από Dim77 » Κυρ Δεκ 26, 2021 6:22 pm
Επειδή πριν πάρω την απόφαση για το βιτάρα (και γραφτώ εδώ), είχα δεί από ένα φίλο μου, το S-cross GLX, τα είχα ψάξει λίγο (την προηγούμενη έκδοση, αλλά από ότι είδα δεν διαφέρουν ιδιαίτερα, παρά μόνο εξωτερικά).
Μηχανικά όντως, όλα ίδια.
Οι διαστάσεις του S-cross είναι λίγο μεγαλύτερες και κυρίως το ολικό μήκος (4.30μ αντί 4.17μ) και το μεταξόνιο (2.60μ αντί για 2.50μ). Αυτό θα έπρεπε να τα διαφοροποιεί λίγο στο πάτημα, αλλά τελικά στις δοκιμές ακόμα και με τα δυο μαζί που κοίταξα τότε, δεν έλεγαν κάτι σημαντικό. (πχ. ευστάθεια ή ευελίξία).
Έχει ελάχιστα μεγαλύτερους χώρους, όταν κάθεσαι μέσα έχει μια αίσθηση ότι είσαι λίγο πιο ''χωμένος μέσα'' σαν ψηλή κούρσα, μάλλον αίσθηση είναι.
Μεγαλύτερο πορτ-μπαγκαζ.
Είναι ελάχιστα χαμηλότερο (το ονομαστικό ύψος 180mm αντί για 185mm του βιτάρα).
Σαν λίγο πιο οικογενειακό και εκδρομικό ας πούμε.
Όταν το πήρα εγώ τον Απρίλιο, με τα ίδια χρήματα το GL+ είχε λίγο καλύτερο εξοπλισμό (μερικά πράγματα από το GLX του βιτάρα), και το GLX είχε επίσης 7ο ηχείο (κεντρικό το έλεγε) κάπου στο ταμπλό, μάλλον subwoofer, έπαιζε αρκετά καλύτερα.
Εμένα μου φάνηκε σαν πιο οικονομική πρόταση αντί του Qasqai ας πούμε.
Το Vitara τα συνδύαζε όλα, συν καλύτερη εμφάνιση, συν όνομα, συν μεταπωλητική αξία και ας μην είχε keyless+folded mirrors το GL+ ή το ηχείο.
Τώρα το καινούριο, η αλήθεια είναι ότι η εμφάνιση του είναι πιο μοντέρνα (άσχετα αν αρέσει ή όχι). Το προηγούμενο ήταν λίγο κασκαι από πλάι και πίσω, λίγο κινέζικη Buick στη μούρη.
Μηχανικά μέρη παραμένουν, και ακόμα και το σαλόνι που είδα εκτός της οθόνης που άλλαξαν λίγο τη θέση και σχεδίαση.
Αυτό που γράφει ο Αρης για τις γωνίες σίγουρα θα ισχύει και ίσως ενδιαφέρει κάποιους, αλλά επειδή το S-cross είναι απλά πιο εκδρομικό και όχι για πολύ off-road (δεν ξέρω και το NV πόσο είναι, αλλά είδα αρκετούς με αρχηγό τον Tony Louk να κάνουν αρκετά πράγματα).