giorxan έγραψε:libero έγραψε:Και τώρα η καυτή ερώτηση. Γιατί κάποιος ο οποίος έχει τη δυνατότητα να μην το αγοράσει από την Ελλάδα σκοτωμένο και να μην το πάει στη βουλγαρία για πινακίδωμα; Νομίμως πάντα...
Μάλλον γιατί πρέπει να βοηθήσουμε το ΠΑΣΟΚ, τη ΝΔ, τη ΔΗΜΑΡ, το ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ να σώσουν την Ελλάδα, εεεε;;;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Νομίμως δεν γίνεται αδερφέ μου...!
Σαν Έλληνας πολίτης με ελληνικό Α.Φ.Μ. δεν δικαιούσε να οδηγάς αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα!
Αυτοκίνητα που κυκλοφορούν με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα δικαιούνται να τα οδηγούν μόνο τουρίστες και αυτό για 6 μήνες απο την ημερομηνία εισόδου στη χώρα!
Σαφώς και γίνεται, θα συμφωνήσω με τον libero. Υπάρχουν πολλοί τρόποι μάλιστα για να γίνει, και χωρίς τον περιορισμό των 6 μηνών. Απλά το έχουν δυσκολέψει τελευταία αρκετά, και έχει ανέβει ελαφρά το κόστος. Ισως δεν αξίζει τον κόπο, απο μόνο του τουλάχιστον. Ισως συμφέρει καλύτερα για περισσότερα αυτοκίνητα, μεγαλύτερου κυβισμού, καθώς επίσης και σε συνδιασμό με τις όποιες επαγγελματικές δραστηριότητες.
Να θυμίσω ότι εκτός από τα τέλη και τις εισφορές, υπάρχουν και άλλα παράπλευρα οφέλη, όπως πχ. τα διαφορετικά ασφάλιστρα (υπό συνθήκες), η ελεύθερη επιλογή κινητήρα/καυσίμου, ο δακτύλιος, η συνήθης αποφυγή μπλόκων και κλήσεων κλπ.