Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Re: Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Πέμ Ιαν 20, 2022 2:54 pm

ανάλογα το έδαφος.. εκει στα αμμουδερα που γυρνάς εισαι κομπλέ! ...ήσουν μάλλον κομπλέ!
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Δημοσίευσηαπό Dim77 » Πέμ Ιαν 20, 2022 2:56 pm

Να πώ και κάτι για το τυχόν νέο βιτάρα 202χ (πιο νέο από το New Vitara2015 :mrgreen: ).

Δε θέλω ψηφιακές οθόνες, αλλά ωραία αναλογικά όργανα, δεν θέλω κεντρική οθόνη με τον έλεγχο του κλιματισμού από εκεί, αλλά με χωριστούς διακόπτες όπως στο NV.
Και το κυριότερο....
Δε θέλω να έχει CVT....(Θέλω χειροκίνητο σασμάν, έστω αυτόματο κανονικό...)

Θέλω να παραμείνει και να έχει τον οικονομικό χαρακτήρα του υπάρχοντος μοντέλου.
Dim77
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 575
Εγγραφή: Τρί Δεκ 15, 2020 6:15 pm
Λάστιχα: Goodyear Vector Gen3
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: Eibach pro lift
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Πέμ Ιαν 20, 2022 3:02 pm

Αυτό το αστείο με το NV που είναι το καλύτερο πάντα σε όλα, δεν έχει τελειωμό και δεν χορταίνω να το βλέπω και να σκάω στα γέλια.

Ιδανικά ένα VITARA και όχι ντεμέκ VITARA, αλλά με το όνομα και την χάρη, για εμένα θα έπρεπε να έχει τα κάτωθι.

Σκάλα σασί.
Μοτερ σύγχρονης τεχνολογίας πετρέλαιο, (1.5 - 2.0)
6άρι ή 7άρι σασμάν,
κοντά με λεβιέ,
πίσω κίνηση με επιλογή 4χ4,
Ωραίο εσωτερικό, σύγχρονο, χωρίς επιπλέον αηδίες που κοστίζουν χωρίς να αποδίδουν,
Βάρος γύρω στα 1200-1300 κιλά

Ωραίο σχέδιο και όχι ένα ακόμη καλούπι. Να τραβάει τα βλέματα.

Τιμή 28-32k
(Μην ξεχνάτε το Vit οταν βγήκε εμείς το είχαμε αγοράσει 10.000.000 δραχμές από την Μεσογείων)

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21803
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Δημοσίευσηαπό Dim77 » Πέμ Ιαν 20, 2022 3:54 pm

Φίλε Νίκο, έχεις δίκιο να γελάς με αυτά που διαβάζεις γιατί εσύ έχεις μάθει το βιταρα καλά, ως ένα αγρίμι για τα βουνά.

Το NV μόνο αυτό δεν είναι πια.
Σε αυτό το θέμα είναι λοατκι, όπως λοατκι έχει γίνει γενικά η αυτοκίνηση.

Όμως και εγώ προσωπικά το λέω, έχοντας εμπειρία από αυτοκίνητα ασφαλτινα, πολύ καλά, ότι το NV κάνει στην άσφαλτο το 99% των ακριβών ασφαλτινων, έχοντας διατηρήσει το 50 % των εκτός δρόμου δυνατοτήτων των παλαιών vitara.
Αυτό ίσως να είναι για τις μέρες μας τέλειο για το 99.9% των οδηγών.
Το 0.1% βρίσκεται κυρίως σε κλαμπ όπως αυτό εδώ.

Αυτά τα όμορφα το nv τα καταφέρνει τηρώντας και τις προδιαγραφές ασφαλείας και ρύπων της εποχής και κοστιζοντας αναλογικά πολύ λιγότερο από τα παλαιά σκληροτραχηλα μοντέλα.

Αυτό που ζητάς υπάρχει μόνο στο τζιμνυ και πάλι όχι με ντίζελ, και οχι προς το παρόν ως επιβατικό λόγω ρύπων.
Αν το καταφέρουν με το υβριδικό μοτέρ 1.5, που και πάλι θα απέχει από το ντίζελ που γράφεις.

