Έτσι για τους πίσω άξονες υπάρχουν οι εξής επιλογές...
1) Κοινό διαφορικό : Η απλή λειτουργία του διαφορικού,αν ενας τροχός χάσει την προσφυσή του παίρνει όλη τη ροπή και το όχημα ακινητοποιήται.
2) Διαφορικό LSD : Στην ίδια αρχή λειτουργίας με το κοινό διαφορικό το LSD περιέχει στο εσωτερικό του ένα ή δύο συγκροτήματα δίσκων οι οιποίοι περιστρέφονται με σιλικονούχο υγρό ή βαλβολίνη ειδική για LSD διαφορικά.Όταν ένας τροχός χάσει την πρόσφυσή του οι δίσκοι,λόγο περιστροφής,θερμαίνουν το σιλικονούχο υγρό και μπλοκάρουν,αναγκάζοντάς τον να επιβραδύνει η ροπή που εξικονομείται μεταφέρεται στον άλλο τροχό ο οποίος έχει πρόσφυση και το όχημα κινήται.Τα διαφορικά LSD έχουν συνήθως ποσοστό εμπλοκής 25% για τους πίσω άξονες.
3) Διαφορικό TORSEN : Στην ίδια φιλοσοφία λειτουργίας με το LSD το διαφορικό TORSEN φέρει γρανάζια αντι για δίσκους.Το ποσοστό εμπλοκής ενος TORSEN διαφορικού μπορεί να φτάσει και το 50% .
4) Διαφορικό ΜΠΛΟΚΕ : Το μπλοκέ διαφορικό είναι στην ουσία ένα κοινό διαφορικό.Η άρση της λειτουργίας του διαφορισμού γίνεται μηχανικά κατόπιν επιλογής του οδηγού.Το ποσοστό εμπλοκής σε ένα μπλοκέ διαφορικό φτάνει το 50%.






Στα διαφορικά LSD και TORSEN η αυξομείωση της περιστροφής των πίσω τροχών κατα το στρίψιμο γίνεται αυτόματα απο τους δίσκους και τα γρανάζια τους αντίστοιχα
Περισσότερα εδώ : viewtopic.php?f=72&t=8748
