ZΗΡΕΙΑ έγραψε:panoshm έγραψε:Στο δικό μου μοντέλο δεν υπάρχει Διανομέας (ντιστριμπιτέρ).... Αυτό που έχω τι μπορεί να είναι?
Τι εννοείς " τι μπορεί να είναι " ?Πως δουλεύει το δικό σου χωρίς διανομέα ?
![]()
Την δουλειά του διανομέα στα νεότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα , αναλαμβάνει ο εγκέφαλος .
Δίνει την χαμηλή τάση σε κάθε πολλαπλασιαστή που βρίσκεται πάνω σε κάθε σπινθηριστή (μπουζί) και αφού κάνει το ρεύμα μερικές χιλιάδες volt , το δίνει στο μπουζί για να γίνει ο σπινθήρας .
Ο διανομέας ( στα παλαιότερα μοντέλα ) ,παίρνει την υψηλή τάση από τον ένα και μοναδικό πολλαπλασιαστή και την δίνει απευθείας με τα μπουζοκαλώδια στους σπινθηριστές .
Αυτό εννοούσε λοιπόν στο συνεργείο που του είπα να κοιτάξει τον διανομέα (για το "ξύσιμο" που άκουγα....) μου είπε ότι δεν έχει διανομέα το δικό μου, αλλά η δουλειά γίνεται από τον εγκέφαλο πάνω στο κάθε μπουζί.... Έψαχνα, έψαχνα, ακολουθούσα τα καλώδια που πήγαιναν και αυτά χάνονταν.... και δεν έβλεπα τίποτα.... αλλά επειδή ο μάστορας προσπαθούσε να ακούσει με τα ακουστικά το πρόβλημά μου, είπα να μην τον αρχίσω στη κουβέντα.... ας με γνωρίσει καλύτερα πρώτα


Edit: Τώρα κατάλαβα τι είναι αυτά που βλέπω εκεί που κουμπώνουν τα μπουζί...(συνηθισμένος από το αμάξι του πατέρα μου βλέπεις, ήξερα μόνο την ύπαρξη των μπουζοκαλωδίων)

Ας μου επιτρέψει ο alexisgon να δανειστώ μια φωτό από τον κινητήρα του (που έχει και LPG)