Στη θέση των πιο σκληροπυρηνικων θα έλπιζα σε ανάπτυξη της γκάμας του τζιμνυ.

Αλήθεια. Όταν διαβάζετε για κάποιον που είχε ακριβά κλπ οχήματα για χρόνια και τον βλέπετε ικανοποιημένο (στην άσφαλτο, μην παρεξηγηθω) , σας φαίνεται πιο πολύ γελοίο, αντί για ενδιαφέρον;

Έχω μπει και εγώ σε GV και η αντιστοιχία ικανοτήτων στην άσφαλτο, είναι αντιστρόφως ανάλογη με την ικανότητα των 318 και Ε200 να κινηθούν σε κατσαβραχα στα βουνά που κάνουν με περισσή χάρη τα NGV και παλαιότερα.

Είναι καλό για μοντέρνο αμάξι το NV, δεν το περίμενα προσωπικά και μάλλον και οι περισσότεροι νέοι κάτοχοι για αυτό και εκθειαζεται.
Έχει δε, χαμηλότερη κατανάλωση από το 1000αρι γιαρις 1ης γενιάς της αδερφής μου...
Dim77
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 575
Εγγραφή: Τρί Δεκ 15, 2020 6:15 pm
Λάστιχα: Goodyear Vector Gen3
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: Eibach pro lift
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Πέμ Ιαν 20, 2022 4:47 pm

Για να καταλάβετε γιατί πράγμα μιλάμε (και ζητάμε) πάρτε παράδειγμα το νέο Mazda RX7(το οποίο θα λέγεται RX9 '22)
...δεν διαφέρει πολύ εμφανισιακά με το προηγούμενο μοντέλο RX8 αλλά είναι τετρακίνητο με ΑΡΓΑ (παρακαλώ), επίσης έχει πάρα πολύ καλές γωνίες προσέγγισης/διαφυγής και ράμπας!! Άλογα δεν έχει πολλά για τα κιλά του, 120 για την ακρίβεια αλλά στο χώμα λόγω ύψους πάει πάρα πολύ άνετα!!
Θα τρελαθούν στο Wankel club!!
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Δημοσίευσηαπό Στράτος » Πέμ Ιαν 20, 2022 5:09 pm

nick_89 έγραψε:Αυτό το αστείο με το NV που είναι το καλύτερο πάντα σε όλα, δεν έχει τελειωμό και δεν χορταίνω να το βλέπω και να σκάω στα γέλια.

Ιδανικά ένα VITARA και όχι ντεμέκ VITARA, αλλά με το όνομα και την χάρη, για εμένα θα έπρεπε να έχει τα κάτωθι.

Σκάλα σασί.
Μοτερ σύγχρονης τεχνολογίας πετρέλαιο, (1.5 - 2.0)
6άρι ή 7άρι σασμάν,
κοντά με λεβιέ,
πίσω κίνηση με επιλογή 4χ4,
Ωραίο εσωτερικό, σύγχρονο, χωρίς επιπλέον αηδίες που κοστίζουν χωρίς να αποδίδουν,
Βάρος γύρω στα 1200-1300 κιλά

Ωραίο σχέδιο και όχι ένα ακόμη καλούπι. Να τραβάει τα βλέματα.

Τιμή 28-32k
(Μην ξεχνάτε το Vit οταν βγήκε εμείς το είχαμε αγοράσει 10.000.000 δραχμές από την Μεσογείων)

Ο Νικόλας τα είπε όλα απλά, λιτά και απέριττα!!! :clap: :clap: :clap:
Να προσθέσω τον άξονα μπροστά και τα μπλοκέ διαφορικά και νομίζω ότι το θέμα θεωρείται λήξαν.
Και για την ιστορία εγώ το πήρα καινούργιο το 2005 24κ...
Βλέπε, άκου, σώπα...
Once you go mud, you never go back

