Nέο θέμα για να κάνουμε κουβεντούλα (με ή χωρίς ποπ-κόρν) γι'αυτά μου πρεσβεύει και μας χαρίζει το αυτοκίνητο μας εντός και εκτός δρόμου σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Φυσικά το να υπερθεματίζουμε ως κάτοχοι τα θετικά μόνο θα έκανε το παρών νήμα ανούσιο Μπορεί , οι άλλοι συνφορουμίτες να έχετε ιδία άποψη για άλλα μοντέλα στην κατηγορία του NV την οποία με ενδιαφέρον θα ακούγα 1.Vitara 2.Opel Mokka 3.Nissan Qashqai 4. Jeep renegade 5.Ford ecosport 6.Nissan juke 7.Dacia duster 8.hyundai Kona 9.VW T-roc Παραθέτω τα αντίστοιχα μοντέλα με τετρακίνηση που θεωρώ ανταγωνιστικά του ΝV. Y.γ τα Ν4 και Ν6 έχουν ειδικές εκδόσεις για off-road (jeep) και on-road (Nissan Nismo) που δέν θεωρώ οτι συγκρίνονται άμεσα με το NV.
Τις όποιες δυνατότητες έχει το NV στο off καλύτερα να μας τις αναφέρουν τα παιδιά που έχουν συμμετάσχει σε εκδρομές με άλλα ι.χ GV-NGV-jimny-παλαιά Vitara Οι άποψεις τους θα έχουν ιδιαίτερη σημασία.
Θα είχα ήδη duster αν η Teoren ήταν πιο σοβαρό μαγαζί. Δεν έφεραν ποτέ βενζίνη και όταν πλέον το πήρα απόφαση να πάρω diesel και ας μη το χρειαζόμουν "έσκασε" το fl με καλύτερες τιμούλες και σε βενζίνη που το ήθελα. Τα έβαλα κάτω, προτίμησα Suzuki από Dacia κάνοντας κάποιες παραχωρήσεις σε off road ικανότητες και ας έδινα και 2000€ παραπάνω (που τελικά δεν ήταν ούτε τόσα). Αν η διαφορά ήταν μεγαλύτερη δε θα έμπαινα στο κόπο γιατί το αμάξι χρησιμοποιείται μόνο γι'αυτό το σκοπό (κυνήγι) και κάνει 5000χλμ το χρόνο το πολύ. Δε το μετανιώνω που πήρα Vitara με τη καμμία απλά ήταν πιο focused όχημα πάνω στο hobbie μου κι αν ερχόταν με τον 1.2 Tce θα'ταν ήδη στη κατοχή μου. Θα το φέρουν με τον νέο 1.3 Tce διαβάζω (ένας Θεός ξέρει πότε) αλλά πιστεύω θα ξεφύγει και η τιμή του (που πάλι για τη κατηγορία του θα είναι φθηνό αλλά θα έχει χάσει το μεγάλο του πλεονέκτημα που είναι η τιμή "χώμα" στην όποια πωλείται). Σε όλα, πλην off road και μικροδιαφορών σε χώρους (που για +19cm είναι αμελητέες) θεωρώ πως το vit είναι καλύτερο.
Qashqai και duster ουσιαστικά δεν είναι στη κατηγορία των b-suv αλλά των c.
To renegade και το compass είναι φανταστικά και σε εκδόσεις trailhawk πάνε καλά αλλά έχουν μειονέκτημα ότι οι εκδόσεις αυτές έρχονται μόνο σε διλιτρη έκδοση και με αυτόματο σασμάν που σε συνδιασμό με την "ό,τι να'ναι" ελληνική φορολογική πατέντα και το εττ οι τιμές τους αγγίζουν τη στρατόσφαιρα....37 και 42 Κ αντίστοιχα.
Από τα υπόλοιπα παρότι όλα πλην juke και mokka είναι αξιόλογα αμάξια θα προτιμούσα ένα hatchback για να μου έρθει και φθηνότερο.
Τα δύο που εξαίρεσα δε τα εξαίρεσα επειδή δε τα θεωρώ καλά ή επειδή δε μου αρέσουν....απλά θεωρώ ότι είναι πολλά χρόνια στην αγορά και χρήζουν άμεσης αντικατάστασης....
