Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Δημοσίευσηαπό eliaszim » Πέμ Νοέμ 14, 2019 9:37 pm

Με στόχο την μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και των εκπομπών ρύπων (αλλά και προς όφελος της αυτονομίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων) αρκετές χώρες της Ευρώπης μελετούν την μείωση των ορίων ταχύτητας.
Μπαίνοντας στην επόμενη δεκαετία αναμένεται να αλλάξουν πολλά πράγματα, όπως θα τα επιβάλλει κατά μία έννοια η ηλεκτροκίνηση. Όχι απότομα, αλλά χρόνο με το χρόνο θα εξοικειωνόμαστε όλο και περισσότερο με την συνήθεια «το βάζω στην πρίζα και περιμένω». Ειδικά όταν προς το τέλος της επόμενης δεκαετίας και φτάνοντας προς το 2030, όταν τα ηλεκτρικά θα έχουν γίνει πολλά και αρκετά φτηνότερα.
Μέχρι τότε θα δούμε πολλά. Ένα από αυτά είναι οι περισσότερες ζώνες απαγόρευσης στα κέντρα των πόλεων, μία πιθανή αύξηση των τιμών των υγρών καυσίμων ώστε ο καταναλωτής να στραφεί προς τα ηλεκτρικά (κάτι που είχε πει απέξω-απέξω η Μέρκελ), η μείωση των ορίων ταχύτητας κ.α. Ειδικά η μείωση των ορίων ταχύτητας βολεύει αφάνταστα την αυτονομία των ηλεκτρικών.
Όσον αφορά τα όρια ταχύτητας (τα οποία αφορούν στην οδική/ οδηγική ασφάλεια) το θέμα έρχεται ξανά στην επικαιρότητα με την είδηση πως η κυβέρνηση της Ολλανδίας θα προχωρήσει στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας στα 100 χλμ./ώρα (από το ισχύον όριο των 130). Το μέτρο αν εγκριθεί θα εφαρμοστεί από το 2020 (μελετάται η διατήρηση του ισχύοντος ορίου των 130 χλμ./ώρα τις νυχτερινές ώρες όπου η κίνηση είναι περιορισμένη) και έχει ως στόχο την μείωση των εκπομπών ρύπων, κυρίως του NOx.
Η σχέση ταχύτητας και ρύπανσης είναι ένα θέμα που απασχολεί πολύ τις κυβερνήσεις, καθώς δεν υπάρχει κάποια ακριβής έρευνα που να επιβεβαιώνει τα αποτελέσματά της. Στην υπόλοιπη Ευρώπη (μεταξύ αυτών και η Ελλάδα) το συνηθέστερο υψηλότερο όριο είναι τα 130 χλμ./ώρα πλην της Κύπρου που είναι και αυτή στα 100 χλμ./ώρα. Μάλιστα για την χώρα μας έχει πέσει στο τραπέζι από την ΣΕΕΠ (Σύνδεσμος Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών) πρόταση για μείωση του ορίου στα 100 χλμ./ώρα.
speed-limits-europe.jpg
Πίνακας ορίων ταχύτητας