Άβαταρ μέλους
Στράτος
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4598
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 01, 2016 12:35 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Maxxis Bighorn MT 764
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: Βουνίσια...
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Βουνοφαγοκατασκηνωτής/Τάι-ραπερ
Name: Στράτος

Re: Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Πέμ Ιαν 20, 2022 6:07 pm

Dim77 έγραψε:Όμως και εγώ προσωπικά το λέω, έχοντας εμπειρία από αυτοκίνητα ασφαλτινα, πολύ καλά, ότι το NV κάνει στην άσφαλτο το 99% των ακριβών ασφαλτινων, έχοντας διατηρήσει το 50 % των εκτός δρόμου δυνατοτήτων των παλαιών vitara.
.

Εχεις πολυ ψηλα το πηχη του nv και σε λιγο δεν θα μας παιρνει να πουμε κουβεντα για κανενα αλλο αμαξι στον κοσμο.
Ποια εννοεις λεγοντας το 99% εμπειρια των ακριβων μαλιστα ασφαλτινων ;;;
Βασικα εννοειται οτι δεν συμφωνω ,,και χωρις να θελω να σε απογοητευσω δεν εχεις μπει σε ακριβο ασφαλτινο οταν καλυπτεις το 99% και καις τα παντα συγκρινοντας με το nv. :thatospasw: :pws:
Αυτο το 1% που περισσεψε θα ηθελα να το ξερω :D


Ο τονυ μπροστα σου πλεον ειναι γατακι :lol: :lol: :lol: :lol:
-
-
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11415
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Δημοσίευσηαπό Dim77 » Πέμ Ιαν 20, 2022 7:04 pm

Ε46, 320, 325, 328, 330x2, Μ3 x2, Μ3 CSL (Όλα καλά αναλόγως τι περιμένεις... τα μη Μ3, θέλουν coilover και έξτρα μπλοκέ quaife 2000ευρω)
Ε39 Μ5 x2. Φοβερά... Δε πάνε καθόλου χώμα όμως (M5-NV 1-1)
Χ3 1ης γενιάς συγγενή 2.0d συγκρίσιμο με το NV, χειρότερο στα πάντα...εκτός από το image.
F10 523i 3.0 8sp steptronic, φοβερό μοτέρ, το 8αρι καλό, εμφάνιση πλαστικών/ξύλων κλπ για 25000χλμ 2 ετών αμάξι για λύπηση.
E90 320 f/l 170ps. Συγγενή μου, το οδήγησα αρκετά. Καλύτερο μοτέρ από το δικό μου με 150ps, ποιότητα ΤΡΑΓΙΚΗ...
Z4 2.5 steptronic το κιβώτιο το κάνει γαμπριο
Z4 f/l 3.0-265 ωραίος ήχος, ωραίο στήσιμο...
E92 335 steptronic πιάνει εύκολα 280, καλά φρένα, και πλαίσιο,παραδόξως μετά τα 260 σαν να άνοιξε το παράθυρο έχει αεροδυναμικούς θορύβους :lol: .
Και κάτι ξεχωριστό, Cadillac seville 4.6 2003 (αυτό ενός φοβερού φίλου...με πήγε μεγάλη βόλτα, επιταχύνει ωραία μέχρι 220-230) Περιέργως έστριβε κιόλας στις καμπές φοβερά, τώρα για στενό δε ξέρω. Μου το έδινε να το οδηγήσω αλλά ήθελα μισή μέρα για να πάω από την άλλη μεριά του οδηγού :lol:


Όχι για μια βόλτα γύρω από τετράγωνο...ούτε για παρκάρισμα σε πάρκινγκ, ένα παράδειγμα από τα αυτοκίνητα που είχα κάποια εμπειρία, μόνο ότι έχει κόστος από 2 NV και πάνω.

Δε συγκρίνω τις επιδόσεις τους ή σε απόλυτα νούμερα. Αλλά το ότι το αμαξάκι των 22600 4χ4 και 19500 το 4χ2 κινείται μέχρι 150 συγκρίσιμα... Το Χ3 που είναι το πιο κοντινό είναι πραγματικά χειρότερο....

