H F1 επιστρέφει στη θρυλική πίστα του Ιντερλάγος για μια μοναδική παράσταση!
Ραντεβού με την ιστορία έχει ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ στην πίστα που πέρυσι πήρε τον 3ο παγκόσμιο τίτλο. Το επίτευγμά του δεν έχει όμοιο, στο Ώστιν την προηγούμενη Κυριακή σημείωσε την 8η σερί νίκη του. Ο Φέτελ έχει κερδίσει σε όλα τα GP από το Βέλγιο έως τώρα και συνολικά σε 12 αγώνες φέτος. Αν κερδίσει και στη Βραζιλία θα συμπληρώσει 9 νίκες σερί, ρεκόρ για τη F1. Ταυτόχρονα θα ισοφαρίσει το ρεκόρ νικών σε μια σεζόν του Μίκαελ Σουμάχερ (13 νίκες).
Ο περσινός αγώνας ήταν συγκλονιστικός. Η βροχή είχε προσθέσει τη δική της ένταση από νωρίς και λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση ο Φέτελ βρέθηκε τελευταίος με πληγωμένο μονοθέσιο. Έδωσε συγκλονιστική μάχη για ν' ανέλθει στην κατάταξη και τα κατάφερε τελικά στο φινάλε. Ο Αλόνσο τερμάτισε 2ος αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό.
Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τις ίδιες γόμες με τον προηγούμενο αγώνα στο Ώστιν τη μέση και τη σκληρή, όμως οι καιρικές προβλέψεις κάνουν λόγω για βροχή οπότε αναμένεται να χρειαστούν ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά.
Ακόμη υπάρχει η μάχη της 2ης και 3ης θέσης στους κατασκευαστές ανάμεσα σε Mercedes(348β.), Ferrari (333β.) και Lotus (315β.) με τη γερμανική ομάδα να είναι το λογικό φαβορί. Μια μάχη που εκτός από το γόητρο για το νικητή θα αποφέρει και σημαντικά περισσότερα λεφτά από τη συμφωνία Ομόνοιας.
Το Ιντερλάγος με διαδρομή μόλις 4.309m είναι η πιο μικρή μόνιμη πίστα όπου γίνεται αγώνας F1. Επίσης είναι η διαδρομή με τις περισσότερες ανομοιομορφίες πράγμα που αναγκάζει τους μηχανικούς να ψηλώσουν λίγο τα μονοθέσια μ’ ότι αυτό συνεπάγεται σε αεροδυναμική απόδοση.
Η πίστα είναι αριστερόστροφη και έχει πολλές αναπηδήσεις. Αυτό έχει ως συνέπεια μια αυξημένη φόρτιση της αριστερής πλευράς του σώματος του οδηγού.
Η πίστα βρίσκεται στα περίχωρα του Σάο Πάλο μιας μεγαλούπολης 11 εκ. κατοίκων. Το υψόμετρο των 800 μέτρων από το επίπεδο της θάλασσας συνεπάγεται απώλειες ισχύος της τάξεως του 8% για τους κινητήρες.
Πρακτικά μπορεί κανείς να υπολογίσει πως για κάθε 100 μέτρα ανόδου οι κινητήρες χάνουν 1%. Βέβαια πιο αραιός αέρας συνεπάγεται και λιγότερο καύσιμο ώστε να επιτευχθεί η ιδανική στοιχειομετρική αναλογία αέρα – βενζίνης.
Η Δημόσια Τηλεόραση θα μεταδώσει απευθείας το GP της Βραζιλίας στις έξι μετά το μεσημέρι της Κυριακής 24/11. Λίγο νωρίτερα στις 15:00 μπορείτε να παρακολουθήσετε τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών και ένα αφιέρωμα στο νέο πρωτάθλημα του 2014. Το Βραζιλιάνικο GP θα μεταδοθεί απευθείας και από τον OTE.
Από το Πρώτο Θέμα.