Τόσο ως καταναλωτής όσο και ως λάτρης της οδήγησης θα έλεγα πως όλα αυτά είναι μπαρμπούτσαλα και πως ανήκουν σε πολιτικές αντζέντες (π.χ. στην Ολλανδία η κυβέρνηση έχει διάφορες γκρίνιες για καθυστερήσεις έργων κλπ.). Η σχέση ταχύτητας και ρύπανσης είναι ένα θέμα που απασχολεί πολύ τις κυβερνήσεις, καθώς δεν υπάρχει κάποια ακριβής έρευνα που να αποδεικνύει τα αποτελέσματά της.
Στην Γερμανία το θέμα έχει τεθεί πολλές φορές για να μπει όριο στις απελευθερωμένες Autobahn. Και εκεί δεν έχει γίνει αποδεκτή η θεωρία της μείωσης των εκπομπών ρύπων μέσα από την μείωση των ορίων ταχύτητας. Έρευνες έχουν δείξει πως παρόλο που δεν υπάρχει όριο σε αρκετά σημεία της Autobahn οι οδηγοί ούτως ή άλλως οδηγούν πιο συντηρητικά και κάτω από τα 130 km/h που ισχύει στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης.
Πάντως, οι κυβερνήσεις και οι promoters της ηλεκτροκίνησης πολύ εύκολα όταν μιλούν για ρύπους αναφέρουν πολύ συχνά τα NOx. Τον πιο επικίνδυνο ρύπο που απειλεί ευθέως την ανθρώπινη υγεία, ωστόσο στα κλειστά αστικά κέντρα και όχι στον αυτοκινητόδρομο. Το σωστό για το οποίο θα έπρεπε να αναφέρουν θα ήταν το CO2 το οποίο αφενός συμβάλει στην κλιματική αλλαγή και αφετέρου η εκπομπή του είναι αναλογικά συνδεδεμένη με την κατανάλωση καυσίμου και για όποιον θέλει με τα όρια ταχύτητας. Αλλά βλέπετε στην εποχή της δαιμονοποίησης του diesel πολύ εύκολα μπορεί κανείς να μιλά για τα NOx και να περνά στοχευμένα μηνύματα και εντυπώσεις…
Προσοχή, δεν αποτάσσομαι την ηλεκτροκίνηση και το κάθε τι ωφέλιμο για την προστασία του περιβάλλοντος. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι θαυμαστό τεχνολογικά, υποστηρίζει πολλούς νέους tech ορίζοντες, είναι το μέλλον, το καλύτερο για το περιβάλλον(;) και αναμφίβολα ως οδηγοί και χρήστες θα το ασπαστούμε με τον καιρό. Ωστόσο, δεν μου αρέσει καθόλου ο βίαιος και απότομος τρόπος προς αυτή την μετάβαση, ούτε και πως με το ζόρι θα πρέπει κανείς να πάρει ένα ηλεκτρικό με ταυτόχρονη αύξηση των τιμών των συμβατικών (μέσω των νέων ορίων για το CO2 που επιβάλλει η ΕΕ) ή τις γενναίες πριμοδοτήσεις (που έμμεσα επιβαρύνουν τον κάθε φορολογούμενο και ευνοούν τον έχοντα να αποκτήσει ένα ακριβό ηλεκτρικό). Αλλά θα μου πείτε πως αλλιώς θα συγκλίνουν οι τιμές ή αν προτιμάτε πως αλλιώς θα μικρύνει το χάσμα ώστε οι κατασκευαστές να πωλούν όλα αυτά τα ηλεκτρικά που θα παράγουν; Μπλέξαμε, το ξέρω…
Άβαταρ μέλους
eliaszim
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1249
Εγγραφή: Τετ Οκτ 26, 2016 3:37 pm
Τοποθεσία: Βόλος-Λάρισα-Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215X60X17
Suspension: ΜP (+5)
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλίας

Re: Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Πέμ Νοέμ 14, 2019 11:21 pm

Διαβαζοντας λοιπον το θεμα μου δημιουργηθηκε μια απορια.
Πολυς κοσμος εχει ενα αυτοκινητο για ολες του της δραστηριοτητες,,,
βλεπε σκαφος βλεπε τροχοσπιτο /μπαγκαζιερα κλπ κλπ.
Ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο που θα τραβαει ενα τροχοσπιτο η ενα σκαφος ,,,,,,τι αυτονομια θα εχει;;;;;
Αν πουμε οτι τωρα τα ηλεκτροκινητα που ειδα στην εκθεση φτανουν μετα βιας απο Αθηνα Λαρισα,,,,με ενα σκαφος απο πισω μεχρι που θα παει;;;
Θα φτασει δλδ ενα ταξιδι απο Αθηνα -Χαλκιδικη με τραβηγμα 4 ατομα και κλιματισμο να γινεται σε 1 μερα,, :think: :think:
Οπως και επισης εσεις εδω με τα off ,,,,,,τι off να κανεις με ενα ηλεκτροκινητο;;;
βαριεμαι
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11555
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Παρ Νοέμ 15, 2019 12:52 am

Μία γεννήτρια στο τροχόσπιτο και είσαι κομπλέ! :D
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Παρ Νοέμ 15, 2019 9:02 am

Ναι.... λες και το τραχτερ πάει πάνω από 110! :snooty: :snooty: :snooty: boringggggggggg!!!
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38166
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Παρ Νοέμ 15, 2019 9:03 pm

Τα χλμ. που λένε είναι με ιδανικές συνθήκες. Αν χρειάζεται φώτα, Α/C, υαλοκαθαριστήρες κλπ.
Ούτε μέχρι την Λαμία δεν θα πάει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο :D
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Σάβ Νοέμ 16, 2019 10:33 am

Κατώτατα όρια να δούμε πότε θα βάλουν!! Κυκλοφορεί ο κάθε π@π@ρ@ς στην μέση και την αριστερή με 40 και με 60!! :tsoukalas:

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21823
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Σάβ Νοέμ 16, 2019 10:57 am

Nick τα κατωτατα ειναι ενα θεμα !!
Stelio εχουν ξεκινησει να προωθουν το θεμα με τα χιλια ,,,και υποδομη ακομη τιποτα ,,ανετα θα αγοραζα ενα ηλεκτρικο για μεσα στην πολη ,,αλλα μεχρι εκει !
Κι επειδη ειμαστε εκτος θεματος τα ορια σε πολλες περιπτωσεις με τα καινουργια αυτοκινητα/δρομους ειναι για γελια ,,απο την αλλη οσοι δρομοι δεν εχουν φτιαχθει απλα σπας το αμαξι τα δε προστιμα τσουζουν ,,,γνωστος στα μεσογεια πριν 2 εβδομαδες τον σταματησαν με οριο τα 50 να πηγαινει 70 ,,,διπλωματακι αντε γεια για 2 μηνακια,,,οτι γινεται και στην Αττικη οδο.
βαριεμαι
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11555
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Δημοσίευσηαπό Γιωργος ΗΛΙΑΣ » Σάβ Νοέμ 16, 2019 11:11 am

Πολύ σωστά λέει ο Νίκος . Κατώτατα όρια πρέπει να βάλουν .
Ακόμα δε πιο ενοχλητικό, που το αντιμετωπίζω συνεχώς είναι:
η δεξιά λωρίδα ( όχι ΛΕΑ ) να είναι τελειως άδεια,
και να πηγαίνουν στην μεσαία,καμαρωτοί με 60 χλμ.
Το παράξενο είναι ότι το κάνουν και νέοι άνθρωποι,
με καινούργια αυτοκίνητα!!!
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή,
αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Άβαταρ μέλους
Γιωργος ΗΛΙΑΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3116
Εγγραφή: Παρ Σεπ 14, 2018 11:54 pm
Τοποθεσία: Καματερό - Μουρτερή Εύβοιας
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/55/17
Suspension: Eibach prolift+2,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Γιώργος
Name: Γιωργος

Re: Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Δημοσίευσηαπό StefanosM » Σάβ Νοέμ 16, 2019 12:40 pm

Αλλο πιο ωραιο: δεξια λωριδα αδεια..μεσαια και αριστερη δυο αυτοκινητα να κινουνται παραλληλα σχεδον χωρις να προσπερνα ποτε ο αριστερος! Στην Ολλανδια τον αριστερο θα του ερχοταν το μπιλιετακι σπιτι απο καθε καμερα ενα 50-100€ ανα καμερα! Εδω σε περιπτωση ατυχηματος θα πληρωσω εγω που τους περασα απο δεξια!
Άβαταρ μέλους
StefanosM
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 28, 2018 10:18 pm
Τοποθεσία: Αθήνα - Β. Εύβοια
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: ΜΑΜΑ, mad+3.5 ελατηρ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: StefanosM
Name: Στέφανος

Re: Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Δημοσίευσηαπό Στράτος » Σάβ Νοέμ 16, 2019 12:55 pm

Tzivitzonis έγραψε:Ναι.... λες και το τραχτερ πάει πάνω από 110! :snooty: :snooty: :snooty: boringggggggggg!!!

110;;;; ....άπιαστο όνειρο... :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:
Βλέπε, άκου, σώπα...
Once you go mud, you never go back

Άβαταρ μέλους
Στράτος
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4691
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 01, 2016 12:35 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Maxxis Bighorn MT 764
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: Βουνίσια...
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Βουνοφαγοκατασκηνωτής/Τάι-ραπερ
Name: Στράτος

Re: Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Σάβ Νοέμ 16, 2019 3:04 pm

:lol: :lol: :lol:

..δεν μας ενοχλεί, να τα κατεβάσετε!
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5407
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Δημοσίευσηαπό PGP » Σάβ Νοέμ 16, 2019 8:58 pm

Όχι ρε Αντώνη...., σκέψου τον κακομοίρη τον γάτο και έμενα να πηγαίνουμε με 110....(σιγά μην πάμε!!!!)
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1846
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Δημοσίευσηαπό Road86 » Σάβ Νοέμ 16, 2019 10:18 pm

Πιστεύω ότι το κάνουν ξεκάθαρα για την προώθηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Νομίζω υπάρχει και μια δοκιμή στο youtube δείχνει ένα tesla η i pace δεν θυμάμαι μην λέω ψέματα, στην οποία αποδεικνύεται ότι με τήρηση των ορίων ταχύτητας και οδήγηση κάτω από αυτών, πιάνουν τα χιλιόμετρα αυτονομίας του κατασκευαστή. 400 νομίζω ήταν του κατασκευαστή, με νορμάλ οδήγησης έπεφτε στα 200-250.
Road86
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 20, 2019 4:33 pm
Λάστιχα: Continental Ecocontact
Διάσταση ελαστικών: 215/55r17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Name: Βασίλης

Re: Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Δημοσίευσηαπό mitsosstr636r » Σάβ Νοέμ 16, 2019 10:44 pm

Όρια τι?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


:obscene-sexualvlick:


FB_IMG_1573933114544-1024x768.jpg
Speed limit my ass....
Να πέσεις κάτω εφτά φορές, να σηκωθείς οκτώ.
Άβαταρ μέλους
mitsosstr636r
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6494
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 27, 2015 9:59 am
Τοποθεσία: Τρίπολη , Αθήνα
Λάστιχα: G015
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: KYB-MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Νο.1 NV του VC
Name: Μήτσος

Re: Νέα όρια ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους; Μπλέξαμε...

Δημοσίευσηαπό BOSS » Σάβ Νοέμ 16, 2019 11:53 pm

Τα 130 μια χαρα ειναι,φανταζομαι θα εχει και διαφορα σημεια "ξεκαπνισματος" αλλα με μετρο βεβαια,οι πολυ γρηγοροι να πηγαινουν στις πιστες.
Μην ξεχναμε οτι τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν σημαντικό παράγοντα της θνησιμότητας και της νοσηρότητας του πληθυσμού στην Ελλάδα αλλά και στις περισσότερες χώρες της Ευρωπης.
Το μετρο αυτο αποσκοπει βεβαια και σε αλλες κατευθυνσεις οπως προαναφερατε...προσωπικα συμφωνω.
Πυρ,γυνη και θαλασσα...

Άβαταρ μέλους
BOSS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9284
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 10:55 pm
Τοποθεσία: Συμη-Σαλαμινα
Λάστιχα: Crosswind M/T LingLong
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: +6
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: εκδρομοφαγος
Name: ΒΑΛΑΝΤΗΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
makis_V Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη !
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 23 επισκέπτες