Από την άλλη δεν έχω δεί ποτέ ΜΗ NV στην αριστερή λωρίδα (δε σε έχω δεί προφανώς).

Υπενθυμίζω ότι δεν έχω ειρωνευτεί κανέναν...

Σε σκληρό χώμα έχω εμπειρία συνοδηγός, μόνο με starlet gr.A/5 ...και το χωματόδρομο του σπιτιού μου 500μέτρα που μου παραπονιούνται όσοι έρχονται και με αγροτικά.

Δεν διαβάζετε τι γράφουν όσοι λένε καλά λόγια για το NV.
Πάει καλά, καίει λίγο, πάει και λίγο στο χώμα...
Εννοείται ότι είναι χειρότερο εκτός δρόμου από τα παλαιότερα μοντέλα...
Το 1% είναι για λίγο κόσμο,
οι πιο πολλοί δε νοιάζονται καν αν το σουπερ ''ψηλό'' όχημα τους (είναι γελοίος και ο όρος SUV), έχει 4κίνηση.


Με τον Τονυ πίνουμε το γνωστό νερό του Ασωπού. :lol:

Υ.Γ. 1 Όταν σου έλεγα ότι τα χειμερινά πάνε πολύ καλά σε χιόνι, πάγο κλπ...πάλι δε με πίστεψες και με ειρωνεύτηκες Κώστα. Δεν είναι ωραίο...
Υ.Γ. 2 Με τα κοντινενταλ έγραφα ότι έκαιγα μέσο όρο 6. πηγαίνοντας σβέλτα...(το τι άκουσα δε λέγεται τι βαριέμαι, τι πάω αργά, τι κοιμάμαι)
Πριν το πάρω, διάβαζα τα σχόλια του Jimsiv που έκαιγε πιο λίγο...Αντί να εξαγριωθώ ενθουσιάστηκα...Λέω μπράβο εξέλιξη.
Τώρα με τα Goodyear allseason (και ένα νουμερο πάνω διάσταση) καιω 6.9-7

Υ.Γ.3 Και εγώ θα ήθελα για να έρθω στις εκδρομές να έχω ένα ωραίο GV παιδιά...δε χωράει άλλο αμάξι το πάρκινγ μου... Πήρα και ένα MX5 2nd Gen 1.6 από ένα φίλο ευκαιρία...
Dim77
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 575
Εγγραφή: Τρί Δεκ 15, 2020 6:15 pm
Λάστιχα: Goodyear Vector Gen3
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: Eibach pro lift
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Πέμ Ιαν 20, 2022 7:41 pm

Νιάου.....! :lol: :lol: :lol: (γατούλη δεν απευθύνομαι σε σένα) :lol: :lol: :lol:

Φίλοι ο τίτλος λέει ..."Τι θέλω από το Vitara"

Φυσικά εδώ γράφουμε πολλοί και, όπως είναι φυσικό, ο καθένας θέλει κάτι διαφορετικό!

Και φυσικά το NV ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ! (RS ακούει???, Στράτο, Πάνο κλπ???)

Όμως..... αυτά που ήθελα, όταν αγόρασα το NV, τα ξεπέρασε όλα κατά πολύ!!!

Και εξηγούμαι : Ήθελα 1600cc + diesel (για οικονομία), αυτόματο (γέρος πλέον - βαρέθηκα να πατάω αμπραγιάζ) και 4x4 (για λίγο χωματάκι)!

Αποδείχτηκε ότι : 1. Σε οικονομία (κατανάλωση - τέλη - αξιοπιστία) δεν πιάνεται!
..................... 2. Κίνηση on road - πολύ ανώτερο από το Civic 1.8 που είχα (μέχρι 150-160 χαω) , παρότι δεν το περίμενα !
......................3. Κίνηση off road - καμμία σχέση, το πού μπορεί να πάει (ξέρετε από πρώτο χέρι εσείς.... :lol: ), με το λίγο χωματάκι που υπολόγιζα!