Τελευταία επεξεργασία από MitsosX και Παρ Φεβ 08, 2019 12:52 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
το ντουστερ ειναι πολυ νάστυ.. ενα που εδοκιμασα ητανε βαρκα γυαλο και μαλιστα στραβο. γερνει, ακουγονται κριτσ και μπουμ απο παντου. πολυ πολυ σεξυ και η ρυθμιση για τους καθρεπτες - κατω - ναι - κατω απο το χειροφρενο που ειναι στη ιδια θεση με το βιτ. τα ληζινγκ τα αποφευγουν, κυριως λογω νικ γιοτα. κατι σε ελ έι ντι έι χιλια διακοσια του 72 μου φαινεται. το παιρνουμε γιατι δεν μπορουμε να παρουμε αλλο. και μετα ξυπναει ο αλλος το πρωι να παει στη δουλεια με τη καταδικη. φτουυυ ...αντε και να πεις γυναικα πηρα ντατσια... για τα ρενε διαβαστε εδω πιο μουφα δεν υπαρχει και οι βενζινες καινε βιταρα επι δυο και πανε βιταρα δεύτερα το κασκάι οπου και να διαβασεις θεματα, πολλα θεματα, μιλαμε για καταστροφη, αλλα μοιαζει με το τζιπ που παντα ηθελε ο μικροαστος, να ειναι μπανικο στο γειτονα. το εκοσπορτ ισως και να ειναι καλουτσικο. ισως. απο την αλλη ειναι σαν το μανικι απο το μαλλινο που ξεχασες στους 90 βαθμους. κονα, νομιζω ειναι καλο. μπορει και πολυ καλο το τετρα με τα πολλα τι ροκ και γενικα φαου βε ειναι τιμωρια για οποιον ειχε τι ες άι. γατος ειχε ενα απο τα πρωτα. τζουκ ειναι μια παρπαρια, ειχα δοκιμασει ενα δικινητο. ντροπη της ρενώ. μικρα ψηλωμενο. το οπελ ειναι για γερμανο συνταξιουχο. μικροτσουτσουνο. πολυ. τη βγαζει στα εφ κέι κέι για μάτι. γενικα το βιτ ειναι απο τις κορυφαίες επιλογες, ειδικα με τον 1.4 λιγο το εσωτερικο να ειχανε προσεξει και να δινανε και δεκαεξαρες, θα ηταν το κορυφαιο. τωρα νομιζω ειναι το κονα. που ομως δεν εχει βιτ κλουμπ και τζιβι.
Την κοντή πρώτη του Duster πολύ ζηλεύω.. Για εντός δρόμου δεν συζητώ το Βιταρα πολύ καλύτερο. Για εκτός δρόμου όμως έχει μεγάλο ατού το duster να λέμε την αλήθεια.
Πριν πάρω το βιταρα ...εκανα εξαμηνη ερευνα μια και δεν βιαζόμουν. Οι προσφορές σφυριζαν και ιδιαιτερα απο την opel που το εδινε 2.-2500 πιο φτηνο. Μεχρι στιγμης χαίρομαι που πήρα το βιτάρα...βεβαια ειναι λίγο νωρις αλλα μερα με τη μέρα το ανακαλύπτω και <ζω> μαζί του!! Μειονεκτήματα φυσικα και εχει οπως όλα μα όλα τα οχήματα αλλά στα ματια μου ειναι μικρά και όχι καθοριστικά στην επιλογή που έκανα. Ενα βασικό στοιχείο που δίνω σημασία ειναι η αξιοπιστία...αν την εχω θα είμαι πολύ μα πάρα πολύ ευχαριστημένος. Ομολογώ με βοηθησατε αρκετά..αλλά οταν γράφτηκα εδω...ειχε ηδη γείρει η ζυγαρια!!! 1.Vitara 2.Opel Mokka .....αλλάζει το μοντελο και ανυπαρξία τετρακίνησης!! 3.Nissan Qashqai......ειναι σε άλλη κατηγορία...δεν συγκρίνεται με βιταρα!! 4. Jeep renegade...ΟΧΙ..πολλα κυβικα...ακριβο.. 5.Ford ecosport.....ΟΧΙ 6.Nissan juke........δεν εχει σχεση με την κατηγορια!! 7.Dacia duster.......ΟΟΟΧΙΙΙΙΙ. 8.hyundai Kona.....νεο ...αδοκιμαστο...δεν εχει και κονα κλαμπ!!:) 9.VW T-roc...ακριβο..
Lifes2short...Ride the World SUZUKI VITARA 1.4 GL+ DITC 4WD HONDA ST1300A PAN EUROPEAN VESPA COSA 1 HONDA SH150
μη ξεχνάτε πως τα SUV δεν φτιάχτηκαν μόνο για 4χ4 αλλά και για 4χ2, άρα οι προσανατολισμοί είναι πολλοί Επίσης άλλο τζιπ και άλλο SUV. Τζιπ =4χ4 Πλαίσιο τύπου σκάλας και κοντές σχέσης μάλλον δύσκολα βρίσκεις σε SUV Απ την άλλη όμως στα SUV τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι υπεύθυνα για τη κατανομή της κίνησης
17cm σίγουρα είναι λίγο αλλά και οι 18,50cm στα δικά μας δεν είμαι πολύ. Οπτικά όμως και ποιοτικά είναι σαφώς καλύτερο το Kona. Τελικά οι Κορεάτες τώρα τελευταία έχουν κάνει μεγάλη πρόοδο
Εμφανισιακά θυμίζει το juke. Δεν μου άρεσε καθόλου που το είδα και αυτό είναι υποκειμενική άποψη, όπως δεν μ αρέσει και το Toyota το ch-r. Αντικειμενικά όμως δεν είναι SUV είναι crossover πόλης. Στο Ίντερνετ λένε ότι είναι ο αντίπαλος του c4 cactus... Δεν μπορείς να κάνεις κάτι εκτός δρόμου με αυτό. Από τη λίστα πιο πάνω μόνο το δίλιτρο trailhawk renegade είναι πιο ικανό εκτός δρόμου από το Vitara. Το οποίο είναι κ πανάκριβο και με τόσα λεφτά μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερο. Λίγο καλύτερο για off road είναι και το duster, συνολικά όμως σαν αμάξι δεν είναι κ τόσο καλό.