Εγώ παιδιά, είχα για 8 χρόνια καινούριο Ε46 318Ci Μ-pack.
Είχε και ο πατέρας μου για 9 χρόνια από καινούρια Ε200 Kompressor Avantgarde(με ελαφρώς σπορ ανάρτηση), W211 την οποία οδηγούσα συχνά και κράτησα αποκλειστικά για άλλα 6 αφού πέθανε.
Πολύ άνετα αυτοκίνητα και ''αφρός'' στις μεγάλες ταχύτητες, ειδικά η W211 είναι σαν χρηματοκιβώτιο.
Συγνώμη, αλλά το NV, μέχρι τα 150χλμ/ώρα πάει το ίδιο αν όχι καλύτερα*** , άνετα και αθόρυβα...
επίσης κάτι που με εξέπληξε ΠΟΛΥ, στρίβει ισάξια με την Ε46 (με χειροποίητα αμορτισέρ με ειδικές βαλβίδες, μαζί με τα υπόλοιπα μέρη της m-technics ΟΕΜ ανάρτησης)
***(χωρίς να υπάρχει άνεμος, μην τρελαθούμε, έχει 20 με 30 cm μικρότερο μεταξόνιο και τους ρίχνει επίσης 20 πόντους σε ύψος)
Μια γνώμη δική μου για τον ΚώσταRS που ψάχνει, αν και ο καθένας έχει τα δικά του προσωπικά γούστα με το αυτοκίνητο:
Θεωρώ ότι είναι καλύτερα να πάρεις καινούριο S-cross (και μάλιστα όχι πολύ ακριβή έκδοση) και να το δώσεις αν δε σε ικανοποιεί για καθημερινή χρήση-μετακίνηση στα 2-5 έτη χωρίς να χάσεις πολύ ή χωρίς να ταλαιπωρηθείς πολύ.
Αν πάρεις μεταχειρισμένο NV θα πρέπει να βρείς σωστό, θα το πληρώσεις σχεδόν καινούριο και όταν θα το δώσεις θα έχει επιπλέον τα χρόνια της παλαιότητας (ότι σημαίνει αυτό για μετά από 2-5 χρόνια και ειδικά αν πάρεις diesel που είναι πολύ καλό αλλά δε ξέρουμε πώς θα κινείται η μεταπώληση σε μερικά χρόνια, ενώ με ένα ψευτουβριδικό που θα το γράφει απλά η άδεια, θα υπάρχει καλύτερη προοπτική).
Τώρα 50+ χιλιάρικα για αμάξι, έτσι που έχουν καταντήσει αναλώσιμα και με άγνωστη μεταπώληση, μόνο με leasing και αν υπάρχει εταιρεία για να περαστούν έξοδα κλπ....
Για εκτός δρόμου πάντως το NGV φαντάζομαι θα το κρατήσεις...τι είναι ένα ακόμα χαρτάκι τελος Δεκέμβρη;