Γι' αυτούς λοιπόν τους λόγους λέω : ( Για αυτά που ήθελα και θέλω και αντέχω οικονομικά ) ...

το NV είναι το καλύτερο!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9342
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Δημοσίευσηαπό vic27 » Πέμ Ιαν 20, 2022 7:43 pm

jimsiv έγραψε:Για μένα που πέρασα σε NV μετά από NGV σαν ποιότητα κύλισης είναι το ίδιο. Το ένα ψηλωμένο με αποστάτες και σκληρότερα πίσω αμορτισέρ και το NV με mad. Αν έχεις τα ίδια ασφάλτινα λάστιχα είναι το ίδιο άνετα σε ταξίδι.Απλά σε άσφαλτο στο ένα πατάς γκάζι και φεύγεις ενώ στο άλλο πατάς γκάζι και....απλά πατάς γκάζι :D :D Την κατανάλωση που είναι ακριβώς η μισή δεν την βάζω στην σύγκριση αφού μιλάμε για ποιότητα κύλισης.
Εκεί που υπερτερεί το NGV είναι στο χώμα και όχι μόνο στις γωνιές προσέγγισης-διαφυγής αλλά στην απόσβεση του πίσω άξονα όπου τα ψαλίδια υπερτερούν έναντι του εγκάρσιου άξονα. Το ΝV απλά χοροπηδάει σαν κατσίκι ακόμα και με τα μαμά ελατήρια.
Τα αργά δεν τα βάζω στην κύλιση που είναι το μεγάλο συν του NGV.
Αυτά κατ'εμέ.... Κάπου χάνεις και κάπου κερδίζεις πάντα
Τριγμούς δεν είχα ούτε στο ένα ούτε στο άλλο έτσι για την ιστορία.

Γι'αυτό υπάρχει και το NGV diesel το οποίο έχει τα καλά του NGV 2.0 μαζί με χαμηλότερα τέλη, κατανάλωση ίσως καλύτερη από του NV βενζίνη και καλό γκάζι με άπλετη ροπή.
Άβαταρ μέλους
vic27
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4189
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 11, 2014 11:55 pm
Τοποθεσία: Νίκαια
Λάστιχα: BF ko2
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: αποστάτες +45 mm
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: vic27
Name: Βίκτωρας

Re: Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Δημοσίευσηαπό SIAL » Πέμ Ιαν 20, 2022 8:17 pm

Να θυμηθεί τι σημένει VITARA και να μην αυτοξεφτυλίζεται στα μάτια όσων ξέρουν τι θα πει Βιτάρα ...... :snooty:
Άβαταρ μέλους
SIAL
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7184
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 14, 2008 11:28 am
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Λάστιχα: TOYO OPEN COUNTRY AT3
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: JIMNYBITS
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Βουνοκαμμένος
Name: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Re: Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Πέμ Ιαν 20, 2022 8:33 pm

Dim77 έγραψε:



.

Ευτηχως μας λυθηκε η απορια .
Αυτα φιλε δεν ειναι ακριβα αυτοκινητα για ασφαλτο και σιγουρα λοιπον δεν ειναι το 99% που μας εγραψες οτι εχεις εμπειρια .
Συγκρινεις ανομοια αυτοκινητα που ειναι επι το πλειστον 2κινητα με αθλια κρατηματα ειδικα η bmw με το πουπουλο που ειναι 4κινητο
Μα συγκρινεις το μ3 με το βιταρα;;;;;
Εχεις μια εμμονη με τα 150 χιλ που δεν καταλαβαινω απο που πηγαζει ,ομως οκ μαζι σου .
Οταν καποιος δεν συμφωνει μαζι σας δεν σημαινει οτι σας ειρωνευεται :D
Eπισης οταν καποιος λεει εχω εμπειρια του 99% σε οτι κινειτε τοτε αν μη τι αλλο περιμενεις να ακουσεις κατι ,,,,οχι να βγαζεις το βιταρα αυτοκινητο δυναμης και κρατηματων ,,και να ριχνεις στον καιαδα οτι εχει ροδες..
Δεν ειδα κανενα βιταρα ουτε σε αγωνες ουτε στο national geographic και δεν προκειται κιολας.
Αρα δεν σε ειρωνευομαι σε προστατευω απο το Τονυ effect ,,που εκει πλεον ειναι ανιατη περιπτωση :lol: :lol:
Μπορουσα να γραψω αρκετα αλλα ειστε παρεξηγησιαρηδες και γιαυτο δεν φταιω εγω.
Σιγουρα ομως να ξερεις κατι και στο λεω σοβαρα.
Ποτε δεν θα ακυρωσω την περιουσια του αλλου για να υποστηριξω κατι.

Αλλα ποτε δεν θα δεχθω και αμασητα και οτι μου λενε .
Ολοι εχουμε εμπειριες ολοι εχουμε οδηγησει αυτοκινητα και ολοι πανω κατω ξερουμε τι γινεται .
Οσο και αν μερικοι το παιρνουν κατακαρδα η αληθεια ειναι μια,,,,,,, οτι πληρωσεις παιρνεις ,,,και αυτο δεν θα αλλαξει ευτηχως ποτε :D
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11415
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Δημοσίευσηαπό Dim77 » Πέμ Ιαν 20, 2022 9:27 pm

Φίλε Κώστα (αλήθεια το λέω)...

Δεν διαβάζεις αυτά που γράφω... Και δεν έγραψα πρώτη φορά για το πως κινείται αξιοπρεπώς το βιτάρα των 22-25χιλ.

Είχα προσωπικά αυτοκίνητα ένα BMW 44000 και ένα E200 των 57000.

Τα αυτοκίνητα που έχω κάποια εμπειρία να ναι καλά διάφοροι φίλοι και συγγενείς, κάνουν από 50 μέχρι και 100-120χιλιάρικα.....Εντάξει δεν είναι ακριβώς φτηνά...

Επειδή προφανώς και δεν τα συγκρίνω, λέω (σε όσους διαβάζουν) ότι το αμαξάκι στρίβει και κινείται αξιοπρεπώς, όχι από άνθρωπο που είχε Datsun Cherry ή Lada 2105 και πήρε NV και είδε το φως το αληθινό....Είναι και αυτά μέρος του κάθε forum στο internet. Τα γνωρίζω και τα έχω δεί...***

Προφανώς και τα αυτοκίνητα που απευθύνονται στη μάζα και όχι σε λίγους γίνονται όλο και πιο σουπα...
Για να αντιμετωπίσουν και την έξτρα τάση που τους επιβάλλει να καίνε όλο και πιο λίγο, χάνουν ύψος, χάνουν αργά, χάνουν πλαίσια σκαλας κλπ....

Στην τάση αυτή που πλέον δίνει ηλεκτροκινητήρα 3 άλογα (σαν διάδρομου γυμναστικής) στον πίσω άξονα για τετρακίνηση...το βιταράκι είναι ένα καλό αμαξάκι για αυτόν που το βαλάντιο του σήμερα είναι εκεί...

Αυτός που έχει παραπάνω θα πάρει κάτι πιο πολυτελές, αλλά όχι πολύ καλύτερο.
Έτσι και αλλιώς τα αυτοκίνητα έχουν γίνει αναλώσιμα σαν κινητά. Για ποιό λόγο να τα ξοδέψεις άδικα;

Δεν έχουν σχέση με τα NGV ή πιο παλαιά. Φτιάχνονταν με διαφορετική προοπτική. Την προοπτική της ιδιοκτησίας και όχι της ενοικίασης που γίνονται κυρίως τώρα.

Υ.Γ. Η μανία μου με τα 150χλμ/ώρα είναι γιατί θεωρώ ότι είναι μια ταχύτητα, μέχρι την οποία κινούνται οι πιο πολλοί...Επίσης μετά τα 150-160, το NV, δεν παύει να είναι 1.60μ υψος, με μόνο 4.17μ μήκος και μόνο 2.50μ μεταξόνιο, μην τρελαθούμε κιόλας...
(και για το θόρυβο στην 335 που ξεκινάει στα 260, χιουμοριστικά το έγραφα, άσχετα που είναι και αληθεια :lol: )

Υ.Γ. 2. Εγώ προσωπικά δεσμεύομαι να γράψω μερικά πράγματα στο νήμα της σύστασης για το πώς κατέληξα να πάρω το NV, και γιατί με εντυπωσίασε περισσότερο από όσο περίμενα, χωρίς να είμαι εντελώς άπειρος....(πλην του οργώματος :mrgreen: βουνών που δεν γνωρίζω, δεν εκφέρω άποψη και δέχομαι τις εμπειρίες-γνώμες-συμβουλές από εσας). Οποιος θέλει ας τα διαβάσει...όποιος θέλει ας γελάσει με την ψυχή του.

Υ.Γ.3. Ομολογώ ότι θα ήθελα (προτιμούσα?) και εγώ ένα NGV, αλλά τουλάχιστον 2.0-2.5 λιτρα και η βενζίνη να είχε 0.75 πάλι...
Όσοι έχετε τέτοια αμάξια καλό είναι να τα κρατήσετε, ειδικά για εκτός δρόμου βλέψεις. Τι καινούριο δηλαδή θα σε ικανοποιήσει;

Χαριτωμένο παράδειγμα για την ανταλλαγή απόψεων στο ιντερνετ - αληθινή ιστορία...
*** Άνθρωπος σε άλλη συνάντηση κάπου-κάποτε...
- Μεγειά φίλε, καλορίζικο (ήρθε στη συνάντηση να γνωριστεί)...Ωραίο το 335 (της μόδας τότε...έπαιρνες Ε92 μόνο 335).
- Ε ναι, έλεγα να πάρω το 330 (272ps) αλλά δε θα μου έφτανε και θα ψάχνομαι...
- Τι αυτοκίνητα είχες πριν;
- Focus 1.4 (75ps)...
- Α ωραία...μεγειά :whistle: (Θεούλη μου θα σκοτωθεί)...
Dim77
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 575
Εγγραφή: Τρί Δεκ 15, 2020 6:15 pm
Λάστιχα: Goodyear Vector Gen3
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: Eibach pro lift
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Πέμ Ιαν 20, 2022 9:43 pm

Για να μην χαλάμε το νήμα και τις καρδιές μας, εδώ μέσα γράφει ο καθένας ότι θέλει από το καινούριο Vitara.
O καθένας θέλει άλλα πράγματα και είναι κατανοητό.

Ας συνεχίσουμε το θεματάκι μας, ωραία και καλά και όλα θα πάνε νέτα! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21803
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Τι θέλω από τη νέα γενιά Vitara

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Πέμ Ιαν 20, 2022 10:08 pm

Dim77 έγραψε:
Υ.Γ.3 Και εγώ θα ήθελα για να έρθω στις εκδρομές να έχω ένα ωραίο GV παιδιά...δε χωράει άλλο αμάξι το πάρκινγ μου... Πήρα και ένα MX5 2nd Gen 1.6 από ένα φίλο ευκαιρία...

Δημήτρη ,εκδρομές γίνονται και με τα NV ,χρόνο να έχεις και εδω μέσα έχει αρκετή θεματολογία . Θα σε περιμένουμε σε μια μελλοντική εκδρομή :D
Θεωρώ οτι ξεφύγαμε κάπως απο το αρχικό θέμα , όπως και ώρες ώρες πιστεύω οτι γράφω στο forum του κασκάι ή του ντάστερ ή του 3008 :???: :???:
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3454
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Πέμ Απρ 18, 2024 3:36 am Καλημέρα όλη μέρα
arahova Τετ Απρ 17, 2024 10:35 am Καλημέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 23 επισκέπτες