτα.
Παραγωγή υδρογόνου από το δυναμό για να κάνεις οικονομία στη βενζίνη δεν παίζει.

αυτός εδώ τα εξηγεί καλύτερα από εμένα https://www.youtube.com/watch?v=s2t11GR6jFc
αλλά επειδή έχετε ξεχάσει φυσική Λυκείου δε θα γλιτώσετε λεφτα :)
Άβαταρ μέλους
Aris11
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2018 12:34 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: που θα πάει.. θα ψηλώσει
Name: Aris

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό zerarblack » Πέμ Ιουν 09, 2022 8:18 am

Για να φτιάξεις υδρογόνο από νερό θα κάψεις πιο πολύ βενζίνη από αυτή που θα γλιτώσεις μετά καίγοντας το υδρογόνο.
:dekastadeka:
Με απλά λόγια δεν γίνετε.
Δεν είναι ο κόσμος ιδανικός για το ταξίδι είναι δανεικός.
Άβαταρ μέλους
zerarblack
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Τρί Μαρ 28, 2017 7:36 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΑΜΑ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: Ελατήρια MAD + 35mm
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Σπύρος

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό Aris11 » Πέμ Ιουν 09, 2022 9:59 am

Tsakas έγραψε:Προφανώς , η απορρόφηση της ηλεκτρικής ενέργειας (απο το κύκλωμα φόρτισης και παροχής ενέργειας του αυτοκινήτου) είναι πολύ μικρότερη
απο την θερμοδυναμική απόδοση της καύσης του υδρογόνου, οπότε προκύπτει θετικό θερμοδυναμικό ισοδύναμο τελικα.


Προφανώς όχι. Όχι σε αυτό το σύμπαν.

Tsakas έγραψε:Το ποσοστό της ενέργειας που απορροφά το παραγώμενο νερό για να ατμοποιηθή , είναι μέρος της απορριπτόμενης μέσω της εξάτμισης ενέργειας στο περιβάλλον.
Αυτή προκύπτει μετά την φάση της ανάφλεξης και έκρηξης του καυσίμου μίγματος στο ΑΝΣ. Συγκεκριμμένα , μετά το ΑΝΣ όταν ήδη το πιστόνι έχει ξεκινήσει με αρχική ταχύτητα την διαδρομή προς τα κάτω. Επιπλέον, η ατμοποίηση των μορίων του νερού, προσθέτουν επιπλέον πίεση (σε αέρια κατάσταση πλέον το νερό) στον χώρο του κυλίνδρου.
Έχω ασχολήθεί με τον ψεκασμο νερού και σε κινητήρες Εσωτερικής Καύσεως και όντως δουλέυει , αρκεί να είναι υπολογισμενο σωστά
Επίσης δες και το NOS πως δουλεύει και θα καταλάβεις.


Νερό μπορεί να χρησιμοποιείται σε κάποιες ειδικές εφαρμογές (κινητήρες αεροσκαφών) με σκοπό να μειώσει τη θερμοκρασία καύσης και να αυξήσει την απόδοση προσωρινά, για λίγο, στην απογείωση.
Εδώ τα έχουμε μπλέξει όλα. Μιλάμε για υδρογόνο, ή για νερό; το υδρογόνο καίγεται με Ο2 και δίνει νερό, νερό έχει και η εξάτμιση όταν καις βενζίνη. Η αντίστροφη αντίδραση (ηλεκτρόλυση) απαιτεί πιο πολύ ενέργεια από όση δίνει η καύση του ίδιου υδρογόνου μετά.

Νομοι της θερμοδυναμικής απλά:
1. Δεν μπορείς να κερδίσεις ενέργεια από το τίποτα
2. Δεν μπορείς ούτε καν να ισοφαρίσεις, δλδ αν η ενέργεια που δίνει η αντίδραση 2(H2) + O2 --> 2(H2O) είναι Α, όταν θα κάνεις την αντίστροφη 2(Η2Ο) --> 2(Η2) + Ο2 θα χρειαστείς περισσότερη ενέργεια από Α.

το 2 ειναι ο λόγος που το σύμπαν θα τελειώσει κάποτε (heat death of the universe), ο λόγος που όλα κάποτε χαλάνε, ο λόγος που οι άνθρωποι γερνάνε. Εντροπία.

Για να καταλάβουμε την εντροπία, έχεις ένα ποτήρι καυτό νερό (ενέργεια Α) και ένα κρύο (ενέργεια Β). Τα ανακατεύουμε. Το νέο μίγμα έχει ενέργεια Α+Β (1ος νόμος)
Μετά κάνουμε το ανάποδο...ουπς δεν μπορούμε να διαχωρίσουμε το ζεστό από το κρύο χωρίς κόπο, πρέπει να ξοδέψουμε ενέργεια C (2ος νόμος) για να ξαναφτιάξουμε τα 2 αρχικά ποτήρια 1 με ενέργεια Α και 1 με Β.


Δεν έχω κανένα όφελος αν το βάλεις ή δεν το βάλεις.
Αν το βάλεις κάνεις μάγκα αυτόν που το πουλάει, στην καλύτερη δεν κάνει τίποτα παραπάνω από το να αυξήσει την κατανάλωση.
Στην χειρότερη θα έχεις καμμιά φωτιά, καμμιά διαρροή ηλεκτρολύτη και άλλα όμορφα.
Άβαταρ μέλους
Aris11
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2018 12:34 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: που θα πάει.. θα ψηλώσει
Name: Aris

Re: Προσθήκη Κυττάρου Παραγωγής Υδρογονου

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Πέμ Ιουν 09, 2022 10:44 am

Το 1975 έμαθα (γυμνάσιο) ότι τηλέφωνο χωρίς καλώδιο δεν μπορεί να υπάρξει.
Έπρεπε σε κάθε χωριό, σε κάθε γωνιά να πάει καλώδιο.
Σήμερα όλος περίεργος τα περισσότερα τηλέφωνα είναι ασύρματα :D
Εν ολίγης αυτά που μάθαμε πριν χρόνια έχουν καταρριφθεί, ξεπεραστεί.

Εδώ μιλάμε για μια μικρή συσκευή που βγάζει μια μικρή ποσότητα υδρογόνου,
που απλά βοηθάει το υπάρχον καύσιμο δεν το αντικαθιστά.
Παρόμοια δουλειά κάνει και το LPG. Καίμε αέριο ταυτόχρονα με βενζίνη.
Το κακό με το υδρογόνο είναι ότι είναι πολύ ασταθές, είναι πολύ επικίνδυνο
να αποθηκευτεί όπως το LPG επάνω στο αυτοκίνητο.

"Ψάχνονται" να βρούνε συσκευές που θα παράγουν και θα διοχετεύουν υδρογόνο
κατευθείαν στο κινητήρα.

Αν χρειαστεί κι άλλο ρεύμα μπορούμε να προσθέσουμε ακόμα μια γεννήτρια (δυναμό)
Στα υβριδικά αυτοκίνητα το κάναμε και γεμίζουμε κάποιες ακόμα μπαταρίες.

Το άλλο κακό είναι πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν υποστηρίζουν την υδρογονοκίνηση.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανική ορολογία - Τεχνικές Παρουσιάσεις - Μanuals